תכשיר הדרין & גו ומסרק אסי 2000 לראש נקי מכינים





בתחילת שנות השמונים היתה מכת כינים בישראל.
אני זוכרת אותה היטב....

הייתי בגן וכל יום אמא שלי  היתה מנקה לי את הראש מכינים וכל יום הייתי חוזרת שוב עם כינים.

מצחיק, אבל אחד המשחקים שלי ושל החברות שלי היה "לבדוק" האחת לשנייה אם יש לנו כינים.....

יום אחד אמא שלי כ"כ התייאשה שהיא הקשיבה לאיזו עיצת סבתא בנוגע לשטיפת הראש עם נפט.
את הצרחות שלי שתינו לא שוכחות ובאמת זה היה נסיון חד פעמי, כואב ובעל מסקנות.

כאמא, מאוד פחדתי מהיום בו הילדים יחזרו עם כינים, בגלל זכרונות הילדות שלי מהגן.
הזכרון של המלחמה שאינה נגמרת.

אבל, לשמחתי, אנחנו כבר בשנות ה-2000 וכשעידו חזר מהגן עם כינים הצלחתי למגר אותם מיד ובלי בעיה!

היום יש את ההדרין שמחסל מיד את הכינים והשילוב עם מסרק ה-  אסי 2000 (Assy 2000) של מעבדות רפא שמשמיד את הביצים אידיאלי לחלוטין!




גם כשרוני בעלת השיער העבה והסמיך חזרה עם כינים פעם אחת ההדרין יחד עם האסי 2000 חיסלו את הכינים מיד.

מאז, אני מחזיקה תמיד בקבוקון הדרין  נגד כינים ומסרק בבית על כל צרה שלא תבוא....
ואני  חייבת לספר שאחת לתקופה אני משפריצה מההדרין על החתולות, נותנת להן להשאר עם החומר 10 דקות ואז עושה להן אמבטיה חמימה. זה יופי של טיפול מונע נגד פרעושים!

מה שטוב בהדרין הוא שהוא אינו פוגע בראש הילדים אלא רק בכינה עצמה- יש בו חומר המייבש את הכינה וגורם למותה.

ועכשיו- יש חידוש- מוס הדרין & גו



מדובר בפורמולה חדשה של התכשיר המשמידה כינים וביצי כינים  ללא חפיפה מיידית.
המוס מתאים כשאין זמן, במיידי, לחפיפה או שהילד לא רוצה לחפוף עכשיו.

אז איך זה עובד, בעצם?
גיליתם כינים על הראש ממש לפני שהייתם צריכים לצאת מהבית או לאחר שכבר התקלחתם? מירחו מיד מוס הדרין & גו על ראש יבש והמשיכו בשגרת החיים הרגילה, בדיוק כמו שתכננתם.
והחפיפה? בלי לחץ, תוכלו לבצע אותה בהמשך היום או השבוע, בזמן המתאים לכם ולילד. (יש להשאיר את המוס על הראש לפחות 8 שעות . אפשר לא לחפוף באותו היום – מה שנוח לכם…).
יש לחזור על הטיפול לאחר 7 ימים.

מוס הדרין & גו משמיד את הכינים וביציהן באופן פיסיקאלי, ללא שימוש בחומרי הדברה.

  •     מוכח כיעיל ובטוח בהשמדת כינים וביצי כינים
  •     ללא חומרי הדברה
  •     100% נוחות – הטיפול אינו גוזל זמן רב ואינו מצריך חפיפה מיידית
  •     אינו דביק, מתייבש בקלות
  •     שקוף, ללא ריח לוואי
  •     מאושר לשימוש על ידי משרד הבריאות בישראל ומשרדי הבריאות באירופה
ניתן לרכוש את מוצרי סדרת הדרין בכל רשתות הפארם, בבתי המרקחת הפרטיים, בבתי המרקחת של קופות החולים