חברת ''טבע נאות'' משיקה את קולקציית חורף 2015-16




הקולקציה החדשה מתהדרת בצבעוניות עשירה וחמימה האופיינית לחורף. נעשה שימוש בצבעי אדמה כגון חומים ואדומים, היוצרים מראה טבעי ועמוק. ליצירת מראה נועז ומתוחכם נעשה שימוש בצבעים בגוון כחול, ירוק ושחור. בנוסף נעשה שימוש בגוונים זהובים, מטאליים וסגולים ליצירת מראה נוצץ ונשי. בחומרים משולבים עורות רכים מחד, לצד טקסטורות גיאומטריות ומחוספסות מנגד.

טבע נאות הינה ממובילות המגמה העולמית השומרת על איכות ונוחות ללא פשרות באמצעות שימוש בחומרי גלם איכותיים ורפידת נוחות אנטומית. בקולקציה ניתן למצוא קשת מגוונת ורחבה של נעליים לכל שעה ביום ולכל אירוע. מנעליים המיועדות לשימוש יומיומי לעבודה ולשעות הפנאי, ועד נעליים במראה אלגנטי וחגיגי, המאפשרות נוחות מרבית לאורך כל שעות היום.



טבע נאות מציעה קולקציית רחבה גם לגברים. הנעליים מיוצרות מעור איטלקי משובח, רך ונושם, בעיצוב ייחודי שתומך בכף הרגל באופן מושלם.
בקולקציה ניתן למצוא מגוון נעליים לכל מטרה. מנעליים "מחמיאות" למראה קזואל- לעבודה ולשעות הפנאי, ועד נעלי ערב חגיגיות, כדוגמת קו האקזקיוטיב: נעלי גברים אלגנטיות המשלבות נוחות ואופנה. העונה הצטרף לקו דגם חדש "ביזנס".



הטרנדים המובילים:

PRECIOUS BEAUTY
טרנד המתאפיין באלגנטיות, נוסטלגיה ויוקרה.
החומרים עשירים ורכים ומשלבים גוונים של זהב מטאלי ונוצץ, סגולים ושחורים.  מתאים למראה נשי קלאסי ויוקרתי.



SKY LINE
טרנד המתאפיין בדרמטיות וסוריאליזם.
הצורות והקווים גיאומטריים ומשלבים טקסטורות בצבעי כחול, ירוק ושחור-לבן.
מתאים לאישה מודרנית וחזקה ולמראה מתוחכם ומינימליסטי.



TELLURIC
טרנד המתאפיין במראה טבעי, פראי וברוח חופשיה.
מרקמי העורות והטקסטורות עשויים מחומרים גסים ולא שגרתיים, בצבעי טבע ואדמה. מתאים לאישה המחוברת לטבע. היא אמוציונלית, נועזת ובטוחה בעצמה.


דבר מדליק שקיים בטבע נאות הוא פרוייקט עיצוב הנעל האישית שכל לקוח יכול לקחת בו חלק- גם בחירת צבע וגם בחירת מידה שלא תמיד יש בחנויות (מה שיעיל במיוחד לבעלי המידות הגדולות):
חב' "טבע נאות" משיקה אפליקציה חדשנית במסגרתו יוכלו הצרכנים לבחור דגם נעל מתוך מגוון דגמים מובילים של החברה ולהתאים באופן אישי דגמים פופולאריים של החברה בעורות, חומרים ובצבעים מיוחדים.  לאחר ההזמנה ייוצרו עבור הלקוחות הנעליים שהזמינו באופן אישי ובעבודת יד במפעל בקיבוץ נאות מרדכי.



במסגרת המיזם יוכלו הצרכנים, להיכנס לאתר האינטרנט ולעצב לעצמם נעל בהתאמה אישית, מבין מבחר רחב מאוד של צבעים, עורות וחומרים.

בקיץ שעבר ערכה חברת טבע נאות פיילוט במהלך חודש אוגוסט, במהלכו בדקה את ההתכנות של הפרויקט, ולאור התוצאות המצוינות הוחלט להשקיע באפליקציה אינטרנטית מתקדמת שתאפשר ללקוחות הזמנת נעליים בעיצוב אישי במשך כל השנה.

