בייבילנד 2014- אז מה היה לנו שם?



השנה, בתערוכת בייבילנד, ניתן היה לפגוש דוכנים רבים בעלי צבעוניות משובבת נפש ומוצרים יפייפיים להורים, תינוקות, פעוטות, ילדים ולהורים שבדרך.






כמדי שנה הוצגו בתערוכה חידושים והפתעות של מיטב החברות והמותגים כגון: מזון לתינוקות, בקבוקים, מוצצים, חיתולים עד למוצרים יוקרתיים כגון: עגלות, טיולונים, חדרי ילדים, מזרנים ועוד.

בין המותגים שהציגו השנה:

  • Nuby-
    במסגרת התערוכה, הוקם דוכן nuby בו ניתן מידע וייעוץ על מגוון מוצרי המותג המיועדים לגילאי אפס עד חמש שנים, ביניהם סדרת בקבוקי האכלה לתינוקות natural touch, עם פטנט ייחודי של פטמת סיליקון בתחושה טבעית, הפתרון המושלם והקרוב ביותר לתחושת אם, במגוון איורים ובצבעי פסטל. כמו כן, מציע המותג מגוון רחב של מוצרים בסטנדרטים הגבוהים ביותר של בטיחות ובקרת איכות: מוצרים להזנה, לצמיחת השיניים, להרגעה, מוצרים רפואיים, סדרת משחקים התפתחותיים לאמבטיה ועוד.



  • טומי טיפי-
    מותג התינוקות "טומי טיפי", Tommee Tippee, מהמובילים בעולם בתחום מוצרי תינוקות.
    בדוכן החברה, על מדפים, הוצגו בקבוקים ופטמות מסדרת "הכי טבעי כמו אמא" .

    "הכי טבעי כמו אמא" הינה סדרת הדגל של המותג האנגלי המוביל "טומי טיפי" –  המשווק בלעדית בישראל על ידי חברת "הנסיך הקטן". היא תוכננה לחקות את הגמישות, התחושה והתנועה הטבעיות של שד האם. הסדרה כוללת  בקבוקים ופטמות ללא ביספינול A . הבקבוקים מגיעים בגדלים שונים ומתאימים להתפתחות הילד, כך גם הפטמות עוצבו בייחודיות להקלה על השילוב שבין הנקה להאכלה מבקבוק.

    סדרת "הכי טבעי כמו אמא" המחקה באופן מושלם את שד האם, ומאפשרת לאימהות לשלב בין הנקה טבעית והזנה מבקבוק,  כבשה את לב האימהות ברחבי העולם זמן קצר לאחר פיתוחה. טומי טיפי הוא מותג אביזרי התינוקות מספר אחד באנגליה אשר זכה בתואר מותג העל של אנגליה (Superbrand) בשנת 2011. מוצרי טומי טיפי משווקים בישראל משנת 1999 .






  • מוצרי המותג בלנאום-

    עורו העדין והדק של התינוק נחשף לאחר הלידה להשפעות של טמפרטורה, מזג אוויר, כימיקלים המצויים בסבון, חומרי כביסה, משחות וכו' ולכן נוטה להיות יבש ומגורה בקלות. גם עונת החורף אינה מקלה עליו והדבר בא לידי ביטוי ביובש ובהרגשת אי נוחות.

    שמני האמבט של בלנאום, המשווקים בארץ על ידי חברת ניאופרם ישראל, פותחו לאחר שנים רבות של מחקר, על ידי חברת התרופות אלמירל-הרמל והם משמשים לטיפול ולמניעת עור יבש במצב קל וקשה כאחד, בקרב פעוטות ומבוגרים.






  • האגיס-
    חיתולים איכותיים לתינוקות ופעוטות.

    ועכשיו האגיס במבצע מרגש במיוחד בשילוב עמותת "חיבוק ראשון":
    עמותת "חיבוק ראשון" מעניקה את החיבוק הראשון לתינוקות שננטשו בבתי החולים בארץ (כמה מאות בשנה) ומפעילה מתנדבים שיהיו עם התינוקות הרכים , שלא שייכים לאף אחד ואך אחד לא רוצה אותם, במשך חודשים עד שהמדינה נוטלת עליהם את חסותה.
    האגיס יוצאים במבצע חיבוקים על כל תמונה הם תורמים לעמותה 5 ש"ח.
    התמונה צריכה להיות עם חיבוק (וכוללת תינוק) ועם התיוג ‪#‎hugtag‬
    הפעילות מתקיימת בפייסבוק ובאינסטגרם.







  • מועדון אמא-
    מועדון אמא הינו מועדון הלקוחות הגדול והיחיד מסוגו לנשים בהריון ואמהות

    מועדון אמא הוקם למספר מטרות:
    1. לרכז עבור חברי המועדון את בתי העסק המובילים בכל תחומי ההיריון,
    לידה והורות.

    2. להעניק לחברי המועדון מאותם בתי העסק הטבות בלעדיות שיחסכו
    לכם הרבה כסף.

    3. להיות צינור מידע לחברי המועדון בנוגע למבצעים, אירועים ומידע חשוב

    4. לחסוך לחברי המועדון זמן ומשאבים ע"י הצגת כרטיס אחד ובו כל מה שצריך.
    5.לגרום לחופשת הלידה להיות כיפית ומפנקת, ולגרום לאימהות להיות דבר
    מהנה ומתגמל.   

    כרטיס המועדון מלווה את האישה מכניסתה להיריון (ראשון, שני, שלישי...) וממשיך למסע גידול הילדים.



