לייף משיק את Life Baby's Natural Care סדרת טיפוח טבעית לתינוקות וילדים




צילום: קשת זאבי

בשנים האחרונות חלה עלייה משמעותית במוצרי הטיפוח והטואלטיקה מבית לייף.
המוצרים נותנים תחרות אמיתית למוצרי חברות אחרות, אך במחירים זולים בהרבה, וליתר דיוק בכ- 20% פחות מהמתחרים.


 המוצרים החדשים תוכלו למצוא על מדפי הסופר פארם הם סדרת טיפוח טבעית לתינוקות וילדים.
הסדרה כוללת ארבעה מוצרים והיא היחידה בישראל בעלת תקן BDIH מהמחמירים ביותר בעולם למוצרים טבעיים ואורגניים

סדרת הטיפוח Life Baby's Natural Care  מיוצרת מרכיבים טבעיים המסייעים בניקוי, טיפוח ובהגנת עורם של תינוקות וילדים ובהם: גזר, פאפיה, וניל ואכניצאה, תה ירוק אורגני, מלפפון ואלוורה וכן מועשרים בוויטמינים.
בנוסף, מוצרי סדרת Life Baby's Natural Carel אינם מכילים פראבנים, SLS, ללא צבע וללא רכיבים מהונדסים גנטית.

את הסדרה החדשה מייצרת עבור סופר-פארם חברת 'אננדה ביו-קוסמטיק', המתמחה בפיתוח תכשירי טיפוח ממקורות טבעיים ואורגניים בלבד והיא אחת ממאה חברות בעולם הנהנות מתקן BDIH.

אמנם הסדרה מיועדת לקטנטנים שלנו אבל הריחות העדינים ישבו גם אתכם.
אני ניכסתי לעצמי את השמפו וסבון הגוף :-)


מוצרי הסדרה
 לתינוקות בגילאים 0- 3:
Life Baby's סבון טבעי לתינוקות- מבוסס על תמציות צמחים טהורות, ויטמינים ומיצוי שמנים טבעיים לטיפוח ולשמירה על הלחות הטבעית של עורו העדין של התינוק, בהם: אכינצאה-אנטי בקטריאלי טבעי, אלוורה-להוספת לחות והרגעת העור- מומלץ לרחצה באזור החיתול במקרה של תפרחת חיתולים ולאמבט מרגיע לפני השינה. תה ירוק- להרגעת העור ולתוספת נוגדי חמצון טבעיים. 400 מ"ל. מחיר: 29.90 שקלים.

Life Baby's שמפו טבעי לתינוקות- מכיל את תרכובת הצמחים המצויה בסבון, בתוספת מיצוי סלק מתוק לטיפוח עדין, שמירה על היגיינת הקרקפת והענקת תמיכה טבעית במקרה של עור מגורה או יובש.
400 מ"ל.
מחיר: 29.90 שקלים.

לילדים מגיל 3 ומעלה:
Life Kids שמפו  טבעי לילדים- מבוסס על תמציות צמחים טהורות מגידול טבעי ,ויטמינים ומיצוי שמנים טבעיים לרחצה, טיפוח ושמירה על מאזן הלחות הטבעי של עור הקרקפת והשיער, בהם: מיצוי סובין אורז - להגנה מפגעי מזג האוויר ומניעת נזקי קרינה וזיהום, מיצוי מלפפון - להרגעת עור מגורה, מיצוי תה ירוק- להרגעת העור ולתוספת נוגדי חמצון טבעיים, וניל טהור- מטפח את העור ובעל השפעה ארומתרפית באיזון מצב הרוח לפני השינה.
400 מ"ל.
מחיר: 29.90 שקלים.

Life Kids סבון טבעי לילדים- מועשר בתה ירוק אורגני ומלפפון, המסייעים בהגנה ובטיפוח עור עדין של ילדים. מכיל שילוב מיטבי של תמציות סובין אורז, אלוורה לניקוי יסודי והענקת לחות. בשילוב וויטמינים טבעיים ווניל טהור המסייעים להרגעת העור.
400 מ"ל.
מחיר: 29.90 שקלים.







את המוצרים ניתן להשיג בסניפי סופר פארם בכל רחבי הארץ