גולף קידס- קולקציית קיץ 2015 Golf&Kids Summer




את הבגדים של גולף אני מאוד אוהבת ותמיד אהבתי.
לרוני שלי יש בארון חולצות טריקו של גולף שהיו שלי כשהייתי בתיכון.

עידו לא צריך לגדול בשביל שיהיו לו בגדים של גולף כי היום יש כבר את גולף&קידס.



החנויות של גולף&קידס מאוד נגישות וחברותיות להורים ולילדים. הן מבחינת העיצוב הצבעוני והמשובב והן מבחינת עמדת המשחקים המצויה במרכז החנות, והמאפשרת לילדים להנות ולא להשתעמם ולהורים לקנות בלב שקט ובלי לדאוג שהילדים הופכים את כל החנות ומברדקים את המדפים.


בתמונה- התינוקת אמה החמודה של המאפרת ובלוגרית הביוטי- מורן טרסוב

גם המחירים, בתחילת העונה- מאוד נוחים!



 


ועכשיו, לנושא שלשמו התכנסנו אופנת קיץ 2015 של גולף&קידס:

העונה הלוהטת היא אולי האתגר הגדול ביותר של המבוגר החי בישראל, אבל ללא ספק זוהי שעתם היפה של הילדים. אם ניזכר בילדות שלנו לרגע קרוב לוודאי שיעלה באפנו ריח הים, האבטיח המטפטף על החוף, סנדלי רצועות על אספלט לוהט, קרטיבים וגופיות. הימים שבהם המים בבריכה לעולם לא קרים מדי, לעולם לא חם מדי בשביל לשחק בכדור או תופסת ואת מי מעניין מה הלחות עושה לשיער. הימים שבהם "חופש גדול" הוא צמד המילים המושלם ולא המבעית שבשפה העברית.



גולף&קידס מלבישה את הילדות הישראלית מעל 25 שנים. ההיכרות העמוקה והארוכה הזו עם מאפייני הילדות של קיץ ישראלי באה לידי ביטוי בקולקציה מדויקת שנותנת מענה מושלם לאקלים המטאורולוגי והתרבותי כאחד.

קולקצית super-summer בגולף&קידס היא קולקציה שמסתכלת על הקיץ בעיניים של ילד, ומביאה את הריח והצבע והטעם של קיץ שהיה ונשאר הזמן לעשות חיים.

גם בקיץ 2015 מגישה רשת גולף &קידס פריטים אטרקטיביים במיוחד המציעים תמהיל של פרטי בסיס ופרטי אופנה באיכות מעולה, במגוון צבעים, מפתחים ואורכים. במסגרת זו נמצא חולצות T חלקות, מכנסי טייץ מודפסים וחלקים, וחליפות גן מודפסות שילדים אוהבים ללבוש והורים אוהבים לקנות.

בין יתר החליפות היומיומיות נמצא ברמודות לבנים וכן מבחר נאה של שמלות טריקו אופנתיות במחירים מפתיעים ובטקסטיל ועיצוב שכאמור נולדו לקיץ ישראלי ולשפע הכביסות שהוא מביא עימו.


  

Summer-denim
בגולף קידס מאמינים שילדים צריכים להיות ילדים, ולכן הדנים של הילדים הם עולם בפני עצמו שלא מנסה לחקות את עולם המבוגרים אלא מביא את הטוב שבכל העולמות.  ברוב מכנסי הג'ינס שלנו קיים גומי נעים ונוח ללבישה, שמקל גם על הילד לחבב את הטרנד הנצחי של עולם האופנה.  הטקסטיל מותאם לחודשי הקיץ  ועמיד במיוחד לפעלתנות יתר ולריבוי כביסות, בדיוק כפי שהתכוון המשורר לפני כ150 שנה באמריקה בשימושו המקורי.





Cool &hot-summer 
בין פסי תכלת ללבבות פוקסיה עובר סיפור של קיץ אופנתי אלמותי, שהוא טרנדי כשם שהוא על זמני.
הדפסים גרפיים בצבעוניות ניאונית מחד וכחלחלה-אפרפרה מאידך, בין הקולני לשקט, בין הפסים לנקודות, בין המופנם למוחצן. פריטים שמתאימים למיקס&מאץ', וזוכים לאביזרים משלימים ומושלמים.





 Dress-up- high summer
רשת גולף&קידס מתמחה בבגדים לאירועים, החל ממסיבות סוף השנה ועד אופנה המתאימה לאירועי הקיץ ממש, ואפילו שמלות לשושבינות קטנות בכל הגילאים.
בקבוצה זו נמצא חולצות מכופתרות וחולצות פולו לבנים, שמלות תחרה אופנתיות, שמלות שיפון נשפכות וכמובן- מספר גרסאות של שמלה מסתובבת מהסוג שלילדות אף פעם לא נמאס מהן.



Jungle
הסיפור הטרנדי של קיץ 2015, המתכתב עם הקולקציות של שאר מותגי הקבוצה לקיץ הנוכחי.
בין הדפסי ספארי לציורי ג'ונגלים, בין  עלי ענק ופספוסי זברה  מדברת הקבוצה שפה סופר אופנתית, ומביאה את הפרשנות הילדותית הטבעית והמתבקשת לטרנד הלוהט של העונה החמה.



Active
 מחלקת האקטיב של הקיץ כוללת את בגדי הים, בגדי הספורט, חליפות הכדורסל לבנים ובגדי הבלט לבנות ומיועדים לתת מענה אמיתי לצרכי חוגים, פעילות ספורטיבית בשיעורי ספורט בבית הספר היסודי או אחרי הצהריים, וכמובן הפעילות האהובה מכולן- רחצה בים/בבריכה! כל הפריטים עומדים בתקנים בינלאומיים ומיוצרים מחומרים עמידים ואלסטיים שנועדו לאפשר לקטנטנים את חופש התנועה המתבקש.