קרם רב שימושי Neutrogena Deep Moisture

 

צילום- קשת זאבי

Neutrogena מותג הטיפוח והקוסמטיקה המוביל והמומלץ בקרב רופאי עור דרמטולוגים.

לניוטרוג'ינה קרם לחות מרגיע וקליל הנספג במהירות ומאוד אהוב אצלנו.
הוא משמש כקרם פנים, ידיים וגוף.


הקרם  הרב שימושי Neutrogena Deep Moisture זכה בתואר "מוצר השנה" בתחום הטיפוח והיופי לשנת 2014

שימוש בקרם לאורך זמן מסייע להגביר את היכולת של העור לחדש את שימור הלחות הטבעית

מקל באופן מיידי על יובש, ללא תחושת כובד/שמנוניות.
עוזר לטיפוח ויצירת עור רך יותר, בריא יותר ומראה בריא.

אני מאוד אוהבת אותו כקרם פנים ובבית הורי הוא נמצא תמיד כקרם ידיים עבור אבא שלי המתעסק בעבודות עם כלים וחומרים המייבשים ופוצעים לו את העור באופן קבוע.

אחד הקרמים האהובים עלי, בייחוד בזכות זה שהוא מקל ועוזר לאבא שלי לאחר יום עבודה.


להשיג ברשתות הפארמים ובבית המרקחת.

אודות המותג ניוטרוג'ינה
החברה נוסדה בלוס אנג’לס, קליפורניה, בשנת 1930 . בשנת 1940 החלה ניוטרוג’ינה בשיווק מוצרי הטיפוח המקצועיים.  בשנת 1954 , סבוני הבר המפורסמים של ניוטרוג’ינה חוללו מהפכה בתחום ניקוי העור בזכות היותם שקופים, נשטפים בקלות ומסייעים לחומציות הטבעית בעור. הסבונים הפכו למוצרי BEST SELLER בארה”ב, אז החברה זוכה לשמה הנוכחי -NEUTROGENA , קרי השומרת הרשמית על החומציות הנטרלית של העור.

בשנת 1967 קהילה מדעית שהייתה מורכבת מרופאי עור דרמטולוגיים, נתנה אישורה לסבונים. הסבון המפורסם של ניוטרוג’ינה הפך לסבון הראשון שטס לחלל. התכונות האנטי בקטריאליות שלו מלוות את צוות מעבורת החלל צ’לנג’ר של NASA ושומרת על בריאותם וניקיונם של אנשי הצוות. ניוטרוג’ינה אספה נוסחאות מנצחות מרחבי העולם לשמירה על בריאות, טיפוח ויופי העור. קרם הידיים של ניוטרוג’ינה שהפך לנמכר ביותר בעולם, מבוסס על ידע שצברו תושבי נורבגיה בהתמודדותם עם מזג אוויר קשה שגורם ליובש.
ניוטרוג'ינה הוא מותג בינלאומי המוביל בעולם בתחום הבריאות והיופי, ששם לעצמו כמטרה לספק פתרונות אמיתיים לטיפוח העור. את תוצאות הטיפול של מוצרי ניוטרוג'ינה ניתן לראות כבר לאחר הימים הראשונים מתחילת השימוש בהם. כך שאת ההבטחות שהמותג מבטיח – הוא אכן מקיים. נוסף, המוצרים של ניוטרוג'ינה הם skin friendly – כלומר כל תכשירי הסדרה מתאימים גם לעורעדין במיוחד.  נוטרוג'ינה הינה המותג מספר 1 המומלץ ע"י דרמטולוגים בארה"ב.