ביוטי סיטי מהסרטים




סופר-פארם מזמינה את קהל לקוחותיה לחוויית יופי מהסרטים בביוטי סיטי הוליווד: חנות פופ אפ ענקית של כל מותגי הקוסמטיקה, אקססוריז וגם תצוגות אופנה והרצאות

אירוע היופי הגדול של סופר-פארם, חוזר זו השנה התשיעית ה- 30.6-3.7, בביתן 1, גני התערוכה, ת"א: מחווה ליופי הנשי בקולנוע משנות העשרים ועד ימינו

סופר-פארם מביאה את הוליווד לתל-אביב ומזמינה אתכן לחוויית שופינג, אופנה וגלאם: ביוטי סיטי, אירוע היופי השנתי של סופר-פארם יתקיים ב-30.6-3.7, בגני התערוכה בתל-אביב, בהשראת הוליווד והכוכבות הגדולות שהכתיבו מודלים של היופי הנשי בקולנוע לאורך השנים, משנות העשרים ועד ימינו.

מיום שלישי ועד יום שישי יוכלו המבקרות ליהנות מחוויית יופי מהסרטים הכוללת תצוגות אופנה, מאפרים מהעולם שידגימו על הבמה המרכזית, מופעי מוזיקלי, סדרת "מייק אוברים" שיעניקו שלי גפני וסנדרה רינגלר למבקרות על הבמה, הרצאות של דמויות מובילות מעולם האופנה והיופי בישראל וכמובן שופינג חווייתי של מוצרי איפור, טיפוח ויופי ואקססורייז שהובאו במיוחד לביוטי סיטי הוליווד.

גלי ברגר, דוברת ומנהלת תוכן סופר-פארם: "ביוטי סיטי הוא בראש ובראשונה אירוע חווייתי לכל מי שאוהבת אופנה וסטייל. אנו מקפידים לייצר ללקוחותינו עולם קסום במיוחד אליו הן יוכלו להיכנס ולהתנתק מחיי היומיום לכמה שעות. בשנה שעברה הייתה זו טוקיו שעמדה במרכז ביוטי סיטי ואילו השנה בחרנו בהוליווד. לקולנוע תמיד היתה השפעה גדולה על תפיסת היופי והאופנה דרך הכוכבות של אותן שנים, ולכן זהו אירוע מחווה ליופי הנשי, שהמטרה היא לגרום לכל אישה שתגיע להרגיש כוכבת בביוטי סיטי ובחיי היום יום".

הכוכבות הן אתן – נשים אמיתיות על הבמה:
כדי לאפשר לנשים אמתיות ליהנות מחוויית שטיח אדום הסטייליסטית סנדרה רינגלר והמאפרת שלי גפני יבחרו מדי יום שלוש נשים – מבקרות בביוטי סיטי שיעברו מייק אובר מאחורי הקלעים ואז יצעדו על הבמה במראה הזוהר שלהן, כשסנדרה תספר על סטיילינג ושלי על האיפור.
ב-1.7 תערך תצוגת מיוחדת בכיכובן של 20 נשים שנבחרו מבעוד מועד בסניפי סופר-פארם על ידי צוות שכולל את מוטי רייף – מפיק האופנה, ליאת אושרי – סטייליסטית מובילה, ועו"ד לינור אברג'יל – מיס עולם לשעבר, שיערכו אודישנים בין ה-11 ל-17 ביוני בסניפי סופר-פארם מובילים. 



