ויטמינים לילדים ומבוגרים- עכשיו ב-"קנייה חכמה"





גורי, חברת השיווק וההפצה מהמובילות בישראל נכנסת לתחום הרפואה המשלימה ומשיקה סדרת תוספי תזונה תחת המותג הפרטי "קניה חכמה".

למי שהשם "קנייה טובה" הינו מוכר לו, הנה תזכורת:
'קנייה חכמה' מתמחה במגוון רב של מוצרי צריכה, החל ממוצרי מזון ועד מוצרי טואלטיקה מתוך מטרה להציע לצרכנים מוצרים איכותיים במחירים משתלמים.

כעת, 'קנייה חכמה' יוצאת עם סדרת תוספי תזונה, סדרת מוצרים הכוללים מגוון ויטמינים לילדים, לנשים ולמבוגרים לשלבי החיים.

'קנייה חכמה' יצאה לדרך בשיתוף עם נאווה בויום, נטורופתית מומחית ובעלת המותג "נאווה בריאות". נאווה בעלת ניסיון של כ-18 שנים כנטורופתית ויועצת מקצועית בתחום תוספי תזונה, צמחי מרפא וקוסמטיקה לחברות מובילות בישראל ובעולם.
השכלתה הנרחבת וניסיונה רב השנים הובילו לפיתוח מותג עצמאי מוביל.
מוצרי סדרת תוספי התזונה של 'קנייה חכמה' כוללים פורמולות איכותיות ובמחירים משתלמים למשפחות ישראליות.

סדרת תוספי התזונה החדשה כוללת בשלב זה 13 תוספי תזונה לילדים ולמבוגרים. בין תוספי התזונה בסדרה החדשה:
סירופ ויטמין סי
סירופ מולטי ויטמין לילדים
ויטמין בי 12 וחומצה פולית בטבליות מציצה
מגנזיום
מולטי ויטמין בתוספת תמצית רימונים
כמוסות לנשים הרות ומיניקות
ועוד...



כמי שנוטלת ויטמינים אני יודעת כמה הם חשובים.
עם זאת, אני ממליצה לעבור בדיקות דם תקופתיות ולהתייעץ עם רופא לפני נטילת ויטמינים על מנת לוודא מה הגוף שלכם צריך.
ישנם הרבה אנשים שקונים ויטמינים לפי "אופנות" שונות ובעצם מפספסים את המטרה.

לדוגמה: ויטמין C כשלא זקוקים לו יוצא עם השתן. אין ספיגת אקסטרא שתגן עליכם.

מצד שני- אם אתם ספורטאים- מומלץ ליטול מגנזיום שיקל על כאבי השרירים.
או, מנסיון אישי שלי,  אם אתם לאחר ניתוח הסרת בלוטות לימפה מהצוואר או בלוטת התריס- רצוי ליטול (בהתייעצות רופא) ויטמין D על מנת לעזור לגוף לספוג את הסידן.

מצ"ב פירוט הויטמינים מבית קנייה חכמה:

ילדים:

ויטמין C KIDS  -  סירופ 250 מ"ל
סירופ לחיזוק ההגנה הטבעית, מגן מפני דלקות ובצורתו הנוזלית, טעים ומסייע לספיגה מוגברת, מתאים לשימוש יום יומי וטעמו לימוני ומתקתק, לעידוד הספיגה. מכיל את הקצובה המומלצת לילדים מגיל 4-8 ומגיעה באריזת חסכון של 250 מ"ל.



סמבוקידס סירופ 100 מ"ל
סירופ להקלה בשיעול, מרגיע צרידות וליחה, טעים לשתייה לילדים. הסירופ מכיל שילוב של צמחי מרפא כגון סמבוק שחור וטימי, ויטמין C כתוספת לסיוע בחיזוק ההגנה הטבעית.


מולטי ויטמין קידס סירופ 250 מ"ל
פורמולה למניעת חסרים תזונתיים בתחזוקה יומית שוטפת לילדים, מעודדת תיאבון ונוחה לספיגה. נוזלי, טעים ומעודד ספיגה. הסירופ מכיל את כמות הוויטמינים לפי הקצובה היומית המומלצת לילדים בגיל 4-8, תמציות של מזונות-על כגון גוג'י ברי ופירות וירקות להשלמת החסרים

מבוגרים:

ויטמין B12 וחומצה פולית למציצה - 120 טבליות למציצה
טבליות מציצה התורמות ליצירת כדוריות דם אדומות ולמניעת אנמיה, מסייעות לשיפור פעילות מערכת העצבים.  ויטמין B12 וחומצה פולית מסייעים במצבי אנמיה וחולשה, הורדת רמת ההומציסטאין (חומר הקשור בסיכון מוגבר למחלות לב).

