מבושלת




חורף, קר והרגע חזרתם הביתה רעבים.
למזגן לוקח זמן לחמם את הבית, הילדים כבר במקלחות וממש, אבל ממש לא מתחשק לכם להתחיל להכין ארוחה אבל יש צורך במשהו מחמם ומשביע?

בדר"כ אני לא ממתלהבות מרקי האינסטנט, אבל הפעם אני בהחלט אמליץ לכם, בסיטואציה כזו או אחרת, לשלוף את אחד מסדרת מרקי "מבושלת" ולהכניס למיקרו לכמה דקות.


לא אתם ולא בני המשפחה ירגישו בהבדל בין המרק הזה למרק שהייתם עובדים עליו זמן ארוך.


קיבלתי להתנסות מספר מרקים:
  • מינסטרונה
  • ירקות וקטניות
  • שעועית

שלושת המרקים נטעמו ושלושתם היו טעימים ובלי טעמי לוואי תעשייתיים.
כל שקית מספקת מנה משביעה למבוגר (או שתי מנות לילדים קטנים).




המחיר? זול יותר ממנת פלאפל- 10 ש"ח ל- 350 מ"ל מרק.

מה שנחמד זה שהמרק מגיע מלכתחילה נוזלי. לא צריך להוסיף מים ולהמיס אבקות. מדובר במרק לכל דבר. מרק שבושל במפעם ונסגר בשקית, מש כמו מרק שהכנתם בבית והכנסתם למקרר.

סדרת המרקים הינם על בסיס "חמם והגש", צריך רק לחמם במיקרוגל כ- 3 דקות בלבד, והמרק מוכן לאכילה.
המרקים הינם חלק מסדרת תבשילים לחימום ברגע, הכוללת 24 תבשילים אהובים, מוכנים ומצוננים, המספקים את כל צרכי המשפחה לארוחה טעימה ומזינה, שמוכנה בדקות בודדות.
הם נמצאים החל מהשבוע למכירה ביותר מ-320 סניפים של רשתות השיווק המובילות – שופרסל, מגה, AMPM, קואופ ישראל ובחנויות הנוחות יילו של פז. כמו כן, ניתן להזמין טלפונית עד הבית. לרגל ההשקה המרקים ימכרו במבצע בחלק גדול מהרשתות – קנה מרק אחד וקבל את השני ב- 50% הנחה.
המרקים של מבושלת עשויים מרכיבים טבעיים בלבד, ללא חומרים משמרים וללא מונוסודיום גלוטומט וצבעי מאכל. המרקים מהווים ארוחה מזינה, בריאה ולא משמינה (57 ק"ל ל100 גרם). אריזת המרקים פותחה בטכנולוגיה ייחודית, המאפשרת שמירה על טריות לתקופה ארוכה. ניתן לחמם את המרק במיקרוגל, באריזתו המקורית.


מבושלת, שנוסדה בשנת 1988 במושב מבוא חורון שבעמק איילון, מספקת מידי יום כ- 40,000 ארוחות ללקוחות מוסדיים ופרטיים בכל רחבי הארץ ובעולם. הצוות של מבושלת משלב שף מקצועי, יועץ קולינארי, טכנולוג מזון ותזונאית, הדואגים לכל מנה. מבושלת מספקת מנות מוכנות, ארוחות חמות וכריכים במגוון סגנונות ולכל מטרה: למקומות עבודה ולמוסדות חינוך, לטיולים בישראל ובחו"ל, לשבתות, לחגים ולאירועים, למשפחות, לילדים, לגיל הזהב וברשתות השיווק המובחרות.