שברולט ספארק Chevrolet Spark



במסגרת יום צילומים עם הצלם אלדד רפאלי, נחשפתי לשברולט ספארק החדשה.

ברשומה תמונות שצולמו במהלך יום הצילומים.




שברולט ספארק החדשה היא המכונית המושלמת למי שאוהב לחיות את החיים בכל הכוח. זריזה, מרשימה, ובעלת מבנה קומפקטי המתאים במיוחד לעיר. הספארק החדשה אידיאלית לסביבה עירונית ומבטיחה חווית נהיגה שהיא גם מהנה וגם פרקטית.
וכמו שראיתם, היא גם נראית מצוין.


העיצוב החדש והמשודרג הופך את הספארק החדשה למכונית שאי אפשר להתעלם ממנה על הכביש, ולצד עלויות התחזוקה הנמוכות, מדובר במכונית המושלמת לצעירים שאוהבים ליהנות מהחיים.




מסתכלים מבחוץ - צבעוניות מתפרצת
הייחודיות של שברולט ספארק ניכרת בכל אחד מפרטי העיצוב שלה כמו הידיות המשולבות בדלת האחורית, הפנסים בעלי העיצוב החד, הגריל הכפול, כיסויי הפנס ופנסי הערפל, הפגושים החדשים, הספוילר הגדול והקשתות המרהיבות שמלבד הלוק הספורטיבי שלהן, מסייעות גם בשיפור האווירודינמיקה ובחיסכון בדלק.
הספארק החדשה מגיעה במגוון צבעים מרהיבים וחדשים.




שברולט ספארק מציעה כמות גדולה של מקום יחסית למכונית מיני: חמישה מושבים נוחים וגמישים המתקפלים ומתפצלים בתצורת 40:60.
הספארק אמנם מכונית מיני, אבל כאמריקאית, היא מציעה לנהג את הפינוקים שכולנו אוהבים, כמו מושבים מתכווננים, מחזיקי ספלים ועוד.




תא הנוסעים שודרג לניצול מקסימאלי של השטח, שולב בו  אבזור מפנק כמו מערכת שמע אינטגראלית הכוללת נגן CD ,AUX –IN ויציאות USB לנגני iPod/MP3, ונתפרו מושבים מכוסים אריג מפנק ומבחר ענק של צבעי חוץ שונים שישקפו את הטעם הייחודי של הנהג.




בטיחות - כי על בטיחות לא מתפשרים
הספארק היא אחת המכוניות הבטוחות בקטגוריה הודות ל 6 כריות אויר, שלדת פלדה מתקדמת, מערכות אלקטרוניות מתקדמות כמו ABS, או EBD (חלוקת כוח בלימה), מערכת ESC (בקרת יציבות) ומערכת ( TCS ) (בקרת משיכה).






המחיר – כמה זה עולה לנו?
הספארק מגיעה במספר גרסאות ומחירים:
ספארק 1.0 ליטר – 54,900 ש"ח
ספארק 1.2 ליטר – 63,500 ש"ח
ספארק 1.2 ליטר LTZ (מאובזרת) – 67,500 ש"ח