מגנזיום אוקיסד 520 – 60 כמוסות
להקלה בכאבים, כאבי ראש, התכווצויות שרירים וסיוע בבריאות עצמות השלד.
מגנזיום אוקסיד, מסייע במצבים של התכווציות שרירים ובמיוחד התכווצות של שריר התאומים בלילה, מהווה מרכיב חשוב בעצמות וחיוני לשמירה על תפקודן וחוזקן.

קואנזים קיו10 60 מ"ג- 60 כמוסות
נוגד חמצון רב עוצמה, המעודד יצירת אנרגיה בגוף וסיוע בתפקוד שריר הלב, מסייע באיזון לחץ דם ומשפר ביצועים בקרב ספורטאים. חשוב במיוחד לנוטלים תרופות להפחתת כולסטרול ממשפחת הסטאטינים והינו חשוב בשמירה על בריאות הלב וכלי הדם.

אורטופלקס 90 קפליות
לסיוע בהפחתת כאבי פרקים ושיקום סחוסים. קומפלקס ייחודי המכיל MSM, המסייע בשיכוך כאבי שריר שלד, גלוקוזמין וכונדריאטין סולפאט  לסיוע בטיפול במפרקים ובשחיקת סחוס, בתוספת כורכומין אשר מסייע בעיכוב מנגנונים דלקתיים שונים.

מולטי ויטמין +  60 כמוסות צמחיות
לשמירה על תפקודן התקין של מערכות הגוף השונות, מסייע בהענקת מרץ, חיוניות ואנרגיה. מכיל ויטמינים ומינרלים שמשולבים עם נוגדי חמצון למקסום הביצועים הספורטיביים. מולטי ויטמין + למבוגרים המכיל בטבליה אחת קומפלקס ויטמינים ומינרלים בתוספת נוגדי חמצון כגון ליקופן,  לוטאין ובתוספת תמצית רימונים.


ויטה ליידי 60 כמוסות צמחיות
לתמיכה בשינויים הורמונלים לגיל המעבר: גלי חום, מצבי רוח והזעות. פורמולה המשלבת צמחים פיטואסטרוגנים עם איזופלבון סויה - לסיוע באיזון, יחד עם צמחי המרפא עשירים בנוגדי חמצון,  המזינים את הגוף במרכיבים אשר תורמים לבריאות האשה.    ומותאמת במיוחד לצרכיה של האישה אשר מתמודדת עם תופעות גיל המעבר כגון: גלי חום, הזעות יתר, אי שקט והפרעות שינה.

כמוסות איזי-כול 60 כמוסות צמחיות
עשיר בצמחים התומכים בתהליכי העיכול והקלה בעצירות, לסיוע בהרגעת גזים ונפיחות בטנית.
איזי כול הינה פורמולה צמחית המורכבת מצמחי מרפא אשר ידועים כתורמים לאיזונה התקין של מערכת העיכול.

סמבוגר סירופ 100 מ"ל
סירופ למבוגרים טעים לשתיה המסייע להקלה בשיעול, מרגיע צרידות וליחה. מכיל שילוב של צמחי מרפא כגון סמבוק שחור וטימי יחד עם ויטמין C כתוספת לסיוע בחיזוק ההגנה הטבעית.

בוסטר-ויט סירופ 250 מ"ל.
סירופ המסייע לתמיכה וחיזוק ההגנה הטבעית של הגוף. מכיל את ארבעת צמחי המרפא- סמבוק שחור, אסטרגלוס, אכניציאה ושוש קירח - חוד החנית בהגברת הפעילות של ההגנה הטבעית יחד עם  ויטמין C, שע"פי מחקרים שונים תורם להגנה על דלקות. סירופ בוסטר- ויט הינו פורמולה טבעית הכוללת צמחי מרפא אשר נבחרו בקפידה וידועים ע"פ ההרבולוגיה (מדע צמחי המרפא ) כמעודדים ומשפרים את תפקודן של מערכות הגוף השונות לשם תמיכה בפולשים השונים אשר תוקפים אותנו מידי יום. אם זה בחורף, תקופת המעבר ואף בקיץ שבו אנו חווים מעבר מקור  לחום, סירופ בוסטר- ויט יסייע לגופנו לשמור על האיזון הנכון.

9 חודשים -  60 כמוסות צמחיות
מינון מאוזן של ויטמינים לנשים הרות ומניקות. התוסף מתאים לשימוש לפני הריון, במהלך ההריון ובזמן הנקה ומכיל מינון מומלץ ומאוזן של ויטמינים ומינרלים.
9 חודשים הינו תוסף תזונה המותאם לצריכהן של נשים הרות ומניקות לשם השלמת החסרים של ויטמינים ומינרלים בגוף האישה כהכנה להריון, במהלך ההריון ובזמן ההנקה. 9 חודשים מכיל את הכמות היומית המומלצת של הויטמינים והמינרלים הן לשם התפתחותו הבריאה של העובר והן לתפקודה התקין של כל מערכות הגוף של האם במהלך הריון.