טיפוח ויופי לחודש יולי



מותג הקוסמטיקה האורגנית Avalon Organics משיק סדרת מוצרי אנטי אייג'ינג ויטמין C:

לרגל ראש השנה, מותג הקוסמטיקה האורגנית הנמכר ביותר בארה"ב Avalon Organics (אבלון אורגניקס), משיק סדרת מוצרי אנטי אייג'ינג ויטמין C: קרם פנים, קרם עיניים וסרום להבהרת כתמי שמש והיפר פגמנטציה וחידוש טבעי של העור.

סדרת מוצרי אנטי אייג'ינג ויטמין C הינה סדרת מוצרים אורגניים מתקדמת לטיפול מקיף בסימני גיל מתקדמים והאטת הזדקנות העור, הנובעת מגורמים סביבתיים ומגורמים פיזיולוגים. הסדרה הפעילה מבוססת על ריכוז גבוה במיוחד של ויטמין C ומיועדת להאטת הזדקנות העור ולעידוד מנגנוני התיקון והשיקום בעור, צמצום והחלקת קמטים וקמטוטים, שיפור חיזוק וגמישות העור, הרגעת העור והזנתו, מניעת היווצרות כתמי גיל ושמש, הבהרת גוון העור לבהיר ואחיד יותר. הסדרה מיועדת לכל סוגי העור ובמיוחד לעור המאופיין בסימני גיל התחלתיים ומתקדמים. הסדרה כוללת:

קרם פנים ויטמין C להתחדשות עור הפנים
מעודד תיקון פגעי העור והתחדשות, עוזר לרענן ולבנות מחדש את מערכת התמיכה של העור. מעודד יצור קולגן ואלסטין לעור חלק וגמיש יותר. הקרם מכיל ביופלבונואידים הפעילים מבחינה ביולוגית ופועלים בצורה סינרגטית עם ויטמין c. הקרם מועשר בויטמין c- לימון, תפוז, ברגמוט ופירות הדר להבהרת כתמי שמש וחידוש עור הפנים, שמן זרעי פשתן הרווים בחומצות אומגה 3ו-6, תה לבן מעודד ייצור קולגן ואלסטין לחידוש תאי העור, ארניקה וקלנדולה להרגעת עור הפנים, תה ירוק המכיל אנטי-אוקסידנטים יעילים במיוחד המוכחים כבעלי פעילות חזקה במיוחד בהגנה על העור מפני נזקי קרינת השמש וחמאת קקאו- אנטי אייג'ינג. הקרם מגיע גם בפורמולה נטולת שומן.

קרם עיניים ויטמין C לחידוש העור מסביב לעיניים
מעניק הזנה עשירה, מגן על העור שמסביב לעיניים ומונע קמטים וקמטוטים. הקרם מכיל ביופלבונואידים הפעילים מבחינה ביולוגית ופועלים בצורה סינרגטית עם ויטמין c. הקרם מועשר בויטמין c- לימון, תפוז, ברגמוט ופירות הדר להבהרת כתמי שמש וחידוש עור הפנים, שמן זרעי פשתן הרווים בחומצות אומגה 3ו-6, תה לבן מעודד ייצור קולגן ואלסטין לחידוש תאי העור, ארניקה וקלנדולה להרגעת עור הפנים, תה ירוק המכיל אנטי-אוקסידנטים יעילים במיוחד המוכחים כבעלי פעילות חזקה במיוחד בהגנה על העור מפני נזקי קרינת השמש וחמאת קקאו- אנטי אייג'ינג. הקרם מגיע גם בפורמולה נטולת שומן.

סרום ויטמין C להבהרת כתמים והיפר פיגמנטציה
סרום מרוכז הנועד לטפל בהיפר פיגמנטציה, עור נפול וקמטים- הסימנים הבולטים ביותר של מתח ונזקי שמש. השילוב הייחודי של ויטמין C שעשיר בנוגדי חמצון, ביופלבונואידים לימון ותה לבן עוזר לייצר מחדש את תאית ולעודד את ייצור הקולגן והאלסטין –כתוצאה מכך יש התחדשות העור, החלקת קמטים והבהרת כתמים בעור.
אבלון אורגניקס הינו מותג אמריקאי הקיים מאז 1994 עם למעלה מ- 150 מוצרי טיפוח וקוסמטיקה.
זהו המותג האורגני הנמכר ביותר בארה"ב ומהמותגים הנמכרים ביותר בעולם, המופץ בלמעלה מ-50 מדינות
כל מוצריו עשויים מ100% מרכיבים צמחיים, כאשר לפחות 70% מתכולתם הינה אורגנית באישור ה NSF. המוצרים מכילים ריכוזים גבוהים של שמנים אתריים וצמחי מרפא ואינם מכילים SLS, פארבנים, בשמים סינטיים, שמנים מינרלים, PVC במוצרים או באריזות, אלומיניום וחומרים מהונדסים גנטית.

