איה נטורל לסובלים מאקנה

 



לפני כשנה התחלתי להרגיש רע.
רע מאוד אפילו.
יחד עם זה שהרגשתי רע, כל הפנים שלי התמלאו אקנה.
לא סתם פצעונים קטנים, אחד פה אחד שם כמו שהיו יוצאים לי מדי פעם לפני מחזור, או בייחוד אחרי הלידות.
ממש התמלאתי בפצעים.

עברתי המון בדיקות במשך חודשים ארוכים ובסוף גילו מה יש לי, משהו שבתוך תוכי, עמוק, ידעתי שהוא יהיה התוצאה וכיוונתי את הרופאה לבדוק את זה.
הסתבר שהיה לי סרטן בבלוטת התריס.
האקנה, כך נאמר לי, לא קשור. יתכן והופיע בגלל הלחץ.

בכל אופן, בין בדיקה לבדיקה, ריצות בין רופאים, בירורים מול ביטוח הבריאות וקביעת תור לניתוח, ניסיתי לטפל באקנה שכ"כ הציק לי.

התנסיתי במגוון גדול של תכשירים, כולם עזרו אבל בצורה מוגבלת.

לאחר שעברתי ניתוח להסרת הצד הימני של בלוטת התריס (הצד השמאלי היה בריא אז הוא נשאר איתי) חלה הפחתה קטנה באקנה אבל הרוב נשאר איתן ויציב על הפנים, מרוכז בעיקר בקו הלסת.

או אז נזכרתי בג'מאל חמוד, הבעלים של איה נטורל,  ובמוצרים הנהדרים שלו ויצרתי איתו קשר.
בתוך שבוע הגיעה אלי חבילה עם סבון מוצק וקרם פנים המיועדים לבני הנעורים.

7 ימים לאחר תחילת השימוש חלה הטבה במצב הפנים שלי.
14 ימים לאחר תחילת השימוש נשארו שני פצעונים וסימני צלקות של הפצעים שנרפאו.
מבחינתי- מדובר בהצלחת ענק!

אי אפשר להתחיל ולתאר את תחושת האושר שיש כשמוצר עובד ופותר בעיה שהציקה מאוד.

רוב האנשים סביבי לא ידעו שאני בבדיקות ושאני חשה ברע.
אבל מצב הפנים שלי הסגיר אותי, היו שאלות. היו תהיות.
הלחץ התבטא באקנה שלא נעלם גם אחרי הניתוח, כי גם אז היו לחצים שונים.
בשבועיים האחרונים- המוצרים של איה נטורל החזירו לי את החיוך!

אז מה בעצם היו המוצרים שעזרו לי ושאני ממליצה מכל הלב לסובלים מאקנה?

סבון מוצק ורדים
הסבון הינו סבון שמן זית המועשר בורדים ושמן עץ התה הידוע בסוגולות החיטוי שלו.
לאחר השימוש בסבון הפנים חסרות שומן ואין בהם הלחות הנשארת לרוב לאחר השימוש בסבונים נוזליים.
מדובר בנקיון יסודי שמשאיר את הפנים בתחושה של חוסר גמישות אך נקיות לחלוטין.



קרם נעורים
גם הוא, מועשר בשמן עץ התה.
הריח של הקרם מאוד חזק.
יתכן ובפעמים הראשונות לשימוש, הריח קצת יציק, אך מתרגלים אליו במהרה והוא מתנדף לאחר כרבע שעה.
הקרם נספג היטב ומזין היטב את העור.



שימוש יומיומי (לרוב- פעמיים ביום) עזר לי המון!
אין לי תמונת "לפני" כי מחקתי תמונות בהן ראו את מצב הפנים כפי שהיו, אבל אני שמחה להעלות תמונת "אחרי" של עור הפנים.


תמונה לאחר שבוע שימוש בתכשירים של איה נטורל


על "איה נטורל":
ג'מאל חמוד, הבעלים של איה נטורל, הינו כימאי יליד הגליל, בן כפר דרוזי שבעברו ניתן למצוא תפקיד בכיר בחיל הרפואה של צה"ל.
את המוצרים של "איה נטורל" פיתח בשילוב הידע הכימאי והמסורת הדרוזית שלמד מאבותיו.
במוצרים משולבים שמנים צמחיים ובייחוד מושם דגש על השימוש בשמן הזית הידוע בסגולותיו הבריאותיות הרבות.

מוצרי איה נטורל הינם מוצרים טבעיים, הנעשים ללא גרימת נזק לסביבה וללא מעורבות רכיבים מן החי.


איה נטורל