חברת אהבה מציגה- DEAD SEA OSMOTER™ CONCENTRATE




כל מי שטבל בים המלח לא יכול לשכוח את תחושת השומניות של המים.
אחוזי המלחים הרבים המצויים בכל טיפה גורמת למים לתחושה סיליקונית, ותכונה זו הוציאה לים המלח שם דבר בכל רחבי העולם, כמקום בו ניתן לרפא תחלואי עור שונים.


לצד התיירות הרבה הנכנסת לאיזור למטרות מרפא, ישנה תעשיית קוסמטיקה רחבה המשץמשץ במשאבים הטבעיים המציעים מי הים, אך רק מפעלאחד שאכן עובד ומייצר במקום והוא- מפעל חברת AHAVA.
לאורך השנים חברת אהבה מייצרת מוצרי קוסמטיקה ושנים הנמכרים היטב גם בארץ וגם מחוץ לה ונחשבים לאיכותיים ויוקרתיים במיוחד.

השנה הוציאה החברה מוצר חדש ונהדר שגם זכה בפרס מוצר השנה לשנת 2014.

מדובר בסרום  OSMOTER™מרוכז לעיניים להפחתת סימני עייפות ולמראה עור צעיר המושתת על תגלית מדעית בעלת חשיבות עולמית
DEAD SEA OSMOTER™ CONCENTRATE





ב-2014 מחלקת המו"פ של AHAVA מבססת קלינית וביולוגית תרומה נוספת: מעצים את חיוניות העור.
לדברי ד"ר זאבי מאור, המשנה למנכ"ל AHAVA לנושאי מחקר ופיתוח: "חוקרי AHAVA הגדילו פי שלושה את רמת ה- Osmoter™במטרה להשיג השפעה אופטימלית על העור.Osmoter™   X3 הוכח מדעית כמשפר את פעילות המיטוכונדריה (אנרגיה תאית) המתקיים בתא ו"טוען" אנרגיה מחודשת בכל שלבי החיים של התא = התחדשות תאים, חיזוק עמידות התא כנגד גורמים חיצוניים כמו גם חיזוק ההגנה הטבעית של התאים כנגד נזקים פנימיים." התוצאה – התאים מאמצים התנהגות צעירה יותר, למראה עור חיוני!

החדשנות: כל שלושת ה-SUPERSERUMS מאיצים אנרגיה תאית ותורמים לחיזוק החיוניות הצעירה של העור!
AHAVA מעבדות ים המלח, החברה המובילה בעולם בטיפוח מינרלי מים המלח משיקה בימים אלה את סדרת ה-SUPERSERUMS עם טכנולוגיית ה-  Osmoter™בריכוז משולש. הטכנולוגיה הוכחה כמשפרת מערכות חיוניות המעניקות לעור אנרגיה ולחות, לקבלת תוצאה של מראה עור זוהר, מואר ומושלם.


הטכנולוגיה המבוססת על תמצית המינרלים הבלעדית ל- AHAVA, 3 X Osmoter™, אשר הוכחה ביולוגית וקלינית כמשפרת משמעותית את תפקודי התאים בעור.
התוצאה לעור: יותר לחות, יותר זוהר, יותר חיוניות,  כמו שהיה לעור בנעוריו!

ההשקה המוצלחת של הסרום לפנים DEAD SEA OSMOTER™ CONCENTRATE בחורף 2013, הסבה את תשומת ליבן של מיליוני נשים ברחבי העולם , בכל גיל ועם כל סוג עור, אשר גילו את היתרונות שיש  ל- Osmoter™ המרוכז על עורן , ונהנו מהשימוש, מהתחושה ומהתוצאות הנראות לעין.


"במהלך תקופת ההשקה" אומרת מיכל רום, סמנכ"ל המכירות העולמית של המותג, "הסרום כיכב במצעד מכירות מוצרי הטיפוח במדינות שונות ברחבי העולם, הבולטות שבהן: צרפת, בלגיה, אוסטרליה, הולנד, נורבגיה, פינלנד, קפריסין וארה"ב. מלבד זאת, אנו גאים כי בישראל, זכה הסרום בפרס "מוצר השנה בחירת הצרכנים 2014" בתחום החדשנות בקטגוריית טיפוח פנים יוקרתי", לאור ההצלחה, הורחבה הסדרה וביוני 2014 הושק הסרום לגוף
 DEAD SEA OSMOTER™ BODY CONCENTRATE.
כעת, AHAVA ממשיכה בצעד גדול קדימה להצגת סדרת ה-  SUPERSERUMSבשלמותה, עם השקת הסרום המרוכז לעיניים:

DEAD SEA OSMOTER™ EYE CONCENTRATE
YOUTH-BOOSTING SUPERSERUM
להפחתת סימני עייפות, כהויות ושקיות סביב העיניים למראה עור צעיר

הסרום מעניק תוצאות מיידיות לטיפול כולל בסימני עייפות סביב העיניים – מפחית כהויות ושקיות מתחת לעיניים, מחליק סימני מתח ויובש ומעניק לאזור העיניים צלילות, זוהר ורעננות צעירה.

בין המרכיבים:
תמצית מפרח המימוזה (פרח עץ המשי הפרסי) ו- תמצית סייגיסבקיה, להפחתה וטשטוש כהויות ושקיות סביב העיניים. התמציות מחזקות את שכבת הדרמיס העליון (שכבה מקשרת) כנגד הידקקות העור המסגירה כהויות.
תמצית צמח ציפור גן עדן תורמת להארה והבהרה של אזור העיניים. התמצית המופקת מזרעי הצמח הוכחה כמבהירת כהויות הנוצרות כתוצאה ממתח ועייפות כרונית.
בנוסף מכיל הסרום קפאין, הממליס, תמצית מלפפונים, אלוורה וביסאבולול המפחיתים את הנטייה לשקיות מתחת לעיניים.
שימוש יומיומי בסרום OSMOTER™ המרוכז לעיניים מסייע לשמר את המראה הצעיר, והרענן של אזור העיניים. הסרום נטול בושם ונבדק אופטומולגית.



ניתן להשיג: רשת חנויות AHAVA , סופר-פארם, דיוטי פרי ג'יימס ריצרדסון וחנויות נבחרות

WWW.AHAVA.CO.IL