"בניגוד לחברות המייצרות מחוץ לגבולות ישראל, טבע נאות מייצרת את כל מוצריה כאן בארץ, מה שמאפשר לנו לייצר נעל מותאמת אישית לצרכן ולספק לו אותה תוך זמן קצר" מסר לנו מנכ"ל החברה, מיכאל אילוז. "הקיץ אנו ערים למגמה צרכנית ההולכת וגוברת של נעלי הנוחות, ואנו נותנים לכך מענה ומאפשרים ללקוחותינו להזמין נעליים המיוצרות במיוחד עבורם ומותאמות לטעמם האישי. הנעליים מיוצרות כולן בעבודת יד במפעל בקיבוץ נאות מרדכי, מה שהופך אותן למוצר 'כחול לבן' קלאסי. "



ומוסיפה ענבר בזק, מנהלת השיווק של טבע נאות " זיהינו מגמה גוברת והולכת בתחום ההלבשה וההנעלה בעולם של פרסונליזציה – שהלקוחות מעצבים לעצמם את פרטי הלבוש שהם רוכשים, תוך שהם מביעים את הסגנון האישי שלהם בתוך העיצוב. בפיילוט שערכנו בקיץ התגובות לאפשרות לעצב נעל באופן אישי היו נהדרות, ולכן החלטנו להגדיל את הפעילות לדגמים נוספים ולקיימה לאורך כל חודשי השנה".

חידוש מעניין נוסף- סיורים במפעל טבע נאות:

מפעל טבע נאות הממוקם בקיבוץ נאות מרדכי, פועל משנת 1942, ומייצר מיליון וחצי נעליים בשנה, כאשר 80% מתוצרתו מופנה לחו"ל.

במסגרת הסיור במפעל יוכלו המבקרים להתרשם מתהליך הייצור של הנעליים, המיוצרות בשיטות מסורתיות ובעבודת ידיים, לצד שימוש בטכנולוגיות מתקדמות, ולהכיר את ההיסטוריה המפוארת של המפעל, תפקידו המרכזי בפיתוח התעשייה הישראלית ואת סיפור הפיכתו ממותג מקומי למותג בינלאומי מוביל הנמכר בכ-6000 נקודות מכירה ברחבי העולם. הסיור יוצע בשפות עברית ואנגלית, והמבקרים יוכלו לקחת הביתה מזכרות מהביקור- יצירות מעשה ידיהם מסדנת היצירה של המרכז במסגרתה יתבצע שימוש בחומרי הגלם של המפעל, עורות וחומרים נוספים.




דבר שאני מאוד אוהבת בנעלי טבע נאות:
יש לי "הולפוס" (ההיפך מפלטפוס)- קשת כף הרגל גבוהה מדי מה שגורם לפיזור לא נכון של משקל הגוף שלי על עמוד השדרה והמפרקים ולכן בקיץ- כשאני עם כפכפים וסנדלים אני סובלת מכאבים חזקים מאוד בשוקיים.

בעבר, במשך כמה שנים, הלכתי עם מדרסים מיוחדים שיצרו בהתאם לכף הרגל שלי בכדי למנוע את הפיזור הלא נכון של משקל הגוף על כף הרגל אבל מהר מאוד זנחתי אותם כי הם הגבילו אותי בבחירת הנעליים ומנעו ממני לנעול סנדלים וכפכפים בקיץ.

לטבע נאות ישנו פתרון מובנה בתוך רפידת הסנדל- הם קוראים לו "תומך קשת" ואני חייבת להסכים היטב עם השם שנתנו לו- "תומך קשת" בהחלט מקל על קשת  ועל הקשת שבכף הרגל שלה.
אני מאמינה זו גם אחת הסיבות לכך שהסנדל היה לי כ"כ נוח! התמיכה הנוספת הזו מילאה בעצם את המקום שבעבר מילאו המדרסים.
לנעליים עוד שכבות הגנה, נוחות ובולמי זעזועים נוספים, אבל שני אלו המצויינים מעלה הם אלו שמיד הרגשתי בהם והם אלו שעשו לי, באופן אישי, את  התחושה של "בית" לכף הרגל.


ובשורה מעניינת לאנשים שאוהבים לטייל בארץ ולהכיר מרכזי מבקרים: קצת על טבע נאות:
טבע נאות הינה ממובילות המגמה העולמית השומרת על איכות ונוחות ללא פשרות באמצעות שימוש בחומרי גלם איכותיים ורפידת נוחות אנטומית. בקולקציה ניתן למצוא קשת מגוונת ורחבה של נעליים לכל שעה ביום ולכל אירוע. מנעליים המיועדות לשימוש יומיומי לעבודה ולשעות הפנאי, ועד נעליים במראה אלגנטי וחגיגי, המאפשרות נוחות מרבית לאורך כל שעות היום.

גם לגברים מציעה טבע נאות מגוון רחב של מוצרים. הנעליים כולן מיוצרות מעור איטלקי משובח, רך ונושם, בעיצוב ייחודי שתומך בכף הרגל באופן מושלם. בקולקציה ניתן למצוא דגמים שיתאימו למגוון שימושים רחב , מסנדלים, לנעליים המותאמות ומחמיאות למראה קזואל' יומיומי לעבודה וגם לבילוי בערב. תמיד עם רפידה נשלפת תומכת ונוחה.


טווח מחירים: 400-850 ש"ח
להשיג בסניפי טבע נאות הפרוסים ברחבי הארץ