חגגתי יום הולדת 37 ועדכנתי את מוצרי הטיפוח שלי



חגגתי בשישי שעבר יום הולדת 37.
אמנם כיום גיל 37 נחשב לגיל צעיר לכל הדעות, כזה שנשים עוד נכנסות בו להריון, מתחילות לימודים ופוצחות בקריירה חדשה, אך עור הפנים כבר נותן את אותותיו.

על כן, התחלתי את החודש עם מספר מוצרים חדשים  וטיפול אחד אינטנסיבי שגם יתנו לפנים זריקת מרץ וגם יכינו את העור לקראת החורף המתקרב.



אז על מה אני ממליצה?

הנה:

פילינג ביולוגי מבית ג'רנטיק


DERMOLYSE,  פילינג ביולוגי, מבית מותג הקוסמטיקה הצרפתי פרנס לואר, משווק בארץ על ידי חברת ג'רנטיק מושק בימים אלה בישראל.
פילינג דרמוליס מתאים לכל עונות השנה!  באביב, יעלים גוון עור אפרורי שנוצר בחורף, בסתיו יעניק לעור לחות ומראה רענן ויסיר כתמי פיגמנטציה שאינם אסתטיים..

דרמוליס, פילינג ביולוגי לחידוש ולהחייאת העור, מכיל אנזימים הפועלים ישירות על רקמת האפיתל ועל תאי העור המתים שבה, אך מותירים את התאים הבריאים ללא כל פגע; הם מאיצים את תהליך התגובה של התאים מבלי לפגוע בהם.
האנזימים מועילים ושימושיים במיוחד בתהליכים ביולוגיים, משום שבטמפרטורת גוף רגילה הם מצליחים להשיג תוצאות שבדרך כלל דורשות טמפרטורות גבוהות ומסוכנות במיוחד. האנזימים במהותם הם חיוניים להישרדותנו ואי אפשר לחיות בלעדיהם.
השכבה הנוספת של העור, השכבה הקרנית, מורכבת בעיקרה מתאים קרניים מתים (תאים ששקע בתוכם קרטין). הרכבו הייחודי של פילינג  דרמוליס מאפשר לתכשיר לבקע ולפרק את חלבון הקרטין שבתאים, ובכך לאפשר לפפטיד להתחבר לקרטין.
מכיוון שתאים בריאים הנמצאים מעט עמוק יותר אינם מכילים קרטין, הם אינם מושפעים מאנזים זה. בכך מצליח דרמוליס לפרק תאים מתים באמצעות שימור התאים הבריאים.



הרכיבים שבדרמוליס גורמים לתגובה כימית שדומה לתהליך תסיסה ועיכול של כל מה שאינו חי. הם חודרים לעומק הנקבוביות, "מעכלים" את כל מה שנמצא בדרכם, מחזירים "נקודות שחורות" למצבן הנוזלי ואף מעלימים בהדרגה כתמים חומים ונקודות שומן. בו בזמן הם משמרים תאים בריאים ומסייעים להם להבריא אף יותר באמצעות אותה פעולת תסיסה. התוצאות המתקבלות לאחר השימוש בדרמוליס הן חד-משמעיות: העור מתחדש ונראה בריא יותר !

יש להימנע מהשימוש בדרמוליס במצבים בהם העור סובל מאקזמה, פסוריאזיס או אטופיק דרמטיטיס.

רכיבים פעילים:
פפסין, פפאין, חומצה סליציאלית, חומצה לקטית, לקטוז, פאנקריאטין, חומצה כולית, חומצה פחמתית

דרמוליס מתאים לכל סוגי העור, לכל עונות השנה, לכל הגילאים .




דרמוליס, אצל הקוסמטיקאיות המובילות של חברת ג'רנטיק.


nivea serum pearls Q10 סרום פנינים

לפני הנחת קרם הפנים רצוי מאוד למרוח סרום על העור, על מנת שיכין ויקלוט את הקרם טוב יותר.
לחיצה על משאבת הסרום גורמת לפנינים הזהובות להתפוצץ, כך שמתקבל בתחילה סרום נוזלי מעט עבה בצבע צהוב.
אט אט המרקם הופך לעדין יותר (אני מהמרת שבשל החום מכפות הידיים) והצבע הופך לשקוף.
לסרום ריח מאוד נעים, הוא משאיר את הפנים רעננות וללא שמנוניות ודביקות.

Q10 וקריאטין הם רכיבים פעילים הקיימים באופן טבעי בעור.
רכיבים אלו פוחתים עם הגיל ופוגעים באנרגיה וביכולת ההתחדשות של העור.
עם חלוף הזמן העור נוטה לקמטים ולסימני הזדקנות. ניוואה Q10 פלוס למניעת קמטים מכיל את הקו-אנזים Q10: רכיב טבעי הקיים בעור אשר מתקן תאים ע”י עידוד תהליך התחדשותם.
יחד עם קריאטין, שני רכיבים אלו עובדים בצורה יעילה למניעת קמטים ובהרמוניה מושלמת עם העור.



ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם המובחרות.



