טו גו בקולקציית קיץ 2015 ובקולקציית קפסולה בעיצובה של עדי הימלבלוי TO GO



כבר תקופה מסויימת שנעלי טו-גו עוברות אצלי את מבחן האיכות והיופי. באופן ראוי להערצה, שינתה הרשת את פניה ומלבד נעליים יפייפיות ישנן גם איכויות ועמידות שלא פגשתי בנעלי החברה בשנים קודמות.

ובכלל, מאז ששילבו דרך עם עדי הימלבלוי נכנסה רוח צעירה ושובבה לפני החברה.



בקולקציית הנשים ישנם נעלי עקב בסגנון סירה קלאסיות בשחור ובלבן ובמגוון צבעי קיץ פסטליים של תכלת, ורוד וירקרק.
שילובים של שחור ולבן או שחור ואפור, סנדלים פתוחים עם עקב מרובע, נעלי סירה שטוחות עם טוויסט של מטאליות או משחקי שחור לבן, נעלי סטילטו רצועות בגוונים שונים של הדפס נחש.





הסוליה הלבנה ממשיכה גם העונה בשילובי פלטפורמה וצבעי גלידה.





נעלי אוקספורד עם טוויסט של אבזמים בצבעי קיץ מרעננים, נעלי אספדריל עם פלטפורמה והדפסי פסים בשילובי צבעים ועוד.  ובנעלי הילדות הדפסים טרופיים, נעלי בובה במראה תחרה בשלל צבעי פסטל ונעלי אספדריל פרחוניים.







כמו כן, ניתן למצוא נעלי נוחות עם סוליית שעם בעלת זכרון- כף הרגל שלכם מוטבעת ברפידה והנעל מותאמת באופן אישי לכם. מעולה!


רשת נעלי TO GO נוסדה בשנת 2002 ע"י הבעלים מאיר נגי'בי. הרשת מונה כ-70 סניפים בפריסה ארצית ופונה לנשים וגברים בכל הגילאים ומציעה נעליים אופנתיות ואיכותיות במגוון רב ובמחיר אטרקטיבי.
הרשת מתמחה בעיצוב, ייצור, יבוא ושיווק נעלי נשים. קולקציית הנעליים שבחנויות הרשת מתחלפת בצורה מוחלטת פעמיים בשנה (חורף, קיץ) אך תוך כדי השנה מגיעים דגמים חדשים באופן שוטף לחנויות. הקולקציה מעוצבת בקפידה על ידי צוות של מיטב המעצבות על-פי המגמות בשוק העולמי כפי שהן משתקפות בתערוכות בחו"ל.