    -

  • מטרנה-
    בדוכן חיכו למבקרים יועצות התזונה, כיסויי אריזות צבעוניים במתנה, טעימות דייסות לקטנטנים ועוד המון הפתעות.








  • מי עדן-
    המגיעים לדוכן מי עדן זכו, מלבד כוסות מים צוננים ומרווים, למפגש אישי עם טליה, דיאטנית החברה לעצות וטיפים לתזונה נכונה ובריאה ולסדנה מיוחדת עם תום פרנץ – איזה קוקטיילים מיוחדים אפשר להכין על בסיס סודה? מים? קפה?

    האורחים בדוכן נחשפו לבר מים מעוצב המשלב סינון מים, חימום  וקירור ו- בר סודה בשלוש דרגות גיזוז שונות.

    יתרונות בר המים:
  • מסך מגע
  • חיבור ישיר לברז המים
  • אפשרות מילוי מיכל פנימי
  • אפשרות ליצירת פרופילי אישיים (4 פרופילים)
  • מים קרים
  • מים חמים (רותחים)
  • סודה בשלוש רמות גיזוז
  • סנן פחם לניקוי הכלור המצוי במי הברז
  • מנורת UV לעיקור חיידקים
  • מנגנון כיבוי לאחר חצי שעת מנוחה לחסיכת אנרגייה
  • מנגנון הגנה לילדים.




  • Tapuach-
    חברת תפוח טכנולוגיות טבעיות, הינה חברה ישראלית מובילה בתחומה, הנמצאת בבעלות משפחתית מלאה. החברה הוקמה בשנת 1993 ע"י ד`ר קובי שמיר מומחה לרפואה משלימה יחד עם מומחים בתחום הרפואה הקונבנציונאלית.

    תפוח טכנולוגיות טבעיות, מתמחה בפיתוח ושיווק מוצרים דרמטולוגיים טיפוליים לתינוקות וילדים, המבוססים על  רכיבים  טבעיים, תוספי תזונה ייעודיים וויטמינים לנשים, לתינוקות ולילדים, מוצרי קוסמטיקה מקצועית לטיפול וטיפוח העור וסדרת מוצרים לטיפול וטיפוח הציפורניים.

    יחד עם היצרנים המובילים במשק, עובדים בתפוח על פיתוח והרחבת קו המוצרים, התחדשות והחדרת מוצרים ייחודיים לשוק הישראלי, תוך שמירה על הערכים אותם קבעה: קידום הבריאות והבטיחות של נשים הריונות, אמהות וילדים.

    כל מוצרי החברה, מיוצרים תוך שמירה על איכות בלתי מתפשרת, תחת פיקוח ואישורי משרד הבריאות, תקני ISO ובתנאי GMP מחמירים. תהליכי הייצור מתנהלים ללא פגיעה באוזון, ללא שימוש בתרכובות מן החי וללא ניסויים בבעלי חיים.
    מוצרי החברה נמצאים בפריסה ארצית בכל רשתות הפארם ובבתי המרקחת הפרטיים, המכירה לרשתות מתבצעת ע"י 7 סוכני שטח שמפיצים את המוצרים ומעבירים הדרכות לצוותים המקצועיים.







  • Mamabox-
    מכירים את המנויים החודשיים לקופסאות טיפוח? אז זה אותו הדבר אבל לתינוקות ואמהות! ממש ממש מדליק!
    בכל חודש, בהתאם לגיל התינוק ושלב ההתפתחות שלו, תגיע קופסא הביתה מלאה בכל טוב!

    בכל קופסא יהיו חמישה מוצרי פרימיום לתינוקות מתחומים שונים (ביגוד, טקסטיל, האכלה, ספרים וכו'), וכן גם מוצר מפנק לאמא.
    המוצרים נבחרים בקפידה, נבדקים אישית ומאושרים ע"י צוות האמהות הממליצות של Mamabox.
    כל המוצרים בטיחותיים ובעלי תו תקן.

    ההרשמה תחל בחודש מרץ באתר שיעלה בקרוב: http://www.mamabox.co.il






  • ד"ר פישר-
    חברת ד"ר פישר הקימה ביתן מרשים בו יוצגו מגוון מוצרי התינוקות והילדים של החברה.

    השנה, המבקרים בביתן קיבלו בקבוק סבון ד"ר פישר אישי (250 מ"ל) עם שמם ותמונת ילדיהם במתנה.




  • אוונט-במסגרת התערוכה, פיליפס AVENT הזמינה את המבקרים לגשת למתחם המותג ולנסות לגלות כמה מוצרי אוונט נמצאים בתוך מיכל שקוף ענק שיוצב במרכז המתחם.
    מידי שעתיים, נבחר הניחוש הקרוב ביותר לתוצאה האמתית ולזוכים המאושרים הוענקה במתנה חבילת מוצרי AVENT  מפנקת בשווי מאות שקלים, הכוללת: מוצצים, בקבוקי הזנה מסדרת אוונט נטורל, כוסות מעבר ועוד.
    גם מי שלא הגיע לתערוכה יכל לנסות ולנחש את התוצאה דרך אתר הפייסבוק של אוונט ישראל, הניחוש הקרוב ביותר מבין חברי האתר של אוונט בפייסבוק זיכה את המנחש המאושר במשאבת אוונט נטורל ידנית.

    כמו כן, באמצעות אפליקציה ייחודית שפותחה במיוחד לתערוכה, ניתנה למבקרים אפשרות לענות על 2 שאלות טריוויה הקשורות למותג AVENT וכל העונה נכונה זכה במוצץ מקסים, מתנה לפעוט.







    להתראות בשנה הבאה!