מתנות חג לילדים



ערכות המשחק החדשות והמגניבות של Barbie & me .

המותג ברבי ואני (barbie&me) המתאים להנאה ממשחק עם בובות ברבי ושילוב הילדות במשחק עצמו.
המשחק מקרב הלבבות מגיע יחד עם שלל אביזרי משחק לילדה ולבובת הברבי שלה, והאפשרות להשתלב באותה חווית משחק.

המגוון כולל שלל סטים למשחק ואביזרים, אשר נועדו ליצור אינטראקציה בין הילדה לבין הברבי שהיא כל כך אוהבת. כל סט משחק מכיל אביזרים לילדה ואביזרים דומים בקטן לברבי האהובה, כך שכל ילדה תרגיש שהיא ברבי בעצמה.

ישנם סטים העוסקים בתחום האוכל והשתייה כמו הסט 'שייק וקפה' המכיל: מכונת קפה ובלנדר אלקטרוניים, 2 כוסות קפה לילדות עם 2 עוגות שונות, תותים, ולברבי: כוס מילקשייק, כוס קפה ועוגה.

סט נוסף מדליק מתחום היופי ולא ניתן לפספוס הוא סט 'סלון ציפורניים' המכיל תיבה עם מראה ומייבש אלקטרוני, ציפורניים להדבקה ומדבקות לציפורניים, פצירה ספוגית פדיקור וזוג לקים.



בסטים העוסקים בטיפוח ישנם סוגי סטים לשיער ולטיפוחו כאשר המפואר מביניהם הוא 'סט מפואר לשיער' המגיע גם עם מחליק לשיער לבובה ולילדה (פועל על סוללות) וגולת הכותרת היא ערכת התיק מחליף הצבעים בלחיצת כפתור, יחד עם קישוטים לתיק ותיק גם לברבי.

עוד בערכות הסטים המגניבות ניתן למצוא :
'סט נעלי מעצבים', 'סט פיקניק לשתיים', 'סט תכשיטים ונעליים', ' תיק מחליף צבעים', 'סט קאפקייקס טעימים', 'סט מהסרטים', 'סט גלידה חלומית' ועוד...  

 


מחירי המוצרים נעים בין 60 ש"ח לסטים הקטנים ל- 200 ש"ח לסטים הגדולים המכילים רכיבים אלקטרונים: כגון נורות לד, רכיבי קול וכדומה.

המוצרים מיובאים  לארץ ע"י חברת "הנסיך הקטן",  אשר מתמחה ביבוא ושיווק צעצועים, כלי כתיבה ומוצרי תינוקות איכותיים, ביניהם מותגי: Tommee Tippee (טומי טיפי), בוב הבנאי , סמי הכבאי, והג'יירובוטס.
לבירור נקודות מכירה: "הנסיך הקטן" 08-9426633.  http://www.littleprince.co.il


מגזיני  TRENDiY ART
בשנת 2014, ילדות ונערות מתעדכנות בכל הטרנדים האופנתיים ועוקבות באדיקות אחר האופנות החדשות ושלל האקססוריז המשלימים אותן ומקפידות ליישם את צו האופנה.
אז מה יהיה הטרנד של השנה החדשה? אילו פריטי אקססוריז יכבשו את הילדות והנערות בישראל?
לרגל השנה החדשה, משיקה חברת BOJEUX הקנדית בישראל את המתנה המושלמת לנערה המעודכנת. ערכת ה-TRENDiY ART - ערכה טרנדית מושלמת לכל ילדה ונערה, המכילה פריטי אקססוריז אופנתיים לעיצוב והרכבה בשיטת "עשי זאת בעצמך" ומשלבת בנוסף מגזין אופנתי מעודכן מושקע ומרתק .

בהתאם לטרנד הנייניטיז ששוטף אותנו העונה עם סניקרס צבעוניות, ג'ינסים קרועים וחולצות בטן, עולם האקססוריז והתכשיטים בא בעקבותיו, עם שלל צמידים שרשראות וסרטי שיער מסוגים שונים- מפריטים עבים ורחבים ועד פריטים דקים ומתלפפים. הטרנד החדש מתחבר גם אל טרנד הניטים, המלווה אותנו כבר מספר עונות, עם שיבוצי ניטים בגדלים וצורות שונות.

ליין ערכות ה TRENDiY ART מגיע ב- 4 דגמי אקססוריז: סרטי שיער, צמידי יהלומים, צמידי שרשרת וצמידי עץ לעיצוב. כל ערכה כוללת את כלל הרכיבים הנדרשים לעיצוב והכנת תכשיט טרנדי בהשראת יצירות המעצבים העדכניות ביותר - טבעות מתכת וצמידי עץ בגדלים שונים, חוטים במגוון צבעים מיוחדים, מברשות, סוגרי ביטחון ועוד.

בנוסף, כאמור, מצורף מגזין  TRENDiY ART מסוגנן, הכולל שלל טיפים אופנתיים מתקדמים שירתקו את ילדות ישראל.
אביזרי אופנה בכלל ושל  TRENDiY ART בפרט , הם השדרוג האולטימטיבי לכל הופעה! הם מקפיצים את הלוק, מעניקים לבגד נגיעות צבעוניות, טרנדיות או מלכותיות, בהתאם למראה הרצוי.