תצוגות אופנה ומופעי איפור על בימת בביוטי סיטי

במהלך ימי האירוע יתקיימו על הבמה תצוגות אופנה בהפקת מוטי רייף, אשר נוצרו בהשראת דמויות מפתח מסרטים, עידנים שונים בקולנוע ההוליוודי והשטיחים האדומים הנוצצים:
דמויות הוליוודיות: זו השנה השלישית בה סופר-פארם נותנת במה לכישרונות המבטיחים ביותר של מחלקת עיצוב האופנה בשנקר. הסטודנטים יצרו דגמים בהשראת דמויות מפתח מסרטים הוליוודיים ידועים לאורך השנים, ממרלין מונרו וגרייס קלי ועד אודרי הפבורן, ועוד כוכבות שהפכו לאיקונות בלתי נשכחות.
השטיח האדום: תצוגת אופנה שתדמה את חוויית השטיח האדום הנוצץ בהוליווד. על המסלול יצעדו דוגמניות בשמלות ערב זוהרות, כיאה לערב האוסקר, שעוצבו על ידי מעצבי אופנה ישראלים מובילים.
נערות פינ-אפ: תצוגת בגדי ים בהשראת הסרט Pin Up Girl משנת 1944 בכיכובה של בטי גרייבל. על המסלול יצעדו דוגמניות עם אודם אדום בהשראת דמויות ה-Pin-Up שהיוו מודל לזוהר ולנשיות בהוליווד הישנה.
מחזמר הוליוודי: מופע ריקודים כמחווה לסרטי המיוזיקל הידועים של הוליווד. לרקדנים על הבמה יצטרפו דוגמניות אשר ידגמנו מראות בהשראת מחזות מתקופות שונות בהוליווד.
מאפרים בינלאומיים: שני מאפרים בינלאומיים של חברות הקוסמטיקה והביוטי "קלרינס" ו- "פופה" יתארחו על במת הביוטי סיטי וידגימו מראות איפור מעוררי השראה:
ג'ורג'יו פורגני (פופה)- בגיל צעיר החל לעבוד צלם אופנה איטלקי, ביצירת מראות איפור עבור הדוגמניות, כמעט לשם ההנאה בלבד. הודות לתשוקה ולנחישות שלו, בזמן קצר מאוד, הוא החל לשתף פעולה עם גדולי מעצבי האופנה, מאחורי הקלעים של תצוגות אופנה שונות, כך החל לעבוד עם מותגי איפור חשובים, והניסיון הטכני שלו הגיע לרמה גבוה מאוד.
דניאל חצבני (קלרינס)- דניאל הינו אמן איפור, השתתף בהפקות אופנה ויופי בארץ ובעולם, ובעל ניסיון רב בעבודה מול לקוחות ועל במה.ב- 11 השנים האחרונות משמש דניאל כמדריך איפור סניור של קלרינס בישראל. במסגרת ביוטי סיטי 2015, יחשוף דניאל את כל הטרנדים החדשים באיפור לאביב-קיץ 2015 תוך התמקדות במוצרים מקולקציית האיפור החדשה של קלרינס וטיפים ייחודים.

הדגמות איפור והרצאות של דמויות מובילות בתחומי האופנה והיופי
לצד תצוגות האופנה המרהיבות, המבקרים יוכלו ליהנות גם מהרצאות מעשירות של מיטב מומחי הלייף סטייל בישראל, בשלל נושאים הקשורים ליופי, אופנה, תזונה והעצמה אישית:

