מתנות סוף שנה



בכל שנה אני נכנסת לסחרור בתחילת חודש יוני עם הכנת המתנות למורים ולמורות.
אצלנו זה הרבה יותר משני המורים של הילדים, מאחר ורוני, בכורתי, נמצאת בפרוייקט מצויינות והיא מבלה כל יום בבית הספר עד לשעה 17:30 עם סטודנטים שמעשירים אותה במקצועות השונים, וגם להם מגיעות מתנות תודה בסוף השנה.

לכן, השנה, התחלתי בהכנות כבר בחודש מאי ואני כבר שמחה להמליץ על כמה מוצרים שיכנסו למארזי המתנות שיעניקו רוני ועידו למורים:


מארז נסיעות של חברת AHAVA המכיל את המוצרים המובילים לטיפוח הפנים והגוף המתאימים לנסיעות ובגודל מיוחד.

המארז מכיל 4 מוצרים בגודל מיוחד ובמחיר התנסות:

טיפוח פנים:
תחליב ניקוי וטונר 3 ב-1 (בתכולת 30 מ"ל)
תחליב ניקוי במרקם קל  המשלב יחד 3 פעולות במוצר אחד: חלב פנים, מי פנים וניקוי אזור העיניים. מסיר ביעילות איפור, לכלוך וזיהום. מותיר את העור נינוח, רך, נקי ומוכן לספיגת קרם הלחות.

מסיכת בוץ (בתכולת 25 גרם)
מסכת ניקוי ויופי מענגת ועדינה לניקוי עמוק וטיהור העור. לאחר השימוש העור נהנה מתחושת רעננות, גוון אחיד, נטול ברק, צלול  וזוהר. במסיכה, שילוב של הבוץ המינרלי מים המלח עם תמציות צמחים מרגיעים.

קרם לחות עשיר ליום לעור רגיל עד יבש  (בתכולת 15 מ"ל)
קרם לחות מועשר ב- OSMOTER™ וב"לוכדי לחות" נוספים המעלים את רמת הלחות הטבעית בעור ומעניקים לו נינוחות מתמשכת ליום שלם. נספג בקלות בעור, ומותיר את העור רענן וזוהר, רווי ורך למגע.

טיפוח גוף:
קרם גוף מינרלי  (בתכולת 100 מ"ל)
קרם גוף תחליבי ,עדין ומרענן , מועשר ב OSMOTER™ ותמציות צמחים מזינות. מעלה את רמת הלחות ומעניק לעור רכות ונוחות במהלך כל שעות היום. נספג בקלות ובעור, אידיאלי לשימוש במהלך היום ובחודשי הקיץ.
מחיר מיוחד לצרכן: 59 ש"ח (למארז בשווי 157 ש"ח)

לדעתי, במחיר הזה, אפשר לתת את המארז בשלמותו לאחת המורות.
ואם ישנה בעיה תקציבית- גם פירוק המארז לשניים מוביל למתנות יפות מאוד!



תוקף המבצע: החל מסוף אפריל ועד גמר המלאי
להשיג בלעדית ברשת סופר-פארם.


חלב גוף יוקרתי Silky Body Milk מבית SABON
מדובר במוצר עם  פורמולה חדשנית עשירה בלחות,בעלת מרקם משיי וחלק במיוחד הנספג בעור במהירות.
הפורמולה מבוססת על  שמן שקדים המעניק לחות בריכוז גבוה במיוחד, הקומפלקס הייחודי נספג בקלות, מרגיע ומותיר את העור רך, חלק ומשיי, ללא SLS ופראבנים.

מכיל חלב שיבולת שועל המעשירה את העור בלחות ומסייעת בהרגעתו. מועשר בוויטמין E המכיל מגנזיום הממצק את העור, מעניק לו מראה מלא חיות ומהווה נוגד חמצון, המגן על העור מפני נזקי הזמן והשמש.
חלב גוף פרמיומי ואיכותי, המוצר האידיאלי לשגרת הטיפוח היומית - מרקם משיי וחלק במיוחד הנספג במהירות ומגיע בשפופרת שמתאימה לנסיעות או לשאת במהלך היום. הקרם הייחודי מתאים לשימוש יומיומי עבור כל סוגי העור.



מחיר: 98 ש"ח, תכולה:  200 מ"ל
ניתן להשיג ברשת חנויות SABON.