דרך חיים - היופי מתחיל מבפנים




בעבר, "קופת חולים" היתה מקום שמגיעים אליו כשחולים, או כשרוצים להבריז מבית הספר וצריכים פתק למורה...
היום- זה הרבה הרבה יותר!

אחת הדוגמאות הטובות היא המותג "דרך חיים" אשר בבעלות קופת חולים כללית.

את המותג אתם בטח מכירים דרך תוספי המזון המוכרים שלו, אבל מאחורי המותג יש הרבה יותר!
בודאי נחשפתם לאחרונה לסלוגן  "היופי מתחיל מבפנים" ולפרסומת הנחמדה עם מיכל אנסקי:

"דרך חיים" היא היום הרבה יותר מתוספי מזון. היא מרכז יפייפה לרוגע נפשי ולפסק זמן מרפא.
במרכזי החברה ניתן להנות מטיפולים קוסמטיים, עיסויים, מסעדת בריאות, ייעוצים דיאטניים ועוד...

באירוע ההיכרות עם המרכז המצוי בנמל ת"א נחשפתי לכל הטוב והרוגע הזה, לצד האסטרטגיה יוצאת הדופן של המותג לפיה - יצירת מערכת יחסים עם בלוגריות מובילות, מובילות דעת קהל ומשפיעניות דיגיטל היא אבן דרך ביצירת קהילת מותג שוקקת, פעילה, פורה ומפרה.
גישה חדישה ומרעננת העוזרת בתדמית החדשה והצעירה שמנסה לגבש קופת החולים הכללית.


באירוע פגשתי את ניבה ניסנבוים – דיאטנית קלינית B.Sc שהוסמכה לפני 9 שנים ומאז היא חלק ממשפחת דרך חיים.
ניבה התחילה כדיאטנית נציגת שירות לקוחות, העבירה הדרכות לצוות מקצועי ולקהל הרחב על תזונה ותוספי תזונה וכיום היא אחראית על מחלקת שירות לקוחות, מטפלת בחומר המקצועי על תוספי התזונה ואחראית על רישום המוצרים במשרד הבריאות.
ניבה נעימה ומקצועית ואני בהחלט ממליצה על שירותיה!

בנוסף, ניתן לפגוש נאטורופתית שתייעץ בנוגע לתוספים המתאימים והרצויים לכם.
לי הומלץ ליטול ברזל עדין.


אודות "בית דרך חיים"-
הבית לחיים בריאים בנמל תל אביב, הוקם על רקע הנוף של קו החוף, הירקון ומתחם הנמל, ומאגד בתוכו את כל הרכיבים החיוניים לאורח חיים בריא. אנחנו, ב"בית דרך חיים" מאמינים שצריך ואפשר ליהנות מאורח חיים בריא ולא לדאוג לו.

המקום מאמין בתפיסה הוליסטית המשלבת שלושה עולמות תוכן: תנועה וכושר, תזונה נכונה ואיזון גוף ונפש.


העולם שלנו, גדול ופתוח, מציב בפנינו שלל אפשרויות ואתגרים לקידום בקריירה, בלימודים ובעיסוקים שונים, ובין כל אלו, את צריכה בדרך כלל לפנות זמן למשפחה ולגידול הילדים. המחיר, הוא בדרך כלל זמן האיכות שלך, שמתכווץ ונעלם.


אין זה חדש, שחיים טובים מתחילים בבריאות טובה. כל שנותר לעשות, הוא למצוא את שביל הזהב בין העיסוק לבין הפנאי, ולאפשר לך גם זמן להתייחס לאדם הכי חשוב - את. בשביל זה אנחנו כאן.

ב"בית דרך חיים" ניתן להירגע אחרי יום עבודה בעיסוי מפנק או להוציא אנרגיה בסטודיו החוגים,  ולסיים בארוחה במסעדת הגורמה "bariba", מטבח מודרני בריא וכשר. הבית מציע סדרה רחבה של סדנאות בתחומים מגוונים – החל מהרזייה ותזונה נכונה ועד לסדנאות הורות והריון, סטיילינג וקואצ'ינג – כל מה שאת זקוקה לו בשביל לחיות טוב, להרגיש טוב, ולהיראות טוב.

המקום מציע גם מגוון רחב של מוצרים משלימים.
תוכלו למצוא אצלנו את מוצרי "דרך חיים"- תוספי תזונה הכוללים ויטמינים, מינרלים וצמחי מרפא. סדרת תוספי התזונה מיועדת לנשים בעיקר, בכל הגילאים ובכל שלב בחיים, ועוזרת לך לשמור על אורח חיים בריא. כמו כן, תוכלו למצוא אצלנו מוצרים טבעיים טיפוליים המיוצרים בשווייץ. הסדרה כוללת מוצרים מוצרי טיפוח לפנים ולגוף, מוצרים לידיים ולרגליים ושמנים ייחודיים.

כל התכנים והשירותים המוצעים ב"בית דרך חיים" גובשו ונתמכים על ידי צוות רב תחומי של מומחי כללית, והם מיועדים עבורך – כדי שתוכלי להיות בריאה, מאוזנת, רגועה, שלווה ושלמה – הכל במקום אחד.