לזניות חדשות מבית טבעול

 

לפעמים פשוט אין לי כוח להכין ארוחת ערב.
נכון, זו הארוחה הכי קלה להכנה אבל בכ"ז, לפעמים פשוט אין לי כוח. קורה לכולנו, לא?

ולפעמים, גם אם יש לי כוח, למשפחה ולי כבר אין חשק לריטואל הקבוע של : בחיתה, טוסט, סלט ביצים, סלט טונה ורוצים משהו קצת שונה.
הבעיה היא ש-"קצת שונה" הוא בדר"כ "קצת יותר עבודה"....

טבעול, שבדר"כ אני לא מתלהבת ממוצריה, הוציאה קו לזניות חדש שהפעם קלע לטעמים ולטעם רוני, בכורתי.
קו הלזניות מסתמן כרגע כזריקת ההצלה שלי בימים בהם אין לי כוח ובימים בהם רוצים קצת לשבור את השגרה.

מדובר בשני סוגי לזניות: לזניה עגבניות ומוצרלה ולזניה תרד וגבינות.

הלזניות עשויות משכבות עלי לזניה מחיטת דורום ומגבינות, עשירות בירקות וברוטב בשמל, מכילות 4% שומן, ללא צבעי מאכל וללא חומרים משמרים.
הלזניות מגיעות קפואות במגשית לחימום ומתאימות לארוחה עבור משפחה של 4 נפשות.




מחיר מומלץ לצרכן: 27.90 ש"ח ל- 600 גרם.
כשרות: הרבנות הראשית לישראל.