עו"ד לינור אברג'יל בסיפור חייה מרגע הזכייה, ההורות ודרך ההתמודדות המדהימה שלה עם מקרה האונס.
הסטייליסטית המובילה ליאת אשורי בהרצאה הרצאה בנושא הלבשה וסטיילינג, איך להתאים בגדים למבנה גופך, איזה צבעים מתאימים ולמי, מתי נשלב אביזרים ובעיקר מתי לא.
מיכאלה ברקו מספרת על דרכה לצמרת כדוגמנית שכיכבה על שערי המגזינים הגדולים בעולם
מעצב הפנים דניאל חסון יעניק הצצה לבתי הכוכבים ההוליוודיים ויעניק טיפים שניתן ליישם בבתים הפרטיים שלנו.
מיקי בוגנים, המאפר, מעצב השיער ובעליו של סטודיו לאיפור ושיער ושל בית ספר ללימודי איפור,  ילמד כיצד להתאפר בשיטת מיקי בוגנים.
ורד ספיבק, המאפרת הראשית של ביוטי סיטי, תציג את הקשר בין עולם האופנה והשטיח האדום למראה שלנו בחיי היומיום.
פאולה רוזנברג תדבר על טרנדים בתזונת הכוכבים של הוליווד: איך נראות הדיאטות שלם, האם הן בריאות ואילו מהן כדאי לאמץ?
דרור גלוברמן בהרצאה על התנהלות הכוכבים הגדולים ברשת
המעצב והסטייליסט גדי אלימלך יעניק טיפים והדגמות לנשים שרוצות לדעת איך להתלבש נכון, בדגש על פריטי Must Have
שרון גוטליב, מנהלת ההדרכה של "אסתי לאודר", מומחית צבע ותדמית, תעניק טיפים למראה נכון בראיונות עבודה, פגישות עסקים ודייטים.
ענת לב אדלר הסופרת והעיתונאית במפגש נשי-אישי בהשראת ספרה "כותבת ומוחקת אהבה"
ניסים דיין בהרצאתו על מאה שנות יופי בקולנוע ועל האופן בו השפיע עלינו


בנוסף יושק בביוטי סיטי הבושם החדש של ביונסה, "Orchid Wild Heart", בושם בניחוח סחלבים המאופיין בניחוח מפתה ואנרגיה נשית. המבקרות יוכלו ליהנות גם מעמדת לק, בית קפה וחנות פופ אפ של אקססורייז ייחודיים


הגעתי לאירוע הפתיחה והצטיידתי במוצרים האהובים עלי:


שמפו לשיער כהה של המותג TONI&GUY

 

המותג TONI&GUY הוקם על ידי שני אחים - מעצבי שיער איטלקים - טוני וגיא מסקולו, שהקימו את סלון היופי הראשון שלהם בבריטניה בשנת 1963 ומאז הפכו לאימפריית עיצוב שיער בריטית הפועלת בלמעלה מ-400 מדינות ברחבי העולם. בשנת 2000 הם החלו לשווק מוצרי שיער תחת מותג המספרות גם ברשתות קמעונאיות מובילות בעולם. בשנת 2009 רכשה יוניליוור את הזיכיון הבלעדי למותג ונכון להיום משווקת אותו בכ-25 מדינות ברחבי העולם.



TONI&GUY הוא מותג שחרט על דגלו את החיבור בין שיער לאופנה.
הוא מתייחס לשיער כחלק מהמראה הכולל ומציע מגוון פתרונות להתאמת עיצוב השיער ללבוש. המותג מציע מגוון רחב של מוצרים מקצועיים ואיכותיים לטיפול בשיער, המותאמים לסוג השיער ומסייעים לקבלת המראה הרצוי.
המותג פועל מאחורי הקלעים של תצוגות האופנה בלונדון ונותן החסות הראשית לשבוע האופנה בלונדון מזה למעלה מעשור .



Ampoule intense מבית נטורל פורמולה

מוצרי נטורל פורמולה מנגישים לצרכנית הישראלית את מוצרי השיער היוקרתיים. כאלו שבחברות אחרות ניתן למצוא רק במספרות ובמחירים גבוהים.
את מוצרי נטורל פורמולה ניתן למצוא בפארמים ובשווקים במחירים נוחים המתאימים לכל כיס.

ועתה לפרטי הסדרה החדשה:
שיער פגום ויבש זקוק לטיפול אמפולה. טיפול אמפולה הינו טיפול משקם, מרוכז ואינטנסיבי , שבסופו השיער מקבל מרקם משי ומלא ברק.
כיום טיפולים אלו נמכרים בעיקר בשוק המקצועי , ועלותם נעה בין 60-80 ש"ח.
מהיום כל אחת יכולה ליהנות מטיפול אמפולה בכל חפיפה, אצלה במקלחת הפרטית.

