S Wear- קולקציית סתיו-חורף 2013-2014


 

S Wear, אוהבת את הבגדים שלהם. אוהבת את השירות.
שמעו, לבת שלי יש כרטיס חבר, היה לה יום הולדת וקיבלנו הודעה שבכרטיס שלה מחכים לה 50 ש"ח למימוש בחנות.
הגעתי איתה לחנות והיא בחרה מוצר שעלותו 47 ש"ח.
ניגשנו לקופה, שלפנו הכרטיס וקיבלנו את המוצר בשקית ו-3 שקלים ביד.
הזכרתי לקופאית שלא שילמתי בכסף ולא מגיע לי עודף והוסבר לי שניתנו לרוני, ביתי, 50 ש"ח מתנה והיא ניצלה רק 47 ועל כן- מגיע לה עודף.
מצד אחד הייתי בהלם ומצד שני הוא עבר דיי מהר- כי זו האדיבות והשירות אליהם אני רגילה בכל ביקור באחד מסניפי הרשת וזו הסיבה שאני ממשיכה לרכוש אצלם ושמחה להגיע להשקות שלהם.


ההשקה הנוכחית היתה של קולקציית סתיו-חורף 2013-2014.

במעמד ההשקה סיפר לנו דרור לב, מנכ"ל החברה, שהשנה המחירים ירדו בואופן משמעותי בשל צעדים שנקטה החברה:
  • ייעול מערך ההנהלה והחלפת חלק מצוות העובדים
  • החלפת מתפרה
  • איחוד חנויות המבוגרים עם חנויות הילדים
כך שהייעול של החברה הוא הרווח של הלקוח בהגיעו לקופה (על חלק מהבגדים עדיין מופיע המחיר הישן, בהגיעכם לקופה יתכן ותגלו שהמחיר זול יותר מהמופיע על המוצר).

קולקציית סתיו חורף 2013-2014 מצויידת בבדים חדשים. פוטרים. דפוסים. קז'ואל.
וישנו בה השילוב המנצח בין הקלאסי לטרנדים המובילים לנשים, גברים וילדים.



הנמכת מחירי הבגדים שכתבתי עליה מאוד משמעותית- לדוגמא: מכנסי קלאסיק ב-98 שקלים בלבד.




קולקציית הפוטרים מככבת העונה, בעלת גמישות ורכות מקסימאליים עם 24 דגמים וצבעים מובילים.

העונה מוצעים פריטים מבדים חדשים המיוצרים בטכנולוגיה המתקדמת ביותר: "בד הסלאב" ו"בד המשלב שטיפת שמן".



טווח מידות:
נשים: גופיות לייקרה: 0-3, חולצות ארוכות: 0-4, מכנסיים ארוכים:0-4, טייצים:0-4, שמלות:0-3, עליוניות:0-3, סווטשירטים:0-3, קפוצ'ונים: 0-4 , קרדיגנים: 0-4, טופים: 0-4
מידה 0=XS, 1=S, 2=M, 3=L, 4=XL.

גברים: חולצות ארוכות: 0-4, מכנסיים ארוכים: 0-3, קפוצ'ונים: 0-4, קרדיגנים: 0-4

ילדים (לפי גיל):  גופיות לייקרה: 6-12, חולצות ארוכות:5-12 , מכנסיים ארוכים: 5-12, טייצים: 6-12, שמלות:6-12
טופים: 8-12, קפוצ'ונים: 5-12, קרדיגנים: 3-5, סווטשירטים: 1-5 


ניתן להשיג ברשת חנויות S.WEAR ברחבי הארץ,
באתר החברה : www.s-wear.co.il ובחנות המקוונת באייפון