Gugu- יצירה בנייר



אושרית בן גל, מעצבת ומוכרת ניירות ליצירה תחת שם המותג Gugu.


קיבלתי ממנה מספר ניירות שהיתרון שלהם הוא שיש להם גב דביק (מדבקה), מה שחוסך זמן ייבוש והופך את העבודה לנקייה יותר.




בעזרת הניירות של Gugu וחומרים נוספים שהיו לי בבית יצרתי שני כרטיסי ברכה עם הסבר לגבי אופן העבודה, עבור קוראי הבלוג שרוצים להתנסות ביצירת בנייר אבל לא יודעים כיצד להתחיל.


בכוונה בחרתי בחומרים שיש בכל בית ולא הוצאתי מהמגירה את הארטילריה הכבדה. אני רוצה להראות לכם שיצירה אפשר ליצור מכל דבר, ושלא סתם קוראים ליצירה בנייר "סקראפ" (שאריות).


החומרים בהם השתמשתי, בנוסף לניירות של אושרית בן גל:
כפתורים
סרטי סאטן
סרט תחרה
מהדקי נייר
נייר מספר ישן
דבק
מספריים
סרגל
עפרון



עוד ניתן להשתמש ב- בדים מסוגים שונים, סיכות מתפצלות, מדבקות ועוד...

למען האמת, אני חייבת לצין שבתמונה מופיע סרגל אבל אני כלל לא השתמשתי בו. גזרתי את הניירות באופן חופשי בלי לפחד מאי דיוקים. כי מבחינתי יצירה יכולה להיות עקומה. זה בסדר. מותר!

כבסיס לכרטיסים השתמשתי במעטפות חומות קטנות. הן נהדרות לבסיס לכרטיסי ברכה מפני שהן גם הכרטיס וגם המעטפה!
לקחתי מחומרי היצירה של הילדים בריסטול סגול ויצרתי ממנו מלבן.
מאחד הניירות של אושרית בן גל גזרתי מלבן טיפה קטן יותר, זאת על מנת שהבריסטול הסגול יהיה מסגרת לנייר המאוייר.




התחלתי להניח חומרים שונים על גבי הניירות, בלי להדביק עדיין, רק בשביל לראות אם זה מסתדר לי



מסתדר!
אז יאללה מדביקים!




וככה זה נראה לאחר שהדבקתי על המעטפה והדבק יבש:



הבאנר הצהוב הוא המקום לכתיבת הברכה (מזל טוב, בהצלחה וכדומה)

ועברתי לכרטיס השני.
פה השתמשתי בדף מספר ישן וקרוע שמצאתי פעם ברחוב.




שימו לב שבכפתורים הוספתי חוט, על מנת שיראו אמיתיים יותר ותפורים לנייר.
לא גזרתי קווצות חוטים, אני חושבת שהבצבוץ שלהם מוסיף עניין לכרטיס.




אז מה אתם אומרים? יש מצב שתקחו דפים ותתחילו ליצור?