לבריאות





קיסמי שיניים "STIM-U-DENT" מבית חברת "דרורת"

חיוך יפה הוא כרטיס הביקור שלנו לטוב ולרע.
הוא הדבר הראשון שאנשים שמים לב אליו, לכן חשוב לטפח אותו.
השקעה יומיומית קצרה בניקיון יסודי של הפה, עשויה למנוע השקעה עתידית ניכרת אצל רופא השיניים.

"דרורת", חברת התרופות והציוד הרפואי, התחילה לשווק בישראל את קסמי השיניים של המותג המוביל בעולם  STIM-U-DENT (סטימודנט) המותג המומלץ על ידי איגוד רופאי השיניים האמריקאי.

קיסמי השיניים של  STIM-U-DENT  מיוצרים מעץ קנדי מיוחד, נוחים לשימוש ולנשיאה ונלחמים במחלות החניכיים ובהצטברות הפלאק סביב השיניים. הייחודיות של קיסמים אלה מצויה במבנה המיוחד שלהם: הם מתרחבים בעת המגע עם הרוק והופכים רכים וגמישים בעת השימוש. הם  מותאמים לניקוי אידיאלי: רכים, בטוחים, גמישים ולא מתפצלים.

סדרת קסמי השיניים "סטימודנט" כוללת 3 מוצרים:
סטימודנט דק: בטעם מנטה עדין. מארז של 4 חבילות, 40 יחידות בכל אחת.

סטימודנט רגיל: 4 חבילות של 25 יחידות, ללא טעם.

סטימודנט מנטה: 4 חבילות של 25 יחידות, בטעם מנטה.



  מחיר לצרכן: 28 ש"ח
קיסמי השיניים "סטימודנט" יימכרו ברשת "סופר-פארם" ובתי המרקחת ברחבי הארץ.


כמוסות שמן אורגנו פראי

ט"ו בשבט, הוא חגם הרשמי של האילנות, וזמן טוב לגלות את סגולותיהם הרפואיות של צמחי התבלין.
  צמח האורגנו הפראי, גדל ברחבי אירופה ומשמש ברפואה העממית, זה אלפי שנים, לטיפול במחלות זיהומיות, בצהבת, חום גבוה, שלשולים ובמחלות של מערכת הנשימה והעיכול.

כיום, הודות למחקרים רבים שנעשו על שמן האורגנו, זוכות תכונותיו התרפויטיות הרבות להכרה מחודשת והוא ידוע כאחד מצמחי המרפא המגוונים והחזקים ביותר בפעילותו הרפואית.
מחקרים מוכיחים באופן חד משמעי, כי לשמן האורגנו הפראי השפעה יעילה כמו זו של אנטיביוטיקה והוא מהווה טיפול יעיל כנגד חיידקים, לרבות סוגים אשר עמידים לאנטיביוטיקה, טפילים ופטריות.

'כמוסות שמן אורגנו פראי' (Wild Oregano Oil) מבית 'סולגאר', יעילות לטיפול במגוון רחב של זיהומים חיידקיים ובהם חיידק ההליקובקטר פילורי, שמחצית מהאוכלוסייה הבוגרת סובלת מהימצאות חיידק זה בקיבה והוא אחראי ל-70% מכיבי הקיבה ול-95% ממקרי כיבי התריסריון ונחשב לחיידק עמיד במיוחד.
עוד נמצא, כי לאורגנו הפראי יכולת להכחיד את חיידק ה E-coli המהווה את הגורם העיקרי להתפתחות דלקות בדרכי השתן, מחלה ממנה סובלות נשים רבות.
בנוסף, בזכות פעילותו האנטיביוטית של הצמח הוא מסייע בריפוי מחלות עור, אקנה ונגעי עור הנגרמים כתוצאה מזיהומים.

'כמוסות שמן אורגנו פראי' מבית סולגאר, יעילות גם בטיפול בפטריות וקנדידה, מחקרים מצאו כי לשמן האורגנו, בדומה לתרופות קונבנציונליות נוגדות פטריות, פעילות רבת עוצמה כנגד סוגים רבים של פטריות והוא מהווה את אחד הכלים החזקים ביותר למיגור פטריית הקנדידה וזאת ללא השפעה שלילית על פלורת המעיים. פטריית הקנדידה שוכנת במערכת העיכול של בני האדם ולפי הערכות שונות, כשליש מאוכלוסיית המדינות המתועשות, סובלים מבעיות הקשורות לפטרייה זו.

'כמוסות שמן אורגנו פראי' מבית סולגאר, מופק באמצעות כבישת העלים, בתהליך אשר הינו דורש התערבות של חומרים ממסים ומבטיח מיצוי מרוכז של החומרים הפעילים שבצמח, בכל כמוסה. הכמוסות הרכות מספקות סביבה יציבה לשמן ובכך מבטיחות שמירה על יעילותו של השמן לאורך כל חיי המדף של המוצר.



מחיר מומלץ לצרכן : 120 ש"ח  ל- 60 כמוסות סופט ג'ל.
ניתן להשיג ברשתות הפארם ובבתי הטבע הנבחרים



לוסק ללא מרשם- למניעת צרבות
נשים בהיריון סובלות מתסמיני הצרבת בשלבים שונים במהלך ההיריון.
הצרבת נגרמת לרוב כתוצאה משינויים הורמונאליים המעודדים פעילות יתר במערכת העיכול ושינויים אפשריים במתח השריר של הסוגר בין הוושט לקיבה, שתפקידו למנוע את מעבר החומצה מהקיבה לוושט.

עוצמת הצרבת, מושפעת בעיקר משילוב של שני גורמים:
ממשך הזמן של חשיפת הוושט לחומציות וממידת החומציות (ככל שתוכן הקיבה חומצי יותר, כך עוצמת הצרבת חזקה יותר).

לחברת טבע יש פתרון ארוך טווח אשר ירחיק את הצרבת ל-24 שעות: לוסק ללא מרשם.

לוסק ללא מרשם  מיועדת להקלה במגוון מחלות הנובעות מעודף חומציות בקיבה  (לדוגמה צרבת) המופיעים בתדירות של פעמיים בשבוע או יותר בחולים מגיל 18 ומעלה.
לוסק מקטינה את רמת החומציות בקיבה על-ידי עיכוב המשאבה האחראית  להפרשת החומצה, ובכך מונעת את הצרבת  שהיא אחד התסמינים הנפוצים של תסמיני זרם חוזר.

לוסק ( LOSEC ) מונעת מראש את הזרקת החומצה לקיבה ומקטינה את רמת החומציות בקיבה לטווח הארוך ( כ- 24 שעות )  על-ידי עיכוב המשאבה האחראית  להפרשת החומצה, ובכך מונעת את הצרבת שהיא אחד התסמינים הנפוצים של תסמיני זרם חוזר.



לוסק מגיע ב- 28 קלפיות במינון של 20 ג"מ.
להשיג ברשתות הפארם.