MANGO קולקציית סתיו-חורף 2015/16 Winter-Fall



 


להכנס לסניף MANGO, ענקית האופנה הבינלאומית, זה להרגיש בחו"ל.
החנות רחבת ידיים, בעלת קולקצייה מגוונת המצליחה לקלוע לטעמים רבים ושונים.
התאורה הבהירה מקרינה עושר, נקיון ויופי, והמוכרים והמוכרות מסבירי פנים ובקיאים בעבודתם.

לצד בגדי בוהמה קלאסיים תוכלו למצוא סגנון אתני עם רקמות והדפסים צבעוניים.





תוכלו לפגוש בחנויות הרשת שמלות מקסי ארוכות ונשפכות לצד היצע מרשים של סריגי פונצ'ו, שכמיות במגוון רחב של דגמים וטקסטורות, מכנסי ג'ינס מתרחבים במבחר שטיפות וצבעים שונים, מעילי מקסי וכפתני שיפון למראה שמתאים ליום ולערב.
כמו כן, הגדילים והפרנזים בולטים בקולקציה גם הם כהד לשנות ה-70 למראה מתוחכם ואלגנטי.






הקולקציה מציעה גם סגנון צבאי בשילוב נגיעות גבריות. הטרנד הזה בא לידי ביטוי בכפתורים בולטים, בז'קטים צמודים ובמעילי מקסי בגוונים של ירוק וכחול-נייבי.



בצד המחתרתי, הרוקיסטי והצעיר יותר של הקולקציה ניתן למצוא את טרנד הרוק שמציע שמלות טול, מעילי אופנוענים, מכנסי עור, חצאיות עור, פריטי לורקס, פייטים ומעילים מפרווה סינטטית.



עוד בקולקציה העונה, קו חדש: OFFICE עם מגוון רחב של פריטים אופנתיים ומחמיאים המתאימים במיוחד ללבוש למשרד: חליפות מכנסיים מחמיאות, סטים של חצאיות ובלייזרים, ז'קטים, חצאיות ברך והכל בסגנון קלאסי עם שיק ובצבעוניות של שחור, אפור ונייבי.

                       
לקוחה המחפשת קלאסיקה עם סטייל תמצא העונה ב- MANGO את ה- power suit שלה.
בקולקצית הפרימיום, שתוצג בחנויות נבחרות, תהנה הלקוחה ממבחר דגמים גם הם בסגנון חזרה לשנות ה-70, בהשראת השחקנית (מיוז) לורן האטון.
בקולקציה מגוון פריטים: חליפות קרפ בעלות רכיסה כפולה, חצאיות ואוברולים מבדים איכותיים נשפכים עם הדפסים גאומטריים, חצאיות מחמיאות אשר מדגישות את קו המותן והכל בגוונים פסטליים משולבים בצבע בורדו, חרדל, נייבי וחאקי.

בקטגוריית האקססוריז תוכלו למצוא מוצרים משלימים לבגדים.
למשל: שרשרת סוויד (זמש) עם פרנזים המתכתבת עם בגדי הסוויד:



מקסים!

MANGO