"אלפאמדיקס" מציגה את Double Impact





גישה טיפולית חדשה - האפקט הכפול  למראה עור חיוני ועשיר בלחות, גם בטווח המיידי וגם לאורך זמן.
אלפאמדיקס מציגה גישה טיפולית חדשה- Double Impact – שיטת האפקט הכפול  למראה עור חיוני ועשיר בלחות, גם בטווח המידי וגם לאורך זמן.
הגישה הטיפולית של דאבל אימפקט מבוססת על שילוב ייחודי של חומרים – סטילאז' הידרו, וסטילאז' הידרומקס, שהסינרגיה ביניהם מעניקה את האימפקט המקסימלי שמתבטא באופן מידי ונשאר לאורך זמן, בכל שכבות העור.


במהלך הטיפול מוחדרת החומצה ההיאלורונית בשתי צורות שונות: הזרקה שטחית שסופחת מים ונותנת לחות לעור, והזרקה עמוקה, שבונה את סיבי הקולגן והעור. המטרה: לספק פתרון מידי למראה הפנים  ובו בזמן 'לבנות', בתוך שכבות העור העמוקות, תשתית איכותית לעור הפנים, כזו שתספק לו לחות מוגברת לאורך זמן, ותעודד ייצור הקולגן והאלסטין. בנוסף לחומצה ההיאלורונית, משלבים מוצרי סטילאז' נוגדי חמצון להגנה על העור מפני רדיקלים חופשיים ולהאטת תהליכי הזדקנות. אזורי הטיפול המתאימים ביותר הם כל האזורים החשופים לשמש; עור הפנים, הצוואר, כפות הידיים, וכן האזורים אשר חלים בהם תהליכי הזדקנות מואצים.


סטילאז' הידרו – מכיל חומצה היאלורונית לא מצולבת המיועדת להזרקה שטחית מאוד בשילוב עם האנטי אוקסידנט מניטול. תפקידו להאט את תהליכי ההזדקנות והוא מעניק תוצאה מידית של עור חיוני, קורן וזוהר.
סטילאז' הידרומקס – מכיל חומצה היאלורונית מצולבת בשילוב עם האנטי אוקסידנט סורביטול . תפקידו להעניק מקסימום לחות לשיקום אינטנסיבי יותר, באמצעות פירוק איטי ומתמשך בעור. התוצאה היא ארוכת טווח של עור קורן ולח.


הטיפול המשולב בין השניים מאפשר תוצאה מקסימלית וכובשת של עור קורן, מוצק ומלא חיוניות. מתאים הן לטיפולי מניעת הזדקנות והן להצערה אפקטיבית של הפנים, הצוואר, אזור המחשוף והידיים.

שיטת Double impact מהווה השלמה אידיאלית למגוון טיפולים אסתטיים ומיועדת לכל טווח הגילאים. הגישה נועדה לשימור ומניעת תהליכי הזדקנות, ולשיקום הלחות והחיוניות במרקם העור.



ד"ר אלכס אלטס, מומחה ברפואת עור, העוסק באסתטיקה ומציע את טיפול הדאבל אימפקט, מסביר כי התכונות הייחודיות של החומצה ההיאלורונית היו ידועות מכבר, אך לראשונה בתחום האסתטיקה נחשפנו לאפשרות להשתמש בשני תכשירים ייחודיים ממקור זהה, שמאפשר מצד אחד את האפקט המיטבי לכל עומק שכבות העור, ומצד שני מאפשר בטיחות גבוהה ונטולת תופעות לוואי.
Double Impact משווק בארץ ע"י חברת "אלפאמדיקס" בבעלותם של אילן כרבאסי ואורית קאופמן, המתמחה בייבוא ושיווק מוצרים בתחום האסתטיקה הרפואית, בדגש על מענה מקסימלי לצרכי הרופאים והמטופלים בתחום. בין המוצרים המשווקים בלעדית על ידי "אלפאמדיקס": סטילאג' - חומר המילוי הפופולרי,  מכשיר ה-v-touch הפועל בטכנולוגיית גלי רדיו לחידוש ומיצוק העור, ומגוון מוצרים משלימים בתחום הרפואה האסתטית.

טיפולים בשיטת דאבל אימפקט יבוצעו במרפאות מומחים לכירורגיה פלסטית, דרמטולוגים ועוד.  לבירור קליניקה קרובה: "אלפאמדיקס" 03-7589090. www.alphamedix.co.il.

בפייסבוק:  https://www.facebook.com/alphamedix.co.il