Lip Pop Colour + Primer משפחת שפתונים חדשים מבית קליניק ואתר קניות און ליין חדש



צילומים: יח"צ, קשת זאבי


מי שמכירים אותי יודעים שאני לא מתאפרת כבד וגם לא משתמשת בשפתון.
מקסימום- גלוס שקוף, וגם זה נדיר!

למה?
א. כי אני לא רגילה וזה מרגיש לי מציק על השפתיים
ב. כי יש לי שפתיים צרות ולדעתי שפתונים מדגישים את הדקיקות.

אבל, כששלחו לי את השפתונים החדשים של קליניק- Lip Pop Colour + Primer הקרבתי את השפתיים שלי ובחנתי אותם מקרוב.



השפתון בגוון ניוד בהחלט מחמיא לשפתיים ולמראית עין נראה שאפילו נותן אשליית נפח מסוימת.



תחושת "כבדות" לא היתה לי ואני מאמינה שזה בזכות הפורמולה החדשה בה ישנו כבר פריימר מובנה שמעניק לשפתון תחושה קטיפתית.

למשפחת השפתונים החדשה 16 גוונים המאפשרים לכל אחת למצוא את הגוון שהיא אוהבת, ואם חשקה נפשכן ביותר מגוון אחד- זה לא יכאב בכיס מאחר והמחיר - מעולה!



עד סוף יוני המחיר הינו 105 ש"ח ליחידה ו- 189 ש"ח לשתי יחידות (בתוספת מתנה- נרתיק לשפתון).



את הרכישה ניתן לעשות באתר החדש של קליניק שהושק ממש לאחרונה, ולרגל ההשקה מפנק את הקונות במשלוח חינם, ע"י שליח, ובתיק איפור+שני מוצרים בגודל מוקטן (לבחירתכם ממגוון המוצרים) בחינם!


גם רוני, מתבגרת הבית בחנה את השפתונים  מקרוב. להלן התוצאה: