גאלה סטייל- עכשיו גם לנערות Gala Style



גאלה רחמילביץ היא אישה. אישה אמיתית, כזו עם קימורים, כזו שיש בה הרבה מה לאהוב ושההרבה הזה עטוף בסטייל מחמיא ומושך.
גאלה מוכיחה, בכל פעם שאני רואה אותה, שלהיות אישה מטופחת כל אחת יכולה ושכדאי מאוד להפסיק לדחות את הטיפוח ל"כשאהיה רזה".
מכירות את זה? "אני אסתפר כשאהיה רזה" "אני אקנה בגדים חדשים כשארזה" "אני אלמד להתאפר כשיגיע לי".
ומה עכשיו? מה את בדיוק עכשיו? נעל?!?!

גאלה מלמדת נשים לאהוב את עצמן. פשוט כך.
בהמון חן, חכמה ושיק היא נכנסת ללב של כל אחת מיד בדקות הראשונות. באמת, אי אפשר שלא להתאהב בה!



כעת, עם כל הידע שצברה היא פונה לדור הצעיר, לאלו שכבר מגיל צעיר "מתקלקלות" במחשבות רעות על המראה החיצוני שלהן. כאלו שנותנות לדימוי גוף גרוע להכתיב להן מה יעשו ומי יהיו בעתיד. כאלו שמונעות מעצמן את מה שמגיע להן כי הן חושבות שהן לא טובות מספיק, רק כי לא השתחלו לג'ינס במידה 36. כאלו שעושות שטויות איומות כי חושבות שככה הן תהיינה מקובלות יותר בחברה... :-(

בתוך סטודיו כייפי הנמצא בתוך דיזנגוף סנטר נמצא לב ליבו של העסק הנהדר שגאלה בנתה במו ידיה עם המון אמונה בעצמה והרבה כשרון:







המקום לא נבחר סתם כך, הושקעה פה חשיבה עמוקה, קצת מעבר לכך שהוא אידיאלי מבחינת מיקום חנויות האופנה הרבות הנמצאות בו.
החשיבה הנוספת היא בנוגע לאבטחה.
המקום מאובטח 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.
מה זה אומר? שבכל רגע ביממה מפטרלים שומרים במסדרונות הקניון ושמצלמות אבטחה מצויות לרוב. החל מתחנת האוטובוס בה יורדות רוב הנערות על מנת להגיע לסנטר, ממשיך במצלמות בכניסה לסנטר, במסדרונות השונים ואפילו ממש מול דלת הסטודיו של גאלה.

הורים השולחים את הנערות יכולים להיות סמוכים ובטוחים שמליון עיניים (בטוחות) מציצות עליהן ושומרות עליהן.
גם במהלך הקורס, כשהילדות מקבלות משימות ברחבי דזנגוף סנטר, הן מצוותות לזוגות וישנו מבוגר אחראי, מצוות הסטודיו, שמלווה אותן. גם נערות בנות 17. שלא יקרו טעויות, חלילה.

אז מה זה בעצם קורס סטיילינג לנערות?

בימים מטורפים אלו כשכותרות העיתונים מלאות בסיפורי זוועה על מעשי אונס של צעירות, על נערות שמוכנות לקיים יחסי מין בשביל להיות מקובלות, על התהוללות עם ידוענים לחיזוק הבטחון העצמי והמעמד החברתי ועל העובדה כי תרבות הסלפי שלחה לא מעט נערות לשכב על שולחן המנתחים לצורך שיפוצים, החליטה הסטייליסטית ויועצת האופנה הבינלאומית גאלה רחמילביץ', בעלת בית הספר לסטיילינג GALA'STYLE בדיזנגוף סנטר, לעשות מעשה ולהשיק מהלך מיוחד לחיזוק הדימוי, הבטחון העצמי והמעמד החברתי של נערות.

5 ימים של שפיות- קורס אופנה לנערות בפסח
כשהמודלים לחיקוי שלך מתבססים על המחסור בלבוש של מיילי סיירוס, ההקאות של ליידי גאגא והפוטושופים המוגזמים בשלטי חוצות, אין פלא שהנערות של היום גדלות בעולם שדורש מהן להבדיל בין טוב ורע, בין מותר ואסור ובין נכון ולא נכון- בלי שום הדרכה.
"5 ימים של שפיות- קורס אופנה לנערות" עוסק בהעצמה אישית, בניית זהות עצמית ותדמית אישית הולמת ורצויה, חיזוק מעמד חברתי, התנהלות נבונה בעולם האינטרנט ועוד, והכל דרך עולם האופנה והסטיילינג; כלים חשובים לחיים במעטפת של פאן וגלאם.
במהלך חופשת הפסח, 6-10/4/14, יעברו הנערות קורס מקצועי שעוסק בכל הדברים החשובים באמת- בהן! בפנימיות ובחיצוניות שלהן!

מה לפנימיות ולסטיילינג?
המראה החיצוני, הוא הרבה מעבר לרק 'מראה חיצוני'- את זה כבר כולנו יודעים. בחברה שמסתכלת ושופטת קודם כל לפי מראה הקנקן ורק לאחר מכן (בתקווה שעברת את הסלקציה) את מה שיש בתוכו, חשוב להקנות לנערות ערכים נכונים לגיבוש זהות אישית ויצירת תדמית נכונה ורצויה. היכולת להבין את השינויים שעובר הגוף, את תופעת הטרנדים והסלבס ואת עולם האינטרנט והאופנה, מקנה לכל אחת ואחת את הידע הדרוש והכלים המקצועיים להתנהלות הולמת ולגיבוש זהות אישית ואת הדרכים להיות 'מקובלת' ומוערכת מבחינה חברתית דרך חיזוק 'האני' שלה- בצורה חיובית ומעצימה. כל אחת יודעת שכאשר היא מרגישה בנוח וטוב עם המראה שלה ועם מי שהיא, היא גם מקבלת מחמאות שמחזקות אותה עוד יותר, וגם חסינה מהקנטות ומהתנהגות לא הולמת למשיכת תשומת לב.

בקורס נחשפות הנערות לנושאים מרתקים וחשובים כגון:
  • זהות עצמית
  • בידול בחברת העדר - להפוך למובילה חברתית ולא למובלת
  • התנהלות נבונה בעולם האינטרנט
  • עולם האופנה ככלי השראה מעצים
  • סטיילינג ככלי מעצים
  • סודות עולם הזוהר של הדוגמניות והתקשורת
  • כסף זה לא הכל- שדרוג המלתחה והפיכה לצרכנית נבונה
  • ועוד
בסיום הקורס מתקיים יום צילומים עם צוות מקצועי, כאשר כל אחת מהבנות היא גם דוגמנית וגם סטייליסטית.
המטרה? פרט לחוויה המהנה והזוהרת של יום צילומים מפנק ומזכרת נהדרת, חשוב לנו שכל נערה תצא עם תמונה ראויה והולמת, אותה תוכל להציג ברשתות החברתיות, ותזכה לגלות כי לא רק תמונות בביקיני או בפוזות מגרות זוכות ללייקים, אלא תמונות הולמות שמציגות אותן מאושרות ושלמות עם עצמן- זוכות ללייקים רבים יותר.

את הקורס מנחים צוות מורים מקצועי ומגוון:
  • גאלה רחמילביץ'- סטייליסטית ויועצת אופנה בינלאומית (לונדון, ברלין, ניו יורק), המתמחה בסטיילינג ככלי להעצמה נשית, ומוכיחה מדי יום שגם אם אינך נמנת עם 'אידיאל היופי' החברתי- את יכולה להיות מקובלת ומצליחה.
  • יואב מאיר ולאון שניידרובסקי- הסטייליסטים בוגרי תכניות ריאלטי (פרוייקט מסלול, האח הגדול) שיודעים בדיוק איך לגרום לכל נערה להיות הכי מעודכנת והכי מהממת, מבלי לאבד את עצמה בעולם של טרנדים.
  • ליאור שוחט- בוגרת TLV ואושיית אופנה בקרב נערות, מומחית על ברשתות חברתיות ובבניית תדמית ראויה והולמת.

מכיוון שמספר המקומות בקורס מוגבל, יפתח מחזור נוסף של הקורס בחודש מאי 2014, במתכונת של פעם בשבוע, אחר הצהריים.
ואתן חייבות לראות את הסרטון המהמם הזה!!!



5 ימים של שפיות- קורס אופנה לנערות בחופשת הפסח
ימים א'-ה', 6-10/4/14, 10:00-15:00
בבית הספר לסטיילינג גאלה סטייל בדיזנגוף סנטר בתל אביב
לפרטים והרשמה: 03-5010496 SCHOOL@GALASTYLE.CO.IL
אתר האינטרנט: WWW.GALASTYLE.CO.IL
דף הפייסבוק: https://www.facebook.com/pages/GALASTYLE/90510521236