אופנת יונידרס יוצאת לשיתוף פעולה על ליאת אשורי



 


יונידרס מוכרת לרבים כחנות למדי עבודה (אחיות, רופאים, מעבדה, עובדי שירות ועוד...) אבל היא הרבה מעבר לזה.



בחנות מגוון גדול של בגדים מחוייטים ובגדי בייסיק המתאימים הן למקומות עבודה בהם ישנו קוד לבוש נוקשה והן ללבוש קז'ואל ונוח שנותן תחושה של הרבה יותר.



הופתעתי מאוד שלמרות שהבגדים איכותיים מאוד- הם גם זולים מאוד!
חישוב פשוט העלה שניתן לקנות ב-unidress מלתחה שלמה (3 חולצות פולו,3 חולצות מכופתרות, שמלה, חצאית, 3 זוגות מכנסיים,
ז'קט) במחיר של 3-4 חולצות ברשתות הגדולות המצויות בקניונים.


ראו את השמלה הזו המתאימה הן ליום עבודה והן לאירוע:

גם ליום יום ולסטודנטים יש מגוון גדול של ביגוד יפה ונוח:







והמחירים, כפי שכבר ציינתי, הוגנים לחלוטין.

ועתה, יוצאת חברת יונידרס בשיתוף פעולה עם הסטייליסטית ליאת אשורי:
לליאת אשורי ניסיון רב שנים במלאכת הסטיילינג, הן במישור המקצועי על פלטפורמות האופנה הנרחבות והן במישור האישי ובהלבשת ארונות פרטיים.
כאשת קריירה פעילה בזכות עצמה, ליאת מבינה היטב את הצרכים היומיומיים של כל אישה המנהלת סדר יום עמוס במגוון רחב של תפקידים ואת
הצורך להיראות במיטבך, תוך  הקפדה  על הופעה ייצוגית ואסתטית, המשדרת רצינות , מקצועיות ונשיות גם יחד.


בקולקציית הקפסולה, התמקדה אשורי בגזרות הקלאסיות ובמראה הצעיר.
יד ביד עם בעלת החברה, רוית רוזנברג,  נעשתה בחירה מדוקדקת של בדים נוחים ונעימים, לרבות, כתנה איכותית , בדי קרפ דק , וויסקוזה, שיפון ועוד, כשהדגש הינו על בדים נוחים, נושמים, עמידים לשימוש יומיומי ...  נתונים שהינם  חשובים מאד בלבישת בגד שעות ארוכות ובתדירות גבוהה.



הגזרות קלאסיות ובעלות טוויסט ודיטיילים טרנדיים כגון צווארונים מיוחדים , טופים בעלי מפתח עמוק מעובד בשינה רחבה, ג'קטים קטנים ובעלי כנף משולש המשתלבים עם הקולקציה הרחבה של יונידרס 9-6, המותאמת בצורה מושלמת לאישה העובדת בכל קשת המקצועות. פרטי הקפסולה משדרגים את המראה לעדכני ונכון יותר.

ישנה קריצה לטרנד צבעי החורף, אשר באה לידי ביטוי בבחירת צבעים מדויקת בסקאלה שנעה בין שחור לכחול עמוק, תכלת חורפי, צבעי שמנת וחמרה ולבן.

הקולקצייה מביאה רוח מרעננת לתחום עיצוב הלבוש האורבני ומציגה נינוחות, קלילות, ייצוגיות ואת התחכום שבפשטות ומשאירה ללובשת הרבה מקום לסגנון ואמירה אישית וביטוי האישיות.

הקולקצייה מיוצרת בסדרה מצומצמת ובלעדית למותג.



את מוצרי הלבוש של יונידרס ניתן למצוא בחנויות הרשת הפזורות בכל הארץ מכרמיאל ועד אילת, רובן נמצאות בשכנות למוסדות אקדמאים (כרמיאל, חיפה, נתניה, פ"ת, ת"א, ראשל"צ, אשדוד, ירושלים, באר שבע ואילת) ומאפשרות מתן מענה לקהל גדול ומגוון.


חברת יונידרס היא החברה הגדולה בישראל לייצור, שיווק מכירה והשכרה של ביגוד מקצועי, בגדי עבודה, נעלי עבודה ובטיחות. החברה מובילה את תחום ההלבשה המקצועית בישראל מאז שנות ה-60 המאוחרות, ומשווקת את מיטב המוצרים המגיעים אלינו מרחבי העולם, תוך התאמה מקסימאלית לתנאי האקלים וצו האופנה העדכני. בשנת 2006 הרחיבה חברת יונידרס את מעגל הפתרונות. כמובילת השוק זיהתה החברה פלח גדול של עסקים קטנים ובינוניים וגם אנשים פרטיים, אשר רואים בקוד הלבוש חלק משמעותי וחשוב ליצירת התדמית העסקית הנכונה.