דומינו'ס פיצה משיקה טכנולוגיית שירות חדשנית: One Click Pizza בדרך להזמנת הפיצה המהירה בעולם..‎



רשת דומינוס פיצה שזכורה מהשקת אפליקציות ה- Builder וה- Tracker וחוללה מהפכה בשוק המזון המהיר עושה את זה שוב:
בעוד דומינו'ס פיצה העולמית חושפת בימים אלו שיטת הזמנה מהירה דרך tweeter, עם הזמנת פיצה בעזרת ציוץ סמליל אמוג'י, דומינו'ס ישראל משיקה שירות טכנולוגי חדשני בדרך להזמנת הפיצה המהירה בעולם.

תכירו את כפתור הזמנת הפיצה המהיר ביותר בעולם -  ONE CLICK PIZZA.
החל מהחודש , כל לקוח דומינו'ס, שהזמין בעבר מהרשת, יוכל בלחיצת כפתור אחת (מאפליקציית המובייל, או מהאתר של החברה) להטעין בשניות בודדות את ההזמנה הקבועה/שכיחה שלו החל מהכתובת למשלוח ועד אמצעי התשלום.



כפתור ה- ONE CLICK PIZZA מציע גם אפשרויות בחירה מהירות באמצעות סליידר בין האופציות השכיחות ביותר בשדות השונים, כך בשניה ניתן לבחור בין שתי כתובות מגורים, או כמובן בין שתי פיצות מעודפות.

דומינו'ס פיצה, כחלק מהיותה מובילת שוק הפיצות בישראל, מקדמת בשנים האחרונות את חווית המשתמש בדיגיטל. המזמינים נהנים כבר היום מאתר הזמנות מתקדם ואפליקציית מובייל הכוללים כלים ייעודים למעקב אחר ההזמנה. כלים  כדוגמת ה- Domino's tracker  או  Domino's builderמסייעים בבניית הפיצה עם כל התוספות האהובות בצורה וירטואלית ולהזמינה. הנוחות והממשק הידידותי שדומינו'ס מציעה מעודדת את ההזמנות בדיגיטל וכיום למעלה מ- 62% מכלל ההזמנות נעשות באמצעות המחשב או הסמראטפון.
נתון זה נמצא בראש צמרת הזמנות הדיגיטל בבדיקת כל המדינות בהן פועלת הרשת הבינלאומית. כולל יפן וארה"ב.



יוסי אלבז, מנכ"ל דומינו'ס פיצה: "רשת דומינו'ס פיצה הולכת יד ביד עם החדשנות הטכנולוגית המתקדמת ביותר מתוך התפיסה שהלקוח וצרכיו משתנים יחד עם הטכנולוגיה שנכנסת לחיינו יותר ויותר כל יום. מי היום מאמין שבעבר כל הלקוחות היו מזמינים משלוח פיצה דרך נציג בטלפון. לאחר יותר מ-2,000,000 הזמנות דיגיטליות שעשינו בשנים האחרונות, מאז השקת אתר החברה ואפליקציית הסלולר, דומינו'ס גאה להשיק את מהפכת השירות הבאה הדיגיטלית. לא צריך יותר להתאמץ.. רק ללחוץ על כפתור אחד והפיצה האהובה על הלקוח תגיע אליו תוך חצי שעה. אנו צופים שחידוש טכנולוגי זה יעזור לנו לשבור עוד שיא בדרך ל- 70% הזמנות דיגיטליות מכלל ההזמנות שברשת".

ואם אתם מרגישים ברי מזל, כדאי שתקראו את זה:
דומינו'ס פיצה תציע ללקוחותיה, שיקנו באמצעות הכפתור במהלך ימי הקמפיין, את החדשנות של חברת Apple העולמית – כל הלקוחות שיזמינו דרך הכפתור יוכלו לגרד כרטיס גירוד דיגיטלי, כשבכל שעה (כרטיס הגירוד יוצע למשתמשים בכפתור בין השעות 18:00-24:00 בלבד).
לקוח אחד שיזמין באמצעות הכפתור, יוכל לזכות באחת ממגוון מתנות שוות במיוחד: לקוחות דומינו'ס פיצה יוכלו להיות בין הראשונים בארץ לקבל את ה- iWatch של Apple בישראל ועוד מגוון מוצרים של החברה כגון: iPad air 2 או iPhone 6.
הקמפיין מיועד למזמינים בסלולר (אפליקציית אנדרואיד, iOS והווינדו'ס פון) בטאבלט עם אפליקציית האייפד וכמובן באתר החברה. הפעילות תחל מהיום, יום ג' ה- 26.05.15 ותמשך למשך 10 ימים.





דומינו'ס פיצה