לכבוד החורף שמגיע




אקמול צינון ושפעת
מוצר שאני תמיד דואגת שיהיה לי בבית.
לפני כמה שנים חליתי בשפעת וידעתי ש-"לשפעת אין תרופה", אז לא הלכתי לרופא ולא עשיתי שום דבר מיוחד, רק שכבתי במיטה וסבלתי.
באחד הימים הקשים של השפעת גיליתי שנגמר לי האלטרוקסין (כדור קטן שאני נוטלת מאז שאני בת 16 כי אני סובלת מתת פעילות בבלוטת התריס), יצאתי מהמיטה והלכתי לבית המרקחת.
הרוקחת מיד קלטה את המסכנות שלי והציעה לי את האקמול צינון ושפעת והבטיחה לי שמצבי ישתפר.
הייתי סקפטית אבל- קניתי.

בקופסת המוצר שתי חפיסות-
אחת לשעות היום והשנייה לשעות הלילה.

מדהים מה שקרה ממש מעט אחרי שלקחתי את הכדור לשעות היום.
קיבלתי זריקת אנרגייה ולא רק שלא שכבתי במיטה אלא גם שטפתי את כל הבית (!!!).

בלילה לקחתי כדור מחפיסת הלילה וישנתי נהדר.
מאז, אין חורף שהמוצר הזה לא אצלי בבית, כי מסתבר, שלשפעת כן יש תרופה!

להשיג בכל רשתות הפארמים ובתי המרקחת


אלרין -תרסיס לאף במינון מדוד
באופן אישי, אני לא מסוגלת לנסות תכשירים כאלו וכך גם יתר בני הבית שלי.
אבל אורחת שהיתה לנו מצרפת היתה מצוננת ודווקא כן היתה מוכנה לנסות את התכשיר.

מדובר בתרסיס המושפרץ לנחיר בכמות מדודה המספיקה לפתיחת מעבר הנשימה ל- 12 שעות.
האורחת הרגישה הקלה ואימצה את התכשיר.


להשיג בכל רשתות הפארמים ובתי המרקחת


כמוסות שום
ברפואה העממית משמש השום כבר שנים רבות לחיזוק מערכת החיסון, מאחר והוא בעל תכונות אנטי- זיהומיות ואנטי בקטריאליות.
השום חיוני בתקופת החורף להתמודדות הגוף עם זיהומים ויראליים וחיידקים היוצרים מחלות בדרכי הנשימה העליונות ובהם הצטננות ונזלת, זיהומי גרון, דלקת אוזניים, סינוסיטיס, ברונכיטיס ודלקות ריאה.
לשום יעילות רבה גם במניעה וטיפול בזיהומים פרזיטיים של דרכי העיכול, כמו: תולעים, אמבות, קנדידה והליקובקטר פילורי.

'כמוסות שמן שום' מבית סופהרב, מכילות מינון גבוה ומרוכז של שום המסייע לגוף במצבי תחלואה מגוונים, ביניהם: חיזוק מערכת החיסון, קיצור מהלך מחלה זיהומית פעילה, טיפול בפרזיטים של מערכת העיכול ועוד.

כל כמוסה מכילה 1.2 מ"ג של שמן שום, המקבילה לכ-3,400 מ"ג שום טרי.
הכמוסות קטנות ונוחות לבליעה. כמו כן, הכמוסות הרכות מיוצרות בטכנולוגיה חדשנית של ציפוי אנטרי, דבר אשר נועד להבטיח שהתפרקות הרכיב הפעיל יתבצע רק במעיים, משפר ספיגה ויעילות טיפולית.


להשיג בכל רשתות הפארמים ובתי המרקחת