מסעדת זיגל באניעם Ziggel


 


צילומים: אריאל גמרסני
 

מסעדת זיגל (לשעבר "סוזאנה").
מסעדת זיגל, מצויה בשדרת בתי אבן יפייפיה ובה מגוון אמנים ומרכולתם.
המסעדה, בגלגולה הנוכחי, קיימת 3 חודשים והיא מסעדה כשרה.

מסעדת זיגל נקראת על שם לאו זיגל ז"ל, איש משפחה אהוב ויקר שהיה אמן וטבח חובב, אשר אהב לתת את נגיעתו האישית בכל חומר גלם ולהפכו ליצירת פאר.
בין ציוריו המוצגים במסעדה בולטת במיוחד סדרה של שישה ציורים צבעוניים, בהם ניתן להבחין בסגנון הציור הייחודי לו ולהתרשם מסיפור בריאת העולם דרך עיניו.

שף המסעדה- רותם צרפתי מושפע בעיקר מהמטבח האמריקאי.

הגענו למסעדה בערב הראשון לשהותנו ב-כנען וילאג'.


המסעדה נמצאת באניעם (רמת הגולן) בתוך מבנה עץ מרשים בעל שתי קומות.







ברקע מוזיקה טובה.

למנות ראשונות הגיעו לשולחננו:

לחם הבית
חם, טרי, פריך בחוץ ורך בפנים



לצידו- מגוון סלטים
קישואים חמצמצים, סלק מבושל, חצילים מוחמצים שקיבלו מחמאות רבות מבן זוגי, ממרח גמבה בטעם מעושן, טחינה, זיתים ועגבנייה בסגנון מוליקולרי.

כל הסלטים היו טובים ומשום מה הזכירו לי את גידי, ילד מהכיתה, שהיה מכין לעצמו בתיכון סנדוויצ'ים מחצי כיכר לחם וסוגי סלטים שונים.
הסנדוויץ' שיצר היה נראה טוב... ואיכשהו אני מדמיינת בתוכו מגוון ירקות כמו אלו שהוגשו לנו לשולחן.








לצד הסלטים והלחם הוגש חציל קלוי עם בשר וטחינה.
החציל עשוי היטב והבשר מוסיף המון.
מנה עסיסית וטובה. 




למנות עיקריות קיבלנו:


צלעות טלה
מוגשות על מצע אורז.
להבדיל מהרבה מקומות בהם מקבלים דוגמיות לא מספקות של צלעות, פה מדובר במנה מכובדת, טעימה, עסיסית ובהחלט משביעה.




נתח קצבים
מוגש על ירקות מוקפצים בסגנון אסייתי.
הבשר נהדר. כלואים בתוכו נוזלים רבים, בינהם רוטב יין אדום.
הירקות עסיסיים וספוגי טעמים מן הרוטב והבשר.
מנה רכה, עסיסית, טעימה ומכובדת בגודלה.




לצד המנות העיקריות מוגש סלט טרי ומרענן



הגענו לקינוחים.
מאחר והמסעדה כשרה הקינוחים הינם פרווה. זוהי נקודת פתיחה לא מי יודע מה מוצלחת בעיני, אבל כשאני מגיעה לסקר, אני טועמת :-)


אגרול בננות
קראנצ'י וטעיםםםםם.
מותר להשתפך ולהגיד שאני מתה על המנה הזו? (אני מתה על המנה הזו!!!!)
וואו. ממש ממש ממש אהבתי!
המנה מוגשת עם צלוחית שוקולד וצלוחית מייפל.
בעיני- היא כ"כ טעימה שהיא לא צריכה תוספות.




קרם ברולה
על בסיס קרם קוקוס.
אני לא אוהבת קוקוס.
מה זה לא אוהבת קוקוס? אם הוא על כדורי שוקולד או מעל מלבי- אין לי בעיה, אבל אם מדובר בשכבה כזו עבה בעוגה- זה מתוק לי מדי ולא טעים לי מדי.
פה, למרות שהקינוח מבוסס על קוקוס- הטעם היה עדין ונעים ומצאתי את עצמי אוהבת את המנה ולא רק טועמת ממנה.
כיף לגלות שאפשר לעשות קינוחים טעימים מאוד מקוקוס- רותם צרפתי- כל הכבוד!




לסיכום:
מדובר במסעדה מחודשת עם שף צעיר ומוכשר שסביר להניח- נשמע עליו עוד רבות בעתיד.
מומלץ!


מסעדת זיגל באניעם