נטורל פורמולה הינו מותג טיפוח השיער המוביל בישראל עם נתח שוק של כ- 33%.
כשחקן מוביל בתחום  חרט על דגלו להנגיש לצרכנית את הפתרונות המקצועיים ביותר ואת הטרנדים העכשוויים ביותר מהמספרות הישר למדפי הרשתות. כך שכל צרכנית תוכל ליהנות מפתרון שיער מקצועי ועכשווי.

בסדרת 'אמפולה אינטנס':

* מוצרי שיער מקצועיים המכילים אמפולת שמנים משקמת .
* טיפול ממוקד בשיער פגום במיוחד.
* טכנולוגיה חדשנית ופורצת דרך, עליית מדרגה בשיקום השיער:
המוצרים מכילים מיקרו אמפולות האוגרות את חומרי ההזנה והשיקום ושומרות עליהם טריים ואיכותיים עד לרגע החפיפה.
בזמן החפיפה נפתחות האמפולות ומשחררות את החומרים הפעילים באופן יעיל וממוקד.

התוצאה: אפקטיבי פי 3 בבנייה ושיקום השיער.

המוצרים עשירים ב:
אמפולות שמנים – תערובת שמנים איכותיים, בעלי מרקם עשיר המזינים את השערה ותורמים לשיקום מיידי ובנייה מחדש: שמן היפופיאה, שמן בוראז', שמן עץ התה.
ללא SLS וללא פרבנים – פורמולה עדינה המאפשרת שימוש בטוח לשיער שביר.



הסדרה כוללת:
שמפו אמפולה – Ampoule Intense Shampoo
מרכך אמפולה –Conditioner Ampoule Intense
מסכת אמפולה  -Hair Mask Ampoule Intense
סרום אמפולה  -Serum Ampoule Intense



שפתון REVLON ColorBurst Crayon

מדובר בקולקציית שפתונים בגרסת עפרון.
8 גוונים שונים בעלי גימור מט או מבריק, להתאמה אופטימאלית ולאינסוף אפשרויות.
נוסחת הג'ל מפנקת ועשירה בלחות וניחוח המנטה רענן וקליל.
מה שנחמד מאוד זה שהעפרון הוא ללא חידוד ובעצם מתאים תמיד למריחה קלה ונוחה.


מחיר מומלץ לצרכן: 104.99 ש"ח
מותג הלקים הנחשק מארה"ב SinfulColors עם קולקציית ה- Sinful summer collection by Goldi

בהשראת עולם הפטיסרי הצרפתי עם פלטת גוונים פסטליים קייצית מרעננת יוצר ה- SinfulColors-  מותג הלקים הטרנדי לנשים שרוצות להתבלט ומחפשות אחר הצהרות אופנתיות וחדשניות.
בקוצקצייה מגוון רחב של 40 גוונים נועזים וצבעוניים לאינספור משחקי צבע.
הלקים של SinfulColors נמכרים ברשתות פארם מובילות במחירים של 10-15 ש"ח.
במהלך הביוי סיטי כל הלקים ימכרו ב- 10 ש"ח ליחידה!



שיתוף פעולה בין הנייל ארטיסטית גולדי פורמן ומותג הלקים סינפול קולורס, הוליד קולקציית קיץ קיצית ומרעננת בהשראת עולם הפטיסרי הצרפתי ומסלולי תצוגות האופנה בחו"ל. גולדי יצרה אוסף קייצי ששואב השראתו מ מפלטת הצבעים הפסטליים והאופטימיים שצעו הקיץ על מסלולי האופנה של מעצבי העל: ורוד בייבי, תכלת שמיים, לבן חלבי וצהוב שהפך לצבע הרשמי של קיץ 2015.
"הגוונים המרעננים הללו מזכירים לי עוגיות מקרון צרפתיות -  מתוקות ורכות", אומרת גולדי. "כל אחת יכולה למצוא את הגוון המתאים לה מבין שישה גווני הקולקציה המרכזית ואף לשלב בינהם למשחק צבעים ייחודי ומושלם".
הגוונים בקולקציה: 1106 - תכלת בייבי\ 300- לבן חלבי\ 928- צהוב שמש\ 854- קורל\ 108- ורוד עמוק
הלקים של SinfulColors ידועים בזכות איכותם וקשת הגוונים הרחבה. הלקים של המותג מתייבשים מהר, מעניקים כיסוי, ברק מושלם, מריחה קלה ונוחה וגוונים נועזים וטרנדיים.

