QUANDO - האפליקצייה שתשדרג לכם את החיים



בשנים האחרונות רוב הסידורים שלי עברו לאינטרנט ובייחוד לסמרטפון.
אני  משלמת חשבונות דרך האינטרנט, משוחחת בענייני עבודה במייל  מתקשרת עם חברות, הורים מהכיתות של הילדים, מדריכים ומורים בווטסאפ, מקפיצה מונית ופיצות באמצעות אפליקצייה וקובעת תורים לרופאים ואפילו לדואר באמצעות אתרים ואפליקציות יעודיות.

על כן, כששמעתי על אפליקציית ה- QUANDO הייתי חייבת להתקין אותה ולנסות ולראות מה יש לה להציע.
מדובר על אפליקצייה לא פחות ממשפרת חיים! לא עוד להתקשר לקוסמטיקאית ולקוות שתענה לטלפון בדקות הקרובות (או להיות בצד השני ולראות איך הקוסמטיקאית שלך עונה לטלפון באמצע טיפול ובמקום להתעסק בך היא מתעסקת ביומן...), או לחפש מנעולן ואינסטלטור שיהיו פנויים בדיוק כשאת פנויה לקבל אותם.
לא עוד!
פשוט נכנסים לאפליקצייה, בוחרים באיש המקצוע או השירות שרוצים ומוצאים את מי שיכול לקבל אתכם או להגיע אליכם בזמן המתאים לכם!



האפליקצייה מתחברת ליומן שלכם ובמקביל ליומן של בית העסק ומציינת את הפגישה אצל שניכם.
לפני הפגישה תקבלו תזכורת ואם תרצו לבטל אותה מסיבה זו או אחרת- גם כן תוכלו לעשות זאת דרך האפליקצייה.



בקרוב תתווסף האפשרות לשתף את חבריכם בפייסבוק בהמלצות שלכם על אנשי מקצוע, כך שיהיה קל לבחור איש מקצוע, גם באמצעות ההמלצות (או הדיס המלצות) שקיבל ממכריכם.



לי, כצרכנית, האפליקצייה חוסכת המון זמן.
אם בעבר הייתי צריכה להרים טלפונים למספר אנשי מקצוע עד שמצאתי מי פנוי כשאני פנויה, עכשיו באמצעות האפליקצייה אני מוצאת מיד מי פנוי בזמן בו אני זקוקה לו.



ולספקי השירות האפליקצייה חוסכת בזבוז זמן של שיחות טלפון ונסיונות לתיאום זמן מתאים ללקוח, ואולי לחלקם גם שירותי מזכיר/ה.

אז אחרי שהתלהבתי כ"כ הייתי חייבת ליישם!
אני מתה על החופש הגדול. באמת. אבל כמה שאני אוהבת את החופש הגדול בשבוע האחרון אני פשוט מותשת!!!!
אז נכנסתי לאפליקצייה ומצאתי לי עיסוי שבדי משחרר בוילה ספא. כמה פשוט וכמה מהיר!



חיפשתי, קבעתי, הגעתי והתענגתי!



אין ספק שהאפליקצייה הולכת לשחק תפקיד חשוב בחיים שלי מעתה.

מומלץ!