עזרה לבתי עסק בדרום: מסעדת בלזק מאשדוד מעתיקה את מקומה לנטף- לימי המלחמה‎


 


המבצע בעזה גרם לפגיעה קשה למסעדות בדרום. אחת מהן היא מסעדת בלזק המפורסמת שהפכה למוסד אשדודי מוביל.
בימים אלו, עקב איום הטילים, נאצלת בלזק להישאר סגורה.
רמה בן צבי אשר בבעלותה המסעדה "המטבח של רמה" בנטף, החליטה על צעד יצירתי עם חשיבה מקורית ומחוץ לקופסא: מאחר והמטבח של רמה פתוח לקהל הרחב בסופי שבוע בלבד, ובשאר ימות השבוע לאירועים פרטיים או נשאר סגור, החליטה בן צבי לתת את המקום שלה, הציוד, המטבח ותמיכה של צוות המסעדה שלה, למסעדת בלזק מאשדוד.


הערב הראשון של בלזק בנטף יתקיים כבר ביום מחר, יום רביעי  ה 6.8 החל משעה 18:30 .
בערב זה יגיע השף והבעלים נתי שפריר עם צוות המסעדה שלו : טבחים ומלצרים, במטרה לתת גם להם את האפשרות להתפרנס, ויפעיל בנטף את מסעדתו.
  "אנחנו מקווים שתהיה היענות מצד הסועדים" אומרים שפריר ובן צבי "במידה ואכן תהיה היענות לשיתוף הפעולה היחודי הזה ביננו, נחליט על ימים קבועים בהם בלזק תפעל ב"מטבח של רמה" עד תום המבצע".


את תפריט האוכל ילווה תפריט יינות של יקבים מהדרום בינהם יקב מישר ממישר, יקב כפיר מקרית מלאכי ויקב כהנוב מגדרה. יינות היקבים, כמו גם גבינות מחלבת צאלה מעין הבשור, יימכרו במקום כדי לקחת הביתה.


להלן התפריט של בלזק במטבח של רמה בנטף:
ראשונות: קלמרי צרוב, עדשים שחורות, עגבניות שרי על מצע של לאבנה 44 ₪, שרימפס בחמאת עגבניות ווורמוט 46 ₪, מולים בשמנת ורוקפור56 ₪, סביצ'ה דג ים, מנגו, בצל סגול, אגוזי לוז, כוסברה, צ'ילי, עגבניות49 ₪ , ניוקי זנב שור, פטריות  52 ₪, אספרגוס עטוף בסינטה, רוטב יין אדום  52 ₪, כבדי עוף, צ'אטני קליפות אבטיח  44 ₪ , סלט ירוק, תאנים, פקורינו של צאלה, גרעיני דלעת, ויניגרט ענבים 38 ₪.  עיקריות: סטייק סינטה משובץ בגבינת ברי, ברוטב יין אדום 105 ₪ , סטייק אנטריקוט, רוטב עשבים ואגוזים 115 ₪ , שיפודי שייטל, רוטב טקמאלי גרוזיני  95 ₪, צלעות טלה, גרנדין, נענע 109 ₪ , לברק שלם משוח בלימונים כבושים, צלוי בטאבון 93 ₪ , פילה סלמון, מג'דרה גלילית, מיונז זעפרן 89 ₪ , מיקס פירות ים, חמאת דלעת, גרגרי חומוס 95 ₪. קינוחים: שזיפים, קרם פרש, שיערות חלבה 29 ₪, מוס לבנה, פיסטוק, ערמונים בקרמל 29 ₪, מרק מלון, פנקוטה.   29 ₪, עוגת שוקולד מושחתתתתתת 29 ₪.
ביום רביעי הקרוב 6.8 תתקיים הארוחה הראשונה של בלזק במטבח של רמה


החל משעה 18:30  ועד אחרון הלקוחות
יש להזמין מקומות בטלפון: 02-5700954

המטבח של רמה
המטבח של רמה היא מסעדה ייחודית ביישוב נטף בהרי יהודה. את המסעדה הקימה הבעלים, רמה בן צבי לפני 18 שנה. בתחילת הדרך המסעדה הציעה מאכלים כפריים של בן צבי עם טוויסט אשר נשענו על כל חומרי הגלם שהניבה האדמה מסביבה ובמרוצת השנים הפכה למוסד של בישול עילי. כיום את תחום הניהול והאירוח של המקום מובילה רמה בן צבי ועל המטבח אמון השף תומר ניב, בוגר לימודי הנדסת מזון מ-London Southbank University בלונדון, ומי שמביא איתו ניסיון קולינארי עשיר ממסעדות מכוכבות כמו The fat duck. את המסעדה מקיפה גינת תבלינים רחבת ידיים מן העבר האחד ומן העבר השני נשקף נוף עוצר נשימה של הרי יהודה. השילוב של חומרי הגלם המעולים, תפריט האוכל היצירתי של השף תומר ניב, השירות הנינוח והמקצועי, הנופים הקסומים של נטף והרי יהודה הופכים את החוויה במטבח של רמה לכזו אשר משאירה בפה טעם של עוד.



המטבח של רמה
בכניסה ליישוב נטף, הרי יהודה טל' 02-5700954
המסעדה פתוחה לקהל הרחב בכל עונות השנה בסופי שבוע ימים: ה', ו', ש'
ולאירועים פרטיים בכל ימות השבוע א'-ש'
ניתן להתעדכן באתר: www.ramak.co.il

בלזק
מסעדת בלזק  על אווירתה הביתית והחמימה, היא לדעת רבים הביסטרו הרומנטי ביותר בישראל. נתי שפריר, שף ובעלים, מגיש תפריט צרפתי קלאסי עם הבלחות ים תיכוניות. תפריט המתמקד במנות מוכרות ועם זאת חפות מבנאליות. תפריט היין מהודק אך מגוון, השירות לבבי באמת, המוסיקה נהדרת והאווירה משרה תחושה ביתית ורומנטית.


בלזק
האשל 11, אשדוד, טלפון: 08-8536336