 SinfulColors הינו מותג אמריקאי שנוסד בשנת 1991 ע"י כריס כהן ומאז הקמתו ועד ימים אלו נחשב למותג צעיר, מעז ובועט אשר חרט על דגלו להיות מעודכן ולעקוב אחר מגמות האופנה. המותג  זכה לאחרונה בפרס של מגזין הנשים המוביל  allure בקטגוריית מוצר היופי הטוב ביותר.

המהדורות המיוחדות והגוונים המתחדשים לאורך השנה הם פרי יצירה של טרנדולוגים  מקצועיים בתחום אשר תפקידם להביא את הדבר החם באופנה עד לקצות הציפורניים. מאדום קלאסי ועד כחול חצוף - עם 40 גוונים נועזים כל אחת יכולה למצוא את הגוונים המתאימים לה ולשנות מראה בקלות.


UNCOVER  GLOW Eau de parfum
הבושם החדש לאישה מבית קרליין

בהרחה ראשונית מתקבל ניחוח מעודן של הדרים רעננים. לב הבושם חושף במהירות את הריח הממכר – זר פרחים נשי ועשיר של סחלב רומנטי, יסמין מלטף ונגיעות של סיגליות חלומיות. הבושם נחתם באלגנטיות ומשלב בין מאסק עוצמתי ותערובת עצים חמימה ויוצר חותמת זוהרת ומיוחדת המלווה אותנו לאורך כל היום.



תו עליון: הדרים, קסיס. תו הלב: סחלב, יסמין, סיגליות.  תו הבסיס: מאסק, סאנדלווד.


סרום לצמצום כתמי גיל והתחדשות העור מבית אהבה

סרום המומלץ לשימוש בשעות הלילה לקבלת גוון עור אחיד, הבהרת כתמים וחידוש פני העור.
השילוב החדשני בין ה- Osmoter™, לפפטיד הבהרה רב עוצמה β-White™ פועל בסינרגיה חיובית, הממקסמת את פעילות השיא של התחדשות התאים המתקיים בשעות הלילה.

המרכיב הייחודי בפורמולה: בטא וויט- פפטיד הנו מבהיר חדשני הפועל על מנגנון התפתחות המלנין ופיזור הפגמנטים בעור.
בשונה מאופן הפעולה שלו ממרכיבי הבהרה סטנדרטים. המעטפת הליפוזומית,  שיטת הולכה חכמה, המסייעת לנייד את הפפטיד ביתר יעילות לעור, ומאפשרת לו שחרור מתמשך במוקד הפיגמנט אותו הוא נדרש להבהיר.
ה- בטא וויט הוכח מדעית כמבהיר כתמים.

התוצאה: עור חלק וקטיפתי, גוון העור מתאחד, והכתמים מתבהרים בהדרגה בכל בוקר מחדש.



ביוטי סיטי הוליווד, ימים 30/6-3/7 שלישי עד שישי
שעות:  10:00-23:00, ו': 10:00-17:00, ביתן 1 גני התערוכה, ת"א

מחירי הכרטיסים:
לקוחות לייף סטייל: כרטיס כניסה זוגי חינם שישלח בדואר
כרטיס זוגי בחינם בקנייה מעל 99 ₪ בסניפי סופר-פארם
כרטיס זוגי בקופת האירוע: 30 ש"ח
כרטיס יחיד בקופת האירוע: 20 ש"ח