משאלת לב ואימג'ינריום משלבים כוחות בפרוייקט נפלא לכבוד השנה החדשה

 




עמותת Make-A-Wish Israel הינה חלק מארגון בינלאומי, שייעודו הגשמת משאלות לבם של ילדים החולים במחלה מסכנת חיים, בין הגילאים 3-18.

בהגשמת המשאלה,אנו שואפים להעניק לילד ולמשפחתו חוויות מיטיבות של תקווה, כוח ושמחה... בתקופה הקשה בחייהם.

הארגון הבינלאומי Make-A-Wish נוסד בשנת 1980, באריזונה שבארה"ב, ע"י קבוצת אנשים שסייעה להגשמת משאלתו של כריס, ילד חולה בסרטן, שחלם להיות שוטר ליום אחד. מאז אותו יום הוגשמו למעלה מ- 280,000 משאלות, בכל רחבי העולם.

העמותה העולמית מיוצגת ב- 36 מדינות בעולם, ובכל מדינות ארה"ב. בישראל, פועלת העמותה מאז שנת 1996 והגשימה מאז אלפי משאלות קסומות לילדים חולים.

ילדי המשאלות חולמים לנסוע - לניו יורק, לדיסני-וורלד, לקניות בפריז או לצפות במונדיאל; לקבל - לפטופ, גיטרה חשמלית, גור כלבים או חדר ילדים חדש; לפגוש - את ביל קלינטון, את קובי פרץ, את יובל המבולבל, או את ליאו מסי;או להיות – קוסם, מנכ"ל חברה, כבאי, דוגמנית או אפילו מלך... ליום אחד.

ומשאלת-לב... מגשימה.

היא מחליפה דמעות... בחיוך, עצב... בצחוק, נותנת כוחות ומוטיבציה ויוצרת זיכרון שנשאר לעולם.
פנייה לעמותה יכולה להתבצע דרך הצוות הרפואי, הפרה-רפואי, ההורים או האפוטרופוסים.

פעילות העמותה נתמכת מתרומות פרטיות, תרומות מחברות ותאגידים והפקת אירועים מיוחדים לגיוס כספים. אנשים פרטיים וגופים שונים יכולים "לאמץ" משאלות ולסייע בהגשמתן, מבחינה כספית או מעשית. פעילות העמותה היא על בסיס התנדבותי וללא מטרות רווח.

תרומות למשאלת-לב Make-A-Wish Israel מוכרות ע"י מס הכנסה כהוצאה מוכרת, בהתאם להוראות סעיף 46 לפקודת מס הכנסה.


עתה, לקראת ראש השנה עמותת משאלת לב משלבת כוחות עם רשת אימג'ינריום ויוצרת פרוייקט מיוחד בו כל אחד יכול לקחת חלק.




לקוחות אימג'ינריום מוזמנים לרכוש צמידים צבעוניים ויפייפיים עבורם ועבור ילדיהם בעלות של 10 ש"ח לצמיד.

התמורה עבור כל צמיד מועברת ישירות לעמותת משאלת לב עבור הגשמת משאלות של ילדים חולים.
כך גם אתם יכולים לעזור למלא משאלות של ילדים, בייחוד לפני החגים, ובנוסף- לזכות למתנות משלכם- גם מתנת ההתנדבות למען האחר וגם מתנת הצמיד המקסים!

אם תקנו את הצמיד תזכו להעניק מתנות משמעותיות מאוד עבור הילדים שאינם מסוגלים להינות מחוויות הילדות הרגילות ושאינם חווים את ההנאה, האושר, הצחוק והשמחה שיש לילדים הבריאים.