ברוש ביסטרו בר Brosh bistro bar




ברוש ביסטרו בר נמצאת בצומת פרדסיה בלב השרון, על כביש 4.
המסעדה מהווה מקום בילוי קרוב לבית עבור תושבי השרון, מקום אליו לא צריך לנסוע חצי שעה לכל כיוון, לקחת בייביסיטר ליותר מדי שעות ולמנוע מאחד המבלים לשתות אלכוהול כי הוא הנהג התורן. פשוט מקום טוב ליד הבית, כי גם לאנשים שגרים באיזור השרון מגיעה מסעדה טובה.


המקום נפתח לפני כשלשה חודשים ע"י שני שותפים בעלי ותק בתחום המסעדנות.
העיצוב יפייפה והאוירה נעימה.


מאחורי הבר מצוי הטאבון המשמש לאפיית לחמים, פיצות ועוד.


חומרי הגלם בהם משתמשים במסעדה, רובם ככולם, מתוצרת האיזור כמו גם בירת הבית המיוצרת ב-"מבשלת העם" באבן יהודה עפ"י מתכון של בעלי המסעדה.


המקום פתוח בין השעות 8:00-01:00 (מארוחת הבוקר ועד אחרון הסועדים).
בימי שישי בבוקר מתקיים בופה ובימים בהם ישנם משחקי כדורסל וכדורסל הם מוקרנים על מסך גדול לטובת הלקוחות.

המסעדה אינה כשרה. היא פתוחה בשבתות ובחגים, מגישה בשר לצד חלב אך אינה מגישה בשר חזיר ומאכלי ים.


הגעתי למקום עם בן זוגי וילדי לארוחה טעימה ואני שמחה לחלוק איתכם את החוויה:

מנות ראשונות

קרפצ'יו בקר עם גבינת פקורינו
אחד הטובים שאכלנו.
הקרפצ'יו פרוס דקיק ועשוי נהדר.
הגבינה משביחה את הטעמים.
כיף להרגיש את גרגרי המלח הגס מתפצחים על השיניים.

לחם אש עם קרם פרש, פלפל חריף ומטבל שמן זית עם עשבי תיבול
לחם האש הוא לחם הבית הנאפה בטאבון ומוגש עם מגוון מנות.
קרם הפרש הוא גבינת קרם פרש של משק יעקבס אליה התווספו גבינות נוספות (סוד של המקום, לא הסכימו לגלות) ותוספות שונות.
התוצאה המתקבלת היא גבינה עדינה, אורירית וקלילה. גבינה קרמית.
רוני ביקשה לדעת מהיכן קונים את הגבינה על מנת שאכין לה כריכים איתה לבית הספר. כנראה שנאלץ להסתפק בבית בגבינת קרם פרש של משק יעקבס וננסה לכין בעצמנו משהו דומה שיקלע לטעמה.



כרובית מטוגנת עם גבינה בולגרית
זו מנה שאי אפשר לטעות בה מבחינתי. כרובית אני אוהבת, מטוגן זה מטוגן וגבינה בולגרית- זה מעולה!
השילוב - מצויין!



כנפיים
מוגשות עם רצועות בטטה מטוגנות.
הכנפיים מתקתקות עם גוון חמצמץ בסגנון אסייתי.
עידו, שאינו אכלן גדול, אמר שחייבים לבקש את המתכון וחיסל חלק גדול מהמנה.




מנות עיקריות


פיצה מרגריטה בתוספת בצל סגול
הפיצה דקיקה, עשויה בטאבון של המסעדה.
רוני ציינה שהפיצה טעימה מאוד ושמורגש שהיא עשויה במקום ולא קנויה מרשת גדולה.


פיש אנד צ'יפס
עשוי מעולה!
מנה נדיבה, מתאימה ליותר מסועד אחד.
הדג קראנצ'י מבחוץ ורך ועסיסי להפליא בחלקו הפנימי.
הבלילה בה טבלו את הדג לפני הטיגון מעט מתקתקה.
עידו תיאר את המנה כך: "טעים כמו דג ששרפו אותו בלהבות".
אני מתארת אותה כטעימה מאוד וטעימה אף יותר מהפיש אנד צ'יפס של רחובות לונדון.




אונטריב- תבשיל בקר המוגש על אורז וירקות שורש
מכירים את זה שבתכניות הבישול מתארים מנה כ-"מנה מנחמת"? ככה הרגישה לי המנה הזו.
היא הזכירה לי את הבישול של סבתא שלי (יותר נכון- סבתא של אמא שלי) שבישלה לי כל יום ארוחת צהריים.
הבשר רך ומלא טעמים טובים.
להזכיר לי את הבישול של סבתא שלי זה כבוד גדול.




פילה דג ברוטב יין לבן וחמאה, מוגש עם שעועית ירוקה ותפוחי אדמה
ישנה  הסיטואציה בה אתם מאוד רעבים ומפנטזים על איזו מנה שאכלתם פעם במסעדה, מוכר?
נראה לי שבזמן הקרוב המנה הזו תככב בפנטזיות האוכל שלי.
הדג רך ועסיסי ועשוי ברוטב נהדר, ממש הצטערתי שלא היה לי מקום ליותר מכמה ביסים.
מנה מנצחת!




מנות אחרונות


שוקו נוטלה
כמה פשוט ככה טעים.
חלב מוקצף חם ובתוכו כף ממרח נוטלה.




קרם ברולה
טעים טעים טעים.
לא צריך תיאורים נוספים

 

חצי דונם נוטלה
בצק אפוי (בסגנון פיתה) ועליו ממרח נוטלה.
מבחינתי, שווה ערך לפיתה חמה עם שוקולד.
יופי של דבר בשביל הבית, לא משהו שהייתי מצפה לפגוש במסעדה.
סה"כ-
יופי של מקום!
אני צופה לו הצלחה גדולה.


ברוש ביסטרו
בר צומת פרדסיה, על כביש 4, פרדסיה
טלפון: 057-9370866


אהבתם את הרשומה?
תוכלו להמשיך ולהתעדכן בעוד נושאים מעניינים אם תלחצו Like בעמוד הפייסבוק של הבלוג:

קשת אוהבת בפייסבוק