מאכלים שיקלו עליכם את החג- כשרים לפסח


עד לפני כעשור היה לא קל לחגוג את חג הפסח, מבחינה קולינרית.
כל יום היינו שוברים את הראש בשאלה "מה להכין".
היום קל יותר. חברות רבות הפנימו את הנושא, למדו היטב והשיקו מוצרים נהדרים, כשרים לפסח ומקבילים למוצרים שאנו מכירים משאר ימות השנה.

מצורפת הנבחרת שלנו לחג הקרוב:

אסם מציגה מוצרים כשרים לפסח שקל להכין ומשאירים המון זמן להנאות משפחתיות

בין המוצרים; תערובות להכנת עוגת שוקולד וקוקוס כשרה/תערובת להכנת לחמניות כיפיות כשרות/פירורי לחם מקמח מצה לשניצלים טעימים/קניידלך לשולחן החג/תערובת להכנת לטקס כשרים לפסח/קמח תופח לפסח להכנת כל מאפה/במבה כשרה/שטוחים כשרים/אפילו צלחות המרק ייהנו מתוספת של שקדי מרק כשרים!!!

 

ומה אתם אומרים על שניצלים גם בפסח!! אחד המוצרים שחסרונם בחג מורגש במיוחד הוא שניצל. אסם מציעה בפסח הקרוב פירורית זהב מקמח מצה- פירורי לחם לטיגון ואפייה, פריכים וטעימים במיוחד.

אסם מציעה תערובת להכנת לחמניות מקמח מצה כשרות לפסח.
הכנת לחמניות בחג הפסח ידועה כמשימה לא פשוטה. הלחמניות יוצאות קשות מידי, או דחוסות, מתפוררות או לא מספיק טעימות. התערובת של אסם מבטיחה לחמניות טריות וטעימות במאמץ מינימלי. כל שצריך לעשות הוא להוסיף ביצים לתערובת המוכנה, ליצור כדורים ולהכניס לתנור אפייה- והתוצאה: לחמניות פריכות וטריות בעלות מרקם ייחודי וטעים במיוחד.

תערובות להכנת עוגות וקמח
אסם מציעה תערובת להכנה מהירה של עוגת שוקולד קוקוס, וקמח תופח בגרסה כשרה לפסח למי שרוצה לאפות שלל מאפים מעשה ידיו. בנוסף, פודינג בטעם וניל ופודינג בטעם שוקולד, להכנת עוגות בטעמים האהובים חתם סופר בני ברק.

הגשת מרק חם עם המוצרים הבלתי נפרדים
אסם מציעה תערובת להכנת קניידלעך, רק להוסיף ביצים ולערבב. לצד סיר המרק המהביל יזכו חובבי שקדי המרק לגרסה כשרה ולא יצטרכו לוותר על השקדים האהובים...


אבקות המרק  יחזרו גם השנה הטעימים והאהובים: מרק עוף אמיתי, מרק בטעם עוף, מרק פטריות, מרק בצל (כשרות בד"צ חתם סופר).

הקטשופ האהוב מגיע גם בכשרות בד"צ לפסח.

ספירלי אורז- החג הזה אסם יוצאת עם מוצר ספירלי אורז כשר לפסח לאוכלי קטניות (מקמח אורז). המוצר הנו ללא גלוטן ובכשרות בד"צ בית יוסף.



רוטב בסיס לבישול שפיתח השף עומר מילר יחד עם אסם
רוטב בסיס לבישול להכנת 5 רטבים, רוטב עשיר, המיוצר ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל (כשרות בד"צ).



מנה חמה
לשבוע החג ולטיולים מחוץ לבית, בטעמי פירה בצל ופירה פטריות (כשרות רבנות עפולה)

עוגת הבית
אסם מציגה ארבע עוגות כשרות לפסח, בטעמים שכולם אוהבים: שיש, שוקולד שוקוצ'יפס, בראוניס שוקולד ובראוניס שוקולד וקוקוס (כשר לפסח, ללא חשש לקטניות . חתם סופר בני ברק).


קרקרים
לראשונה מאסם, חטיפי קרקר כשרים לפסח! חטיפי קרקר טעימים ופריכים, המתאימים כארוחה קלה או כנשנוש, לבד עם מטבל. ללא גלוטן.





קראנץ' רולס
דגני הבוקר המוכרים והאהובים על הילדים, במהדורה כשרה לפסח.

שטוחים מלח
שטוחים קריספיים עם אווריריות מרעננת, מגיעים בתוספת מלח ומתאימים לכל המשפחה: החל מילדים אוהבי בייגלה ועד לאירוח או לנשנווש טעים בין הארוחות

במבה
חטיף הבוטנים המוכר והאהוב ונחשב לאחד המותגים האהובים ביותר בישראל.