אבלון אורגניקס מתנגדת לניסויים בבעלי חיים (סמל הארנב מופיע בכל מוצרי החברה), כל אריזות החברה עשויות מחומרים ממוחזרים וניתנות למחזור, והחברה פועלת רבות למען שמירה על איכות הסביבה.



מחירים  לצרכן:
קרם פנים ויטמין C מחדש/נטול שומן   60 מ"ל:150 ש"ח
קרם עיניים ויטמין C 30 מ"ל:160 ש"ח
סרום להבהרת כתמים ויטמין C 30 מ"ל: 179 ש"ח

ניתן להשיג בכל רשתות הטבע:
 עדן טבע מרקט, ניצת הדובדבן, אניס, אורגניק מרקט, טבע קסטל ובחנויות טבע נבחרות
מופץ ע"י חברת סלא


סבוקלם משיקה: מי פנים לעור רגיש: פילינג עדין להתחדשות העור, ללא פארבנים

התכשיר מבצע פילינג עדין להסרת התאים המתים ועל ידי כך מחדש היווצרות תאי עור צעירים. מי הפנים  מכווצים את הנקבוביות ולכן מסייעים במניעת  זיהומי ודלקות עור. התכשיר מסיר  עודפי שומן  ומונע ברק. מכיל תמצית אלוה ברבדנסיס ותמצית מלפפונים, חומצות אמינו וסוכרים, המרככים את העור ומשפרים את קשירת הלחות שלו למתן תחושת נינוחות לאורך זמן. מי הפנים משלימים את פעולת הניקוי באופן יסודי ומושלם.  מותיר את העור רך, נקי ונעים למגע.מתאים לכל סוגי העור, לשימוש יומיומי.

פעולות סבוקלם מי פנים:
אפקט הפילינג העדין – מסיר תאי עור מתים ובכך עוזר לחדש את העור
מכווץ את הנקבוביות- על ידי  מסייע במניעת זיהומים ודלקות עור
מסיר עודפי שומן ומונע ברק
מי הפנים משלימים את פעולת הניקוי באופן יסודי ומושלם.
ממריץ את מחזור הדם, מעודד את חידוש העור ומקנה לך מראה רענן וזוהר
היפואלרגני ונבדק דרמטולוגית לעור רגיש.


 82 ש"ח  , ל - 200 מ"ל
להשיג: ברשת סופר פארם (במחלקת הטבע) ובבתי מרקחת פרטיים נבחרים


טיפים לניקוי הפנים :
1. ניקוי פנים יסודי לפני השינה-  מייקאפ, איפור, זיעה, פיח ואבק, הם רק חלק מהדברים שמצטברים על עור פניך מדי יום. לכן, מומלץ מאוד בבוקר ובמיוחד בערב, לנקות היטב את הפנים. פעולת הניקוי  עוזרת לך לסלק את הלכלוך שהצטבר במהלך היום, להוריד את שאריות האיפור שנותרו, להסיר תאי עור מתים,  וגם כדי למנוע הופעה של פצעונים והכי חשוב – מסייע  בשיקום יומיומי של העור, מתן מנוחה לתאי העור, העור נושם ומתחדש במשך הלילה, כפי שכל הגוף עושה.

2. הבדילי בין הניקוי בבוקר לניקוי בערב. בעוד שבבוקר תספיק שטיפה קלילה עם סבון או ג’ל ניקוי, בערב יש לנקות באופן יסודי יותר את הפנים משאריות האיפור וזיהום האוויר שנחשפנו אליו במהלך היום. יש להסיר את כל האיפור בעזרת תכשיר מתאים, לשטוף עם סבון פנים או קרם ניקוי, להשלים את הפעולה עם מי פנים, ולסיים בסרום וקרם מטפח ומזין ללילה.

3. מוצרים מותאמים לעורך -  חשוב מאוד לבחור מוצרים המותאמים  לעורך, מוצרים  עדינים, שלא ייגרמו להסרה אגרסיבית של תאי העור, השומן  הטבעי של העור ושכבת ההגנה שלו. תכשיר הניקוי  צריך לנקות ביסודיות ובעדינות.

4. כיווץ נקבוביות -  חשוב לבחור במי פנים  שיכווצו את הנקבוביות ויעזרו במניעת זיהומים ודלקות עור. בנוסף שימוש במים קרים בעת שטיפת הפנים יתרמו גם הם לכיווץ הנקבוביות ולתחושת רעננות