נשנושים



מכירים את החשק לנשנש?
יופי, אז בואו תכירו את הנשנושים שהתקבלו בביתנו ועברו את "מבחן הטעים":


נשנושי ברנפלקס

תלמה מבית יוניליוור משיקה תחת המותג "ברנפלקס" את נשנושי ברנפלקס - ריבועי דגנים עם שיבולת שועל מלאה, חיטה מלאה וזרעי פשתן.

לאחר שנתיים של פיתוח מאומץ, הצליחה תלמה להביא את הפתרון המושלם לנשנוש מזין וטעים - ריבועי דגנים מלאים עשירים בסיבים תזונתיים, המסייעים לתהליך העיכול ומעניקים תחושת שובע לאורך זמן. נשנושי ברנפלקס טעימים גם כנשנוש לאורך כל היום-  לא רק לארוחת הבוקר ולא רק עם חלב.

במסגרת שיתוף פעולה ייחודי של "ברנפלקס" עם חלי ממן, מייסדת רשת קבוצות תמיכה לאורח חיים בריא, תוכלו למצוא על גבי אריזות נשנושי ברנפלקס מגוון טיפים לשמירה על המשקל .

נשנושי ברנפלקס מצטרף לסדרת המוצרים של ברנפלקס המציעה מוצרים המתאימים לאורח חיים מאוזן , וכוללת את ברנפלקס, ברנפלקס ללא סוכר, ברנפלקס קרנצ'ים וברנפלקס פינוקים.



המוצר יימכר באריזת 375 גרם בכל רשתות השיווק

כריות בטעם שוקולד ואגוזים

עוד מוצר מבית תלמה.
המוצר מצטרף לסדרת כריות הכוללת את הטעמים: נוגט, וניל, צ'וקולדה, וניל עוגיות וכריות מצופות.

מותג כריות הנו המותג המוביל את שוק הדגנים בישראל בכלל ואת שוק דגני הילדים והנוער בפרט. למרות שפונה לקהל יעד של בני נוער, נצרך כריות ע"י צרכנים מכל הגילאים, לעיתים קרובות גם כחטיף או נשנוש, ללא חלב.


נמכר באריזה במשקל 750 גרם
כשרות בד"צ
להשיג ברשתות השיווק ובחנויות נבחרות



פתי בר בייגל
נשנוש מתוק אפוי בצורת לבבות המכיל רק 4 קלוריות ליחידה

פתי בייגל - שילוב מתוק בין פתי בר לבייגלה בצורת לבבות. מדובר בפיתוח טכנולוגי חדשני וייחודי בעולם, אשר מספק את הצורך בנשנוש מתוק, אפוי, מזין ופחות משמין ממרבית החטיפים.
  

פתי בייגל מיוצר בשלושה טעמים – שוקולד, וניל וקינמון. הוא כולל סיבים תזונתיים ואין בו חומרים משמרים ולכן הוא מהווה נשנוש מושלם למבוגרים ולילדים.




מחיר מומלץ לצרכן: 6.50-6.90 ש"ח
משקל האריזה: 180 גרם
כשרות: בד"צ העדה החרדית
ניתן להשיג בכל רשתות השיווק ובחנויות המובילות



וגם להולכים על ארבע מגיעים נשנושים מדי פעם:
 

מנה בריאה של אהבה מבית "לה קט"

המותג  לה קט מבית ביופט, יצרנית ומשווקת מזון לחתולים הגדולה בישראל, עולה בקמפיין חדש תחת המסר " מנה בריאה של אהבה ".
הקמפיין החדש יכלול פרסום בטלוויזיה ובאינטרנט, וכןפעילות בנקודות המכירה וברשתות החברתיות.
את הקמפיין החדש יצר משרד הפרסום FOUR. הקמפיין יעלה בערוץ 2 למשך כשבועיים ועלותו נאמדת בכ 2 מיליון ₪. זו הפעם הראשונה מזה עשור שעולה לטלויזיה קמפיין למוצר חתולים.

הקמפיין מגלה את הסיפור המסתתר מאחורי אריזת המותג. לצורך הצילומים נבחר חתול ג'ינגי', בדומה לחתול המופיע על האריזה של לה קט, הכה המוכרת לבעלי החתולים. למרות שהקמפיין הצריך צילומי חוץ, יועצת החתולים של החברה, אורלי זכאי, המליצה על  צילומים של החתול במקום סגור ובטוח, בכדי שהירגיש בסביבה טבעית ובנוח. לאחר הצילומים, שונתה סביבת החתול באופן ממוחשב לסביבת חוץ.


מירב אמיד, סמנכ"ל שיווק ביופט: "שוק המזון לחתולים הינו שוק תחרותי ביותר. מדובר בקמפיין ראשון למותג לאחר למעלה מעשור. בשנתיים האחרונות אנו עדים למגמה של מעבר ממזונות מאוד יקרים למותגי מיינסטרים חזקים ואמינים. המסר הנוכחי הוא שלחתולים יש העדפות מאוד ספציפיות, למזון שהם אוהבים. במקביל, אנו ממשיכים להדגיש את הערכים התזונתיים ואת התועלות הפונקציונאליות של המותג כגון חומצות השומן אומגה 3 ו-6 התורמות לבראיות העור והפרווה, והתוספת הייחודית של החמוציות המסייעות במניעת דלקות בדרכי השתן הקמפיין, לעודד מעודד את בעלי החתולים להיות קשובים יותר להעדפותיהם ולבחור עבורם מזון איכותי ובריא. אנו מאמינים כי בזכות הקמפיין החדש נמשיך במגמת התחזקות  המותג לה קט בישראל".

שאטי ונועה, חתולות הבית מאוד אהבו את הנשנוש החדש בטעם כבד שקיבלו.


ואם כבר מדברים על חתולים...
אני מציגה בפניכם שני גורים מקסימים שנמצאו בפח אשפה, ביום חם מאוד, סגורים בתוך ניילון עם לכלוך שרוקן ממאפרה.
הקטנטנים האלו התבשלו להם בחום ובסרחון ונשמו את אפר הסיגריות :-(

למזלם, מצאה אותם יעל.

יעל מצילה חתולים באופן קבוע ובביתה שוכנים לא מעט חתולים.

עכשיו, אחרי שהצילה את חייהם היא מחפשת עבורם בית אוהב.

אני מקווה שיהיו בין קוראי מי שירימו את הכפפה ויאמצו שני חברים טובים לחיים. כי באמת, שאין כמו אהבה של חתולים!



ניתן לפנות ליעל בלחיצה על השורה הזו.



 אני מזכירה שהגרלת 1000 הלייקים עדיין נמשכת. כדאי להרשם!