מדבקות "המשפחה שלי" My family





צילומים: אריאל גמרסני

סוף סוף, אחרי שלשה חודשי איחור, הגיע הרכב החדש שלנו.

חוץ מהריח של הרכב החדש, ההפרדה בין מושבי הילדים (חסל סדר "הוא נכנס לשטח שלי" ו- "היא שמה את הדברים שלה אצלי") והטכנולוגיה המתקדמת* היתה לי עוד סיבה לחכות לרכב החדש- מדבקות "המשפחה שלי".

מדבקות "המשפחה שלי" אלו מדבקות מתוקות שמדביקים מצידו הפנימי של חלון הרכב (אבל אם אתם רוצים אפשר גם בבית או להשתמש במדבקות לעיטור מחברות וחפצים שונים. לא חובה למכונית).


אנחנו שמנו את ארבעת חברי המשפחה + 2 חתולות


סיפור "המשפחה שלי" התחיל ממדבקה משפחתית קטנה שעיצבה אמא אוסטרלית צעירה.
מוניקה ברעם, גרפיקאית במקצועה, איירה את דמויות בני משפחתה, בעלה וארבעת ילדיה, והדביקה על הזכוכית האחורית של רכבם.
לאחר מכן, כל השאר - היסטוריה.
ההתעניינות והביקוש למדבקות המשפחתיות של משפחת ברעם כבשו את אוסטרליה כמו אש בשדה קוצים.
בתוך שנתיים נמכרו באוסטרליה למעלה משני מיליון מדבקות ''my family" ומשם התפשט שגעון המדבקות לניו  זילנד, דרום אפריקה, גרמניה, יפן, ארצות הברית, קנדה, בריטניה ועכשיו גם בישראל.

את מדבקות "המשפחה שלי" ניתן לקנות באתר החברה, בחנויות צומת צבעים ובעוד נקודות מכירה המפורטות פה.

=====================================================================
*כמה מטופש זה מסך מגע לרכב!
כ"כ מסוכן לכוון מזגן ולהחליף תחנות ברדיו בעזרת מסך מגע.
הרי אי אפשר לדעת על מה לוחצים אם לא מסתכלים!
מסוכן מסוכן מסוכן. לא ברור לי איך חשבו שדבר כזה יהיה מוצלח ולא חשבו על הפן הבטיחותי.
קחו את זה בחשבון כשאתם קונים/מקבלים מהעבודה רכב חדש.