אחד הטרנדים שהובילו את הקיץ האחרון היו צמידים בסגנון הפאנק. עם ה TRENDiY ART גם ילדות ונערות יוכלו ליהנות, כמו כל אשה,  ממראה עדכני ועכשווי של סגנון " הבוהו שיק" שתכליתו היא צבעוניות, שחרור ושיק קז'ואלי.



מחיר מומלץ לצרכן: 50 ש"ח.
את ה TRENDiY ART ניתן להשיג ברשתות סטימצקי, צומת ספרים, הפיראט האדום, ביג טויס, הפיראט האדום, כפר השעשועים, עידן 2000, הפנינג ובחנויות המובחרות.


עיר קטנה ומטריפה של המותג האיכותי והוותיק- TONKA
חברת הנסיך הקטן משיקה את  TONKA TOWN(עיר הטונקה), סדרת צעצועים מבית טונקה, מותג צעצועים מהוותיקים בעולם, אשר קיים בשוק משנת 1947.

טונקה ידועה בכל העולם בזכות המשאיות והטרקטורים הגדולים שלה, העשויים מתכת עמידה
וחזקה במיוחד (סדרת טונקה קלאסיק). בזכות הידע והניסיון הרבים שצברה, החברה מייצרת
רכבים וערכות למשחק באיכות ועמידות ללא פשרות. הצעצועים של טונקה מתאימים לילדים החל מגיל 3. בסדרת TONKA TOWN כל ערכת משחק מגיעה עם דמות מתאימה ומאפשרת משחק ללא צורך ברכישת אביזרים נוספים (אותם ניתן להוסיף כשרוצים).

סדרת המוצרים של TONKA TOWN כוללת:
ערכות משחק הכוללות תחנות חילוץ והצלה, אביזרים נלווים, זוג דמויות וכלי רכב.
כל התחנות בעלות חלקים זזים, אורות מהבהבים ומשמיעות קולות- מה שמאפשר משחק תפקידים מרתק ומהנה.
מחיר מומלץ: החל מ-170  ש"ח


ערכות כלי רכב  בגדלים שונים הכוללות כלי רכב, דמות ואביזרים. כל הרכבים בעלי חלקים זזים, אורות מהבהבים ומשמיעות קולות- מה שמאפשר משחק תפקידים מרתק ומהנה.
מחיר מומלץ החל מ-90 ש"ח



כל ערכות המשחק כוללות דמויות, במידה ותרצו להעשיר את המשחק ניתן לרכוש גמויות נוספות בנפרד.
הדמויות אשר נמכרות בנפרד הינן ייחודיות ולא מופיעות בערכות המשחק השונות וגם הן מגיעות עם אביזרים ייחודיים להן.
מחיר מומלץ: 50 ש"ח

ניתן להשיג בחנויות וברשתות הצעצועים.


קסילופון בצבעי שחור ולבן

אני זוכרת את הקסילופון שלי.
עברו מאז למעלה מ-3 עשורים אבל אני זוכרת אותו כיוון שזה היה אחד הצעצועים האהובים עלי.
לכן לא יכולתי שלא להתפעל מהקסילופון בצבעי שחור לבן בעל האלגנטיות והשיק.

לצד יתרון קוגניטיבי חשוב בהתפתחות התינוק. הקסילופון נקי מצבעוניות שמהווה גורם מפריע, ומאפשר ממש כמו פסנתר, להקשיב לצלילים ביותר חדות, ולפתח שמיעה מוסיקלית טובה יותר.

גילאים – ניתן להשתמש בקסילופון מהיום הראשון, כיוון שתינוק קולט ומקשיב למוסיקה עוד ברחם וכמובן עד גיל מאוחר ללימוד נגינה של ממש.





מחיר – 99 ש"ח כעת במבצע קיץ במחיר 79 ש"ח.

ניתן להשיג במתחם ההתפתחות developland ברמת השרון או באתר – www.developland.co.il



קופסאות רטרו  מעוצבות מלאות בשוקולד טעים ואיכותי

בנוסף למתנת הצעצוע, תמיד כיף לפנק את הילדים גם במשהו מתוק, בייחוד בראש השנה, על מנת להתאים עצמנו לברכה "שתהיה שנה מתוקה".
אבל האמת היא שהמתנה הזו מתאימה לא רק לילדים אלא גם למארחים, לבני המשפחה האהובים ולחברים. זוהי  מתנה שתמיד כייף לקבל, כזו שתביא איתה  טעם של חו"ל .
ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי, מציע קופסאות שוקולד במראה רטרו, צבעוניות  ובמגוון טקסטורות וגדלים כדוגמת צורות גיאומטריות, איורים מעולם הטבע בשילוב פרחים ציפורים ופרפרים, איורים עם מוצרי רטרו מדליקים כמו פטיפון ישן , נדנדת סוס עץ ועוד.
הקופסאות המעוצבות  מלאות בפרליני שוקולד  חלב טעים ואיכותי במילוי שוקולד מריר או שוקולד חלב או שוקולד כרמל .
את השוקולד אוכלים ואת הקופסאות הפונקציונליות הופכים לקופסאות אחסון מדליקות למגוון שימושים.



קופסאות השוקולד משווקת תחת המותג under cover’  וניתן להשיגן ב:

קופסת רטרו גדולה במשקל של 500 גרם במחיר של 22.99$
קופסאת רטרו בינונית במשקל של 200 גרם  ובמחיר של 11.99 $
3 קופסאות קטנות במשקל של.150 גרם ארוזות במארז אחד במחיר של 28.99$.