שדרוג חדר המקלחת והשירותים עם מוצרי ebath





לפני 12 שנים עברנו לדירה שלנו, לא לפני ששיפצנו אותה והפכנו אותה לחדישה ויפה יותר, אך לצערי, לא יכולנו לשנות הרבה את המבנה הפנימי שלה מאחר וכל קיר שאני רוצה לשבור- הוא קיר תומך של הקומה מעלינו.
זה מבאס מאוד כי יוצא שיש לנו דירה יפה, מאוד מרווחת, אבל עם בזבוז משווע של חללים (מי צריך "הול"? ולמה שני חדרי שינה הם ענקיים בעוד חדר השינה השלישי פצפון?).

אז יש בי תסכול מסויים ואפילו שאני ממש, אבל ממש רוצה לשפץ ולשנות- אין לי את מה...
הכל יחסית חדש ואת מה שאני באמת רוצה לשנות- את מבנה הדירה- אי אפשר...


אז מה עושים כשממש רוצים לעשות שינוי, אפילו מינורי? מתחדשים באביזרים!

את השינויים הקוסמטיים עשיתי לחדר המקלחת של הילדים, שמלכתחילה מאוד גדול ויפה (אחד הדברים שמאוד רציתי בשיפוץ הוא חדר מקלחת גדול עם שיש ענקי. עשינו את זה- יש לנו שיש ברוחב של 180 ס"מ ואני שמחה על ההחלטה הזו), אבל עכשיו הוא אפילו יפה עוד יותר!

התחלתי בהחלפת וילון המקלחת.
בחרתי בוילון בד ועליו הטבלה המחזורית. גם צבעוני וגם מחכים!

רקע הוילון אטום, הוא דוחה עובש (שלא כמו וילונות הניילון) והכי טוב- ניתן לכביסה ב- 30 מעלות!




מאחורי הוילון, מסתתרים שני ראשי מקלחת יפייפיים!

הראשון- מזלף לבן בעל מצבים משתנים.



השני- ראש גשם לבן.
אם יש משהו שאני אוהבת במלונות במיוחד אלו ראשי הגשם הגדולים בראש המקלחת! עכשיו גם לנו יש כזה :-)
הוא גדול מאוד (ראו את היד שלי לידו) ומפנק במיוחד.



אחרי המקלחת, עברתי לאביזרים סניטריים לשירותים (חדר המקלחת והשירותים משותפים)- פח אשפה ו-מברשת אסלה באדום מבריק יפייפה!
שניהם צבועים בצבע חזק שאינו מתקלף ושניהם בעלי תבנית פנימית הניתנת לשליפה ושטיפה.



הבא בתור- מוט רזרבי לנייר טואלט, עשוי בראס (סגסוגת נחושת העמידה בפני חלודה) ומצופה ניקל מבריק.
המוט מיועד לאכסון נייר טואלט.
פה קצת רימיתי והתקנתי אותו בחדר המקלחת שלנו, ההורים.
לילדים אני ארכוש מוט כזה בקרוב כי הוא היה מיועד עבורם ואני הלאמתי...






לסיום שדרוג החדר, נבחרו שני אביזרים להנחה על השיש, ליד הכיור- דיספנסר לסבון ו-כוס למברשות השיניים, שניהם מזכוכית חלבית ושניהם מגיעים עם אפשרות קיבוע לקיר, מה שאני כרגע בחרתי לא לעשות.




חדר המקלחת של הילדים נראה קצת יותר צבעוני ואני, קצת נרגעתי מאטרף השיפוצים שאחז בי בשבועות הקרובים, עד לפעם הבאה בה אשדרג חדר אחר בבית...

כיף להתחדש ובייחוד כשזה לא עולה יותר מדי ביוקר.


כל המוצרים לרשומה הועברו אלי דרך האתר ebath