C.energy מבית חוה זינגבוים



צילומים: קשת זאבי


חוה זינגבוים היא אישה מהממת. כזו שאי אפשר להתיק את המבט ממנה. ולא רק בגלל היופי החיצוני המדהים שלה, אלא גם בגלל הבהירות והרהיטות שבדיבורה. היא כובשת.

לחוה ידע עצום שצברה בעבודה קשה ונחישות גדולה לאורך עשרות שנים והיא מכשירה דורות חדשים של קומסטקאיות מזה כמה עשורים, לעבודה מדוייקת וללא פשרות.



אני לא יודעת איך זה אצלכם, אבל אני לא הולכת לכל אחת שקוראת לעצמה קוסמטיקאית, גם אם תלויות לה על הקיר שלל תעודות. אני צריכה לאהוב את מה שאני רואה מולי ולשמוע הסברים שיתנו לי הבנה לגבי התהליכים שמבוצעים עלי.
במקרה של חוה- התחושה היא שהגענו בדיוק למקום הנכון!

הגעתי לאירוע השקת הבשורה החדשה בעולם הקוסמטיקה: C.energy- הסטנדרט החדש בחידוש עור הפנים.


חוה זינגבוים, מובילת הקוסמטיקה הרפואית בישראל, בשיתוף חברת "Venus Concept", מציגה את הסטנדרט החדש למכשור ושיטות טיפול לחידוש עור הפנים –C.energy .

הטיפול המהפכני מבוסס על המכשור המתקדם ביותר לחידוש דרמטי של עור הפנים, ולראשונה בעולם מוצע טיפול יופי במכשיר שילווה בקו תכשירים ייעודי, הפותר את תופעות הלוואי מבית HAVA ZINGBOIM COSMECEUTICALS.
הטיפול אינו פולשני, והוא בעל תוצאות אחידות ומדויקות ואפשרי גם באזורים קטנים.

את הטיפול ניתן לעשות בכל חלקי הגוף.




נשים רבות מחפשות את הטיפול האופטימאלי להפחתת סימני הגיל, שיגרום לעורן להיראות צעיר ורענן יותר, אך אינן מעוניינות לעבור פרוצדורה ניתוחית כואבת ויקרה שגוררת גם זמן התאוששות ארוך. נשמע ש- C.energy יתן להן את המענה הנכון.

ה- C.energy – שיטה חדשה המבוססת על סינרגיה בין שני מרכיבים – מכשיר חדש ומתקדם בטכנולוגיה פורצת דרך (New Radio frequency - NRF), ולראשונה גם ליין תכשירים טיפולי ייעודי, הפותר את תופעות הלוואי הקשות.
קו התכשירים מבית HAVA ZINGBOIM COSMECEUTICALS, המשלים את הטיפול במכשיר, הופך את הטיפול לחופשי מתופעות לוואי, כך שניתן להמשיך בתפקוד יומיומי מיידי ושוטף, להבדיל מטיפולים מכשירנים אחרים, הכוללים מספר ימי החלמה בהם נדרשת המטופלת להימנע מחשיפה לשמש ועוד.

ערכת התכשירים מותאמת במיוחד להכנת העור לקראת הטיפול ולאחריו, כך שהמטופלת תגיע במצב אופטימאלי לקליטת הטיפול במכשיר, דבר שיבטיח העצמה של התוצאה. התכשירים נבחרו תוך הקפדה על הפרמטרים של המכשור וכך יוצרים סינרגיה טיפולית. הערכה כוללת 4 מוצרים לשימוש לפני ואחרי טיפול.



הטיפול במכשיר עושה שימוש בטכנולוגיה חדשנית המוליכה זרם חשמלי מדויק לרקמת העור ובכך מסייעת בתהליך שיקום והתחדשות העור באמצעות שתי ידיות:



הטכנולוגיה עליה מבוססת השיטה נחשבת לחדשנית וייחודית במיוחד בשל גודל האלקטרודות (המעבירות את הזרם החשמלי) הקטן ביותר, שכמותו לא נראה בתעשייה של האסתטיקה הרפואית, והוא שמאפשר קיצור משמעותי של זמן ההחלמה והפחתת הכאב במהלך טיפול פנים קוסמטי.

מה קורה לעור במהלך טיפול המכשיר?

  • כיווץ נקבוביות פתוחות למרקם עור זוהר.
  • הפחתת סימני הזדקנות לעור חיוני ובריא יותר.
  • חידוש מרקם העור למראה אחיד ונעים יותר.
  • שיפור במראה צלקות אקנה לעור חלק יותר.
  • החלקת קמטוטים וקמטים עמוקים למראה צעיר יותר.
  • מיצוק אזור הצוואר וקו הלסת להפחתת סימני הגיל.
  • מתיחת העור באזור המחשוף למראה רענן יותר.
במהלך אירוע ההשקה התנסתה בטיפול הבלוגרית יפה גביש.
לדבריה הטיפול אינו כואב והתחושה היא של חמימות נעימה.
בסיום הטיפול פניה של יפה היו מעט אדמויות, מה שהעיד על זרימת דם למקום ובנוסף- העור נראה "מלא" יותר, מה שנתן תחושה של חוסר בקמטים ועור מתוח, מה שיכול להיות נהדר כטיפול מקדים לפני איפור לאירוע.



עלות טיפול בודד C.energy כ- 700 ש"ח
(בהתאם למצב עורה של המטופלת)


שווה לעקוב- בקרוב בדף הפייסבוק של CeNergy יחפשו נשים להתנסות בטיפול ולהוביל את הקמפיין, אולי אתן תזכו לקבל סדרת טיפולים יוקרתית.

את הטיפול במכשיר ניתן להשיג אצל קוסמטיקאיות רפואיות P.M.E,
העובדות בשיטת חוה זינגבוים
www.havazingboim.com