קרם רגליים מבית וולדה

 
אם תעברו ברחוב שלי בקיץ תוכלו לראות אותי יוצאת לזרוק את הזבל יחפה, חוצה את הכביש והולכת לבית של ההורים שלי (הם גרים לא רחוק ממני) יחפה ואם כבר נועלת משהו- אז הוא יהיה הכי פתוח שניתן.
וכל זה נותן את אותותיו על כף הרגל שלי ובייחוד על הקרסול וודורש עבודת תחזוקה מתמדת בשביל שכפות הרגליים שלי לא יראו כמו של נוודת.
לשמחתי, אני מקבלת הרבה מוצרים לסקירה ובינהם- קרמים לרגליים!
הקרם התורן הוא של וולדה והוא מתאפיין בריח חלש, בקלילות ובספיגה מהירה. מעולה מבחינתי מאחר והרבה פעמים אני מוותרת על מריחת קרם רגליים בגלל השומניות והפחד להחליק על המרצפות בגללו.

הקרם מגיע בשפורפרת מתכתית הניתנת למחזור ושומרת על אורך חיי המוצר ללא שימוש בחומרים משמרים.

ניתן להשיג את מוצרי Weleda בבתי המרקחת הפרטיים, ברשתות הפארם סופר-פארם וניו פארם, ברשת בתי המרקחת של שופר-סל, בבתי המרקחת של מכבי שירותי בריאות, בבתי הטבע הפרטיים וברשתות עדן טבע מרקט, ניצת הדובדבן, טבע קסטל ואורגניק מרקט. את סדרת המוצרים לטיפוח עור התינוק ניתן להשיג גם ברשת שילב וברשת מרכזי דיאדה.

הצטרפו לדף הפייסבוק שלי: קשת אוהבת בפייסבוק