סופר פארם משיקה מותג חיתולים חדש מבית "לייף"




סופר-פארם משנה את שוק החיתולים בישראל: משיקה את חיתולי Life Baby's - חיתולים איכותיים שיימכרו במחיר אטרקטיבי לאורך כל השנה.

סופר-פארם תשקיע במהלך השקת Life Baby's שמונה מליון שקלים.



את Life Baby's מייצרת חברת Ontex, חברה בינלאומית שבסיסה בבלגיה, והיא היצרנית המובילה בעולם של מוצרי היגיינה חד פעמיים ויצרנית החיתולים השנייה בגודלה באירופה אחרי פרוקטר אנד גמבל.

מבין החיתולים שמייצרת אונטקס נבחר עבור Life Baby's החיתול ברמה הגבוהה ביותר, עם דגש על רמת ספיגה ויובש הגבוהים ביותר. זאת בהתאם לדרישות שלקוחות סופר-פארם הציגו במחקרים השונים שהחברה ערכה. חיתולי Life Baby's עברו את בדיקת מכון התקנים בציונים גבוהים בפרמטרים של ספיגה לעומת המתחרים בשוק ובראשם האגיס ופמפרס.

גם בבדיקה שנערכה בחודש אפריל 2014 על ידי "המכון למדע פורנזי", המתמחה בבדיקות מעבדה שונות והיחיד שמבצע בדיקות מעבדה בחיתולים פרט למכון התקנים הישראלי, קיבלו חיתולי לייף את הציונים הגבוהים ביותר בספיגה מול המתחרים. עוד ציין המכון לטובה כי בארבעת החיתולים שנבדקו התקבלו ציונים דומים, דבר המעיד על תנאי ייצור מבוקרים היטב.

סדרת חיתולי Life Baby's כוללת את כל המידות: החל מ-NB (New Born) ועד מידה 5 או משקל של 25 ק"ג.
בהמשך תתרחב הסדרה גם לחיתולי מעבר ולבגדי ים לתינוקות.
מספר חיתולים באריזה לפי מידות -Life Baby's


חיתולי Life Baby's משווקים במחיר מדף של 42.90 ש"ח לחבילה ויוצעו במסגרת מבצעים רבים לאורך השנה, כאשר סופר-פארם מתחייבת תמיד למחיר הנמוך ברשת בקרב מותגי הפרימיום, האגיס ופמפרס.

לדברי ניצן לביא, מנכ"ל סופר-פארם:
"חיתולים הם אחת ההוצאות המשמעותיות עבור המשפחה הישראלית הצעירה ואנחנו גאים להביא בשורה אמיתית לצרכנים - אלטרנטיבה איכותית למותגי הפרימיום במחיר משתלם כל השנה. לקוחות סופר-פארם מעדיפים את מותגי הפרימיום, כאשר כ-95% מהחיתולים הנמכרים בסופר-פארם הם האגיס או פמפרס לעומת כ-65% בכלל השוק.
כיום מחירי האגיס ופמפרס נעים בין 45 ש"ח לחבילה במבצע ל-59.90 ש"ח - חיתולי Life Baby's יוצעו ללקוחות סופר-פארם במחיר מדף הנמוך יותר בכ-30% מהאגיס ופמפרס וגם במצבעים יהיו תמיד במחיר נמוך משני המותגים הללו".


סופר-פארם היא הרשת הראשונה בישראל להשיק חיתולים תחת מותג פרטי בישראל. "סופר-פארם שמה דגש על חדשנות, וכפי שהיינו הראשונים להשיק מותג פרטי איכותי ב-1994, כך גם עכשיו עם השקת החיתולים", אומר לביא. "לקוחות סופר-פארם סומכים ובוחרים בלייף גם במוצרי התינוקות, בו נתח המותג עומד על כ-30% אחוז ואנו מאמינים, כי ישמחו להתנסות ולהשתמש בחיתול Life Baby's. המטרה שלנו היא להגיע ל-10% ממכירות החיתולים בסופר-פארם עד סוף 2014. במערב אירופה נתח השוק של מותגים פרטיים בחיתולים עומד על 30% והוא גדל כל שנה".

דני לוזון, משנה למנכ"ל סופר-פארם מסביר, כי סופר-פארם חיפשה אחר שותף מתאים להשקת חיתולים: "בחנו יצרנים שונים בארץ ובעולם ובחרנו באונטקס הבלגית בזכות ההשקעה הרבה שלה במחקר ופיתוח והטכנולוגיות המתקדמות בהן היא משתמשת. על-פי מחקרים, שני הפרמטרים החשובים ביותר לאימהות ישראליות הם איכות החיתול בדגש על כושר הספיגה ומניעת דליפות אל מול מחירו. על-מנת שהלקוחות שלנו לא יצטרכו לבחור בין השניים, הקפדנו על מוצר פרימיום, שמיוצר על-ידי אחת החברות המובילות בעולם, בתמחור נמוך משמעותית ממוצרי הפרימיום האחרים".

חיתולי Life Baby's עוברים מדי יום בדיקת איכות קפדנית במעבדה המשוכללת כדי להבטיח את האיכות הגבוהה. ספיגת החיתול נבדקת בשני אופנים שונים במטרה להבטיח, כי התינוק יישאר יבש. בנוסף נעשית בדיקה מיוחדת לסרטי ההדבקה כדי להבטיח את הגמישות והנוחות של החיתול וכי הוא יישאר מהודק בכל תנאי.
את החיתולים שקיבלתי להתנסות העברתי לחברה בעלת ניו בורן קטן ומתוק.
לדברי החברה החיתול מרגיש נעים ומונח היטב על גוף התינוק.
לא נצפו דליפות למינהן.


הטבה ללקוחות לרגל ההשקה:
חצי מיליון לקוחות מועדון לייף סטייל שבשליטת סופר-פארם ייהנו מהטבה בלעדית ברכישת חיתולי Life Baby's.
על לקוח אשר ירכוש חיתול Life Baby's יקבל זיכוי מלא לרכישת מוצרי לייף בסופר-פארם.

אודות אונטקס:
אונטקס היא היצרנית המובילה בעולם למוצרי היגיינה לתינוקות, נשים ומבוגרים ויצרן החיתולים השני בגודלו באירופה אחרי פרוקטר אנד גמבל. בין לקוחותיה ניתן למצוא את הקמעונאים המובילים באירופה.

 הייחוד של אונטקס הוא ההשקעה במחקר ופיתוח וכן בשיטות בקרת האיכות. בשנה וחצי האחרונות רשמה החברה יותר מעשרה פטנטים. במרכז הטכנולוגי בגרמניה מפתחים שיטות ייצור, המאפשרות לייצר את החיתולים הטובים ביותר במחירים אטרקטיביים.


אהבתם את הרשומה?
תוכלו להמשיך ולהתעדכן בעוד נושאים מעניינים אם תלחצו Like בעמוד הפייסבוק של הבלוג:

קשת אוהבת בפייסבוק