לה קט ובונזו- לבריאות בעל החיים שלנו




בונזו- ארוחת בריאות
חברת ביופט, יצרנית ומשווקת בונזו, משיקה את בונזו ארוחת בריאות,  מזון יבש מלא לכלבים בוגרים המכיל בשר עוף, דגנים וירקות. בונזו ארוחת בריאות מכיל הרכב ייחודי של גזר, פטרוזיליה, זרעי פשתן ועולש התורמים לעיכול קל ולצואות מוצקות.

בונזו ארוחת בריאות פותח על מנת לתת מענה לצרכנים המחפשים מזון יבש באיכות גבוהה, בתוספת ירקות, עם אחוזי חלבון גבוהים (27%) ובמחיר אטרקטיבי.

בונזו ארוחת בריאות מאפשר לתת לכלב ארוחה מזינה ועשירה בבשר עוף, דגנים וירקות. בונזו ארוחת בריאות אינו מכיל צבעי מאכל ואינו מכיל סוכר!
בונזו ארוחת בריאות מכיל כופתיות ב-3 צורות (עצם, משולש חישוק).


ספוק הקשיש (לא מזמן חגג 13), הכלב של הורי,  אהב מאוד את המארז שקיבל, והחברים שלו- החתולים שסביבו, חלקו איתו את הנשנוש הטעים.



מזון לחתולים "לה קט" בתוספת חמוציות
צוות הטכנולוגיה של החברה, בשיתוף ד“ר דיויד רוזנבלט – וטרינר החברה, בחר בתוספת חמוציות למוצר מאחר וידוע כי דלקות בדרכי השתן הנן בעיה רווחת בקרב חתולים.

בדומה לתופעה אצל בני האדם גם שיעורי החתולים הסובלים מדלקות במערכת השתן הולכים וגוברים בשנים האחרונות. כחלק מהשאיפה לשיפור איכות חייהם של החתולים, פיתחו ב-"לה קט" פתרון לבעיה על ידי הוספת החמוציות למזונות היבשים באופן שיעזור הדלקות למניעת תופעה זו.

ביו - פט כחברה המובילה בישראל בייצור ובשיווק מזון לכלבים ולחתולים משקיעה משאבים רבים בפיתוח ושיווק מגוון מוצרי מזון המתאימים לצרכים המיוחדים של בעלי חיים, בדגש על בריאות ועל איכות. 



שאטי ונועה, חתולות הבית, ליקקו שפמים היטב לאחר הארוחה.
נראה שהיה להן טעים!