הגרלה בשיתוף בית הסבון La Maison du Savon




זוכרים את הרשומה שלי על אחד המקומות המפנקים ביותר בת"א? בית הסבון ברחוב בוגרשוב 53.
אז מכיוון שאני לא אוהבת לנופף בדברים הנהדרים שאני מקבלת לסיקור, בלי לדאוג לאחרים, ארגנתי במיוחד עבור הקוראים שלי הגרלה שווה עם לא פחות מ-5 זוכים!



תום וייס, בעלת החנות המקסימה תמסור ל-5 זוכים וזוכות מקוראי הבלוג: בקבוקוני שמן למסאז', סבון פילינג, חמאת שיאה וספריי גוף מבושם!

כן. לכל זוכה 4 פריטים סופר שווים!






אז מה צריך לעושת בשביל  להשתתף בהגרלה?

1) לעשות לייק בראש העמוד של קשת אוהבת בפייסבוק.
2) לעשות לייק בראש העמוד של בית הסבון.
3)לשתף את הסטטוס הזה בעמוד האישי שלכם באופן פומבי.
3) להשאיר תגובה תחת הסטטוס הזה בו תכתבו שאתם משתתפים בהגרלה.


חוקי ההגרלה:

  •     הרישום להגרלה יסתיים ב- 28/02/2015 בשעה 24:00.
  •     לאחר ההגרלה תוצאותיה יפורסמו בעמוד קשת אוהבת בפייסבוק והזוכים יקבלו ממני מסר אישי.
  •     הזכייה בפרס הינה אישית ואינה ניתנת להעברה.
  •     איסוף הפרס יהיה מחנות בית הסבון לא יאוחר מחודש ימים מרגע הודעת הזכייה. הפרס לא ישלח בדואר.
  •     קבלת הפרס תעשה אך ורק לאחר אימות זהות הזוכה באמצעות תעודת זהות.
  •     תום ואני נהיה רשאיות  שלא למסור את הפרס לידי מי שיתגלה כי זכייתה הושגה תוך מרמה או תוך מעשה אחר שאינו כדין.
  •     עצם ההשתתפות בהגרלה אינו מבטיח זכייה.
  •     לאף משתתף/ת בהגרלה לא תהא כל טענה, תביעה או דרישה כלפי עורכות ההגרלה.