מתחם בילו סנטר המחודש


 

 
בילו סנטר, מתחם האאוטלט מקבוצת קניוני מליסרון, סיים בימים אלה מהלך אסטרטגי רחב, במסגרתו חודש ושודרג המתחם הכולל 180 חנויות, בהשקעה כוללת הנאמדת בכ – 70 מיליון ש"ח.
החידוש הזה כולל גם מיתוג מחדש של בילו סנטר, כמתחם קניות על אזורי, תחת הכותרת: בילו סנטר אאוטלט - מותגים גדולים במחירים קטנים.




בילו סנטר הוקם בשנת 1993, כמתחם הקניות הפתוח, הראשון בישראל.
חנות ACE הייתה החנות הראשונה במתחם ולמעשה שמשה כחנות הדגל של הרשת אך מאז מים רבים זרמו במסדרונות המתחם....

כיום, המתחם משתרע על פני 130 דונם וכולל שטח בנוי של 52,000 מ"ר. במתחם  2,000 מקומות חניה ללא תשלום.
בנוסף, חשוב לציין כי המתחם נגיש לנכים נגישות מלאה.

מהלך חידוש המתחם כלל בין היתר:

  • שדרוג השטחים המסחריים, כולל חזיתות החנויות
  • הקמת עוד כ-10 חנויות חדשות
  • שיפוץ והחלפת הריצוף, התאורה, הגינון, השילוט, נבנו גגונים, החלפת פרגולות,  שיפוץ ויטרינות
  • שילוט עדכני ואחיד לכל השוכרים


במסגרת המהלך ערך המתחם שינוי בתמהיל החנויות, במטרה להכניס מותגים בינלאומיים וישראליים, שבדרך כלל אין להשיגם  בארץ בחנויות  אאוטלט, כגון: אמריקן איגל שפתחה לאחרונה סניף המשתרע על כ - 1100 מ"ר, נייקי שפתחה לאחרונה חנות על שטח של 800 מ"ר,  פקטורי סטור,  כמו כן מותגים מקומיים מובילים: My Home Page   מותג הריהוט הצעיר של ביתילי שפתח סניף המשתרע על שטח של 1150 מ"ר, TOGO  פתחו חנות בגודל 1000 מ' המעגנת בתוכה את כל הקולקציה כולל אקססורייז, רשת מחסני תאורה פתחה חנות של 1,000 מ"ר, בילבונג פותח סניף חדש על שטח של 100 מ"ר,  הודיס פותח בקרוב על שטח של 150 מ"ר, טופ טן חנות חדשה על שטח של 100 מ"ר, חנות חדשה של רשת ההנעלה דיסקו רוסו המשתרעת על פני שטח של כ- 150 מ"ר ועוד.
חנויות אלו מצטרפות למותגים מובילים רבים הפועלים במסגרת חנויות אאוטלט במתחם כגון: מנגו אאוטלט,  סאקס אאוטלט, קסטרו אאוטלט, רנואר אאוטלט.



לדברי משה רוזנבלום מנכ"ל קניוני מליסרון: "מהלך זה נועד לשמור על מעמדו של  בילו סנטר ולבדל אותו משאר מתחמי הפאואר סנטרים בישראל, כמתחם המשתווה לאאוטלטים המובילים בעולם, המשלבים  חווית קניה לכל המשפחה,  תמהיל מגוון ומושלם כולל כניסת מותגי פרמיום בינלאומיים מובילים, מחירים אטרקטיביים, נראות,  כבישי גישה נוחים, חניה ללא תשלום".

עוד לדברי רוזנבלום: "המהלך נועד לחזק את יתרונות המתחם וחזקותיו:  בילו סנטר פתוח 7 ימים בשבוע ומהווה מוקד משיכה של משפחות מאזור הצפון,  המרכז והדרום. המתחם מתאפיין בקהל צעיר ומשפחות אשר מגיעים  מרדיוס  רחב יותר- תל אביב , גדרה, רמלה, ראשל"צ ועוד".

מנחם מעודי, מנכ"ל בילו סנטר מוסיף: "בהשקה המחודשת של המתחם שמנו דגש על מספר פרמטרים עיקריים החשובים ביותר לצרכן הישראלי:  הנחות בכל חנויות המתחם של עשרות אחוזים על מוצרים זהים,  ההנחות ניתנות כבר בתחילת עונה ואין סיבה לחכות לסוף עונה, הקולקציות  מתחדשות ומתחלפות אחת לשבוע ומגוון חנויות לנשים, גברים וילדים, מתחום האופנה,  ההנעלה, הלבשה תחתונה, עיצוב הבית ועד מזון ומקומות בילוי".