קפה ברנש



בלב שדרה שוקקת חיים המצויה בליבה של העיר ת"א מצוי "קפה ברנש" אשר בעליו, יוסי גלוש, הוא ברנש חביב ומצחיק במיוחד.
אני חושבת שביציאה לבית הקפה ניתן לזכות בערב קומי ללא תוספת מחיר, הבחור שנון, נעים ומצחיק וסחף את כל יושבי השולחן בהומור המשובח שלו.


הגענו קבוצה של בלוגריות ובלוגר לחגוג שני ימי הולדת וחתונה אחת והערב לא יכל להיות טוב יותר.









המנות שהוגשו לשולחננו:

ברנשבורגר:
בשר משובח ועשוי היטב המוגש בלחמניה עם תוספות טובות כגון: בצל מטוגן, פטריות מטוגנות, ביצה עין, חזה אווז ועוד.
לצד הלחמנייה והבשר מוגשים רטבים נהדרים וצ'יפס תפו"א ברוטב.
אחת ממנות ההמבורגר הטובות שטעמתי מהן לאחרונה



פסטה פונגי:
הפסטה ברוטב שמנת ופטריות היתה אחת הפייבוריטיות שלי, את הרוטב שנשאר בצלחת הנחתי על הסלט...



סלט קינואה:
מודה, מעולם לא הבנתי את ההתלהבות מקינואה.
ניסיתי. בחיי שניסיתי אבל לא היה לי טעים...
בקפה ברנש הייתי מנומסת וטעמתי. ו.... אהבתי!
כנראה שהרוטב מאוד מאוד מוצלח, כי אחרת לא ברור לי איך העמסתי עוד כף לצלחת.
יוסי- שיחקת אותה!



סלט פטוש:
עמוס כל טוב וטעים מאוד!



חזה עוף
גם זו מנה שבדר"כ אני לא מחבבת במיוחד אבל פה אהבתי. הבשר היה עסיסי ולא יבש כפי שהתרגלתי בהרבה מקומות אחרים.
מוגש לצד מג'דרה:



פאד תאי:
אטריות אורז מוקפצות ברוטב פיקנטי.
מאוד אהבתי אבל לא יכולתי לאכול הרבה בגלל החריפות.
אשמח אם תהיה אופצייה למנה כזו ללא הפיקנטיות. כי היא באמת באמת טובה!



קציצות של בית:
מוגשות על פירה.
השם של המנה לא מטעה, אין פה "התחכמויות". זוהי מנה מבית אמא/סבתא/דודה.
טעם של בית.
מבחינתי המנה מתאימה ליום חורף קר



והגענו לגזרת המתוקים.
פה יוסי המשיך להרשים אותנו במגוון הרחב ובטעמים הטובים:
עוגת גבינה אפוייה שהיא פשוט אליפות!!! לא לוותר!


צ'ורוס:
ספינג' מקסיקני מלווה ברוטב מייפל וגלידת וניל. לא טעמתם אף פעם כזה!
השילוב בין השלשה פשוט טעים!!!



קטאייף:
מנה מזרחית, מטוגנת וממולאת אגוזים, קוקוס וקנמון.
אני פחות אוהבת קוקוס וקנמון (ואם כן, אז ממש מעט) ועל כן את המנה הזו פחות אהבתי.
אבל אל תטעו- היא טובה וכולם התענגו עליה.



אחרון חביב הגיע סופלה השוקולד:
אני כבר לא יכולתי לטעום אפילו כפית, אבל חבריי לשולחן מעידים שזהו סופלה מעולה:


יוסי, תודה על ערב מעולה שסגר את חגיגות יום ההולדת שלי באופן מושלם.

התמונה באדיבות קארין שי


קפה ברנש
רחוב בוגרשוב 87, ת"א

קפה ברנש בפייסבוק