Revival 55+ Expert Defense Day Cream SPF 30 מבית קרליין

קרם יום  רב תועלתי בדרגת SPF 30.

לפני כ- שנה וחצי עברתי הסרה של חצי מבלוטת התריס שלי, ולמרות שנאמר לי שלא פגעו בבלוטות הסידן המצויות בקרבת בלוטת התריס, כן יש לי מאז חוסרים של סידן בחלק מבדיקות הדם שלי (מה שאני פותרת ע"י נטילת ויטמין D).

אחד הקרמים החדשים שיצאו לאחרונה אמנם מיועד לעור בוגר יותר משלי אך הוא מועשר בסידן ועל כן אני שמחה מאוד לשמור אותו אצלי ולא להעביר לנסיינית בוגרת יותר.
הוא בדיוק מתאים עבורי!

מדובר קרם יום  רב תועלתי, עם מסנני קרינת UVA+UVB בדרגת ,SPF 30 מצטרף לסדרת הזהב  Revival+ של קרליין ומיועד לחיזוק, מיצוק והזנה אינטנסיביים של  עור בוגר. הקרם מעניק הגנה בשעות היום


הקרם נותן מענה מיידי לצרכי העור הבוגר – הקרם מועשר בסידן זמין המשולב בקומפלקס מינרלים של אבץ ומגנזיום.
המינרלים מחזקים את כל המערכת התומכת של העור ומאפשרים לו לתפקד בצורה אופטימלית.

הקרם מכיל בנוסף רמה גבוהה של מרכיבי לחות יעילים המעשירים את העור בלחות זמינה ומיידית כמו חמאת שיאה וחומצה היאלורונית. פפטידים יחודיים מסייעים למיצוק העור, עידון ומניעת קמטים. איזופלאבונים (פיטו-אסטרוגן) ממקור צמחי, מדמים את פעילות הורמון האסטרוגן (היורד באופן חד לאחר גיל 50) ועוזרים לשמור על מוצקות וגמישות ומונעים את הרפיון המאפיין עור בוגר.

הפורמולה מכילה מסנני קרינה מהדור החדש המעניקים לעור הגנה מלאה ורחבה מפני כל סוגי הקרינה (UVA BALANCE העומד בתקן האירופאי המחמיר).

הקרם במרקם העשיר מעניק תחושה משיית בזמן המריחה. הקרם נמס אל תוך העור ומותיר אותו עדין ורך למגע, מוגן מפני קרינה ורווי לחות. מומלץ לשימוש כל בוקר מחדש ומשמש בסיס אידיאלי לאיפור.


חשיבות הסידן בטיפוח עור בוגר
הסידן (קלציום) משתתף כמעט בכל התהליכים הביולוגיים בגוף האדם החל מחוזק העצמות, שיניים, הציפורניים, והשיער, הפעלת מנגנון המסרים החשמליים בין התאים ובינם לבין המוח (איתות תאי).  כמינרל חיוני הוא משמש כמרכיב פעיל בשמירה על שלמות שכבת התאים העליונה (השכבה הקרנית) ומסייע להעברת לחות פנימה ומניעת התנדפות של לחות מהעור כלפי חוץ. מאגרי הסידן בגוף מדלדלים ככל שעולים בגיל. לקיחת סידן יומית בגילאים מבוגרים מסייעת לשמור על שלמות השלד, צפיפות השיער ובעיקר מונעת תהליכי הזדקנות מוקדמים בעור המתבטאים ביובש מוגבר, העמקת קמטים ורפיון עור, מראה אפרורי, דק וחלש נתון להשפעות מיידיות של קרינה וזיהום סביבתי.

הקרם החדש ריבייבל 55+ מספק לעור את כמות הסידן הנחוצה לשמירה על מראה עור מוצק ומתוח.
מוצרים נוספים בסדרת ריבייבל: קרם יום משקם SPF15, קרם לילה, סרום וקרם עיניים.



ניתן להשיג בכל רשתות השיווק והפארם המובחרות.


Soft Cleanser של ד"ר עור

בסיום היום, במקלחת שלפני ההיזרקות מול הטלויזיה, רצוי לשטוף היטב את עור הפנים מכל מה שעבר עליו במשך היממה:
איפור, אבק ןשאריות של זיהום האויר שסביבנו.
ה- מנקה העדין של ד"ר עור הוא ג'ל ללא-סבון המתאים לניקוי יומיומי של הפנים לכל סוגי העור כולל עור רגיש. 
Soft Cleanser מנקה בעדינות את עור הפנים ומסיר ביסודיות שאריות איפור ולכלוך, מבלי לגרות את העור.
הג'ל מורכב מנוסחה השומרת על רמת הלחות הטבעית של האפידרמיס ומכילה תמצית שיבולת שועל להרגעת העור ולתחושת נינוחות. המוצר מעניק לעור תחושת רעננות וניקיון, משיב לו את גמישותו והעור נראה זוהר ובריא יותר.



את מוצרי דוקטור עור ניתן להשיג ברשתות הפארם, בבתי מרקחת בקופות חולים ובבתי המרקחת הפרטיים ברחבי הארץ


אני מאחלת לי ולכם- שנה נהדרת!