חטיפי חלוה fingers בטעמים וניל, עם פיסטוק, עם פולי קקאו וללא סוכר עם שקדים

סדרת המארזים החדשה תשווק תחת השם fingers, וכוללת 7 אצבעות חלוה במשקל של 18 גרם ארוזים בנפרד בכל מארז.
ארבעה מארזים בסדרה בטעמים של וניל, עם פיסטוק, עם פולי קקאו וללא סוכר עם שקדים. החטיפים מכילים גם טחינה משומשום מלא וארוזים באריזה מהודרת בעלת פתיחה קלה, לנוחות מקסימלית של שימוש והנאה. החטיפים נימוחים בפה, טעימים להפליא ומכילים 50% טחינה גולמית של אחוה המאפשרת ליהנות גם מערכים תזונתיים בריאותיים ומיטיבים בהם חלבון, סיבים תזונתיים, ברזל, סידן ונוגדי חמצון.



קניידל אורירי מבית קנור
קניידל אוורירי מקל על תהליך ההכנה של המאכל המסורתי ומציע תערובת מוכנה ומהירה להכנת כופתאות מצה אווריריות בפחות זמן ומאמץ.
קניידל אוורירי הינו המוצר השני המושק על ידי קנור להכנת קניידלך, ובכך מציע המותג שני סוגי תערובות להכנת כופתאות מצה – קניידל רגיל וקניידל אוורירי.




פתית תירס ללא גלוטן כשר לפסח

פתית תירס ללא גלוטן עשיר בסיבים תזונתיים, מהווה פתרון טעים ובריא ומאפשר גיוון בתחליפי הלחם בתקופת הפסח.
פתית תירס ללא גלוטן דל שומן ודל קלוריות – רק 26 קלוריות ליחידה.

כולנו יודעים כמה קשה המסע האינסופי של שמירה והפחתת המשקל, כמה חשובה האפשרות לגוון את התפריט וכמה אנו זקוקים למשהו טעים, כייפי, מזין ומשביע לארוחות הביניים ולארוחות הקלות.
אין יותר נפלא מפרוסת פתית פריכה וטעימה, עשירה בסיבים תזונתיים עם תוספת או ממרח אהובים.

פתית תירס ללא גלוטן מצטרף לסדרת הטעמים האהובים והמוכרים של פתית: פתית שוודי, פתית 6 דגנים, פתית חיטה מלאה, פתית שיפון, פתית בטעם בצל ופתית חיטה מלאה בטעם שום.




קליק מצה בתפזורת ובטבלת שוקולד
קליק, מותג חטיפי השוקולד המוביל בישראל מבית יוניליוור, משיק לקראת פסח את קליק מצה בשתי אריזות – שברי מצה מצופים שוקולד חלב וטבלת שוקולד חלב עם שברי מצה.
כששואלים "איך לא חשבו על זה קודם?" אז מתכוונים למוצרים מהסוג של קליק מצה.          

       

שוקולד ומצה הם החיבור האולטימטיבי בתקופת הפסח, וכמעט אין אדם שלא מוצא את עצמו מורח שוקולד על מצה רגילה או רטובה.
המותג קליק, החליט להרים את הכפפה ומשיק את קליק מצה. במקום לטרוח ולמרוח שוקולד על מצה, קליק מקצר את התהליך ומציע את המצה עם השוקולד.




חזרת מבית צבר
לרגל חג הפסח המתקרב ובא, סלטי צבר חוזרת עם אחד ממאכלי הדגל הפופולאריים של חג האביב, הלא היא החזרת. בדומה למתכונים המסורתיים של המאכל האהוב, החזרת של צבר מבוססת על סלק ועל שורש החזרת המייצג את המרור בקערת ליל הסדר.

החזרת של צבר מלווה מאכלי בשר ודגים דוגמת גפילטעפיש, קציצות דגים וכבד קצוץ, וכמובן אפשר למרוח מנה נדיבה ממנה על המצה ולזלול בזמן קריאת ההגדה.

על פי נתוני סטורנקסט, מדי שנה נמכרות בתקופת הפסח כ-300,000 יחידות של סלטי חזרת, פי 10 מאשר בחודש רגיל.



משקל: 150 גרם; מחיר מומלץ לצרכן 9-11 ש"ח (ע"פ שיקול דעת הקמעונאי).
כשרות: רבנות קריית גת.
להשיג בכל רשתות השיווק.