אמהות משקיעניות? לכו להציץ במה ש-"לייף" מבית סופר פארם מציעים



אני מהאמהות שנהנות לעשות הכל בעבודת יד, בכל זאת- התפרנסתי מזה אי אלו שנים...
כל יום הולדת הוא סיבה למסיבה כפולה בשבילי- גם יום הולדת וגם הזדמנות לממש את פוטנציאל היצירה.







ברגע שהילדים מחליטים מהו נושא יום ההולדת שלהם, אני מתחילה לחשוב ולרקום במוחי את הדרכים להפעלות והקישוטים שיהיו במסיבה.







אריאל לפעמים משתגע ממני ואומר שיהיה הרבה יותר זול וקל לקנות הכל ולשכור מפעיל אבל אני לא מוותרת. אני אוהבת את התוצאה וזו ההנאה שלי- ימי הולדת מיוחדים לילדים שלי!






גם על החדרים שלהם אני לא פוסחת ותמיד מחדשת להם בצבעוניות משובבת את הריהוט, התמונות, האותיות המעוצבות ועוד... כי אם לא עכשיו, אז מתי? כשיגדלו ויעזבו את הבית?

אני בעד מוצרים יפים וצבעוניים בחדרי הילדיים ומוצרים יעודיים לילדים שעושים חשק להשתמש בהם.
היפנים קוראים לזה "קוואי"- חמוד.

על כן, שמחתי מאוד לקבל חבילה קטנה לסיקור של המותג "לייף" מבית סופר פארם.
המוצרים כ"כ כ"כ חמודים!!!! והמחיר שלהם לא רק ששפוי אלא אפילו זול! כל אחד יכול להרשות לעצמו לרכוש אותם ואלו מוצרים שגם ככה צריך בכל בית, אז אם כבר - שיהיה מהמם ולא יקר.



מדובר בכלי במבוק המיועדים לילדים.
הבמבוק הוא תחליף אקולוגי לעץ.
הכלים הם רב פעמיים, קלים במשקלם ונוחים לאחיזה ואכילה עצמית של פעוטות.
כשמחליטים להשליך את הכלים לפח אחרי כמה שנים של שימוש- הם מתכלים במהירות ואינם מזהמים את הסביבה.
יתרון נוסף של הכלים- הם לא מפרישים חומרים רעילים בזמן החימום והם עמידים בשטיפה במדיח הכלים.

בסדרה תוכלו למצוא כוסות, צלחות וקעריות, כולם מגיעים במארזים של שלישיות.
כל שלישיה עולה 25 ש"ח.

עוד מוצר מדליק הוא השמפו, מרכך השיער והאל סבון מסדרת הנסיכות עם הכתר המוזהב.
על כל בקבוק מתנוססת תמונתה של נסיכה על רקע ארמון, טירה או כרכרת דלעת.
פקקי הבקבוקים מעוצבים בצורת כתר זהב.
אני כבר יודעת שבסיום השימוש בבקבוקים, נמחזר אותם לבובות יפות עם כתרים (רק להוסיף כדור קלקר כראש) בעזרת עיסת נייר, צבעים וציור קליל.



הריח של המוצרים  נעים+++. מאוד אהבתי!

מחיר ליחידה של 600 מ"ל- 9 ש"ח


להשיג בכל סניפי סופרפארם