מיקפה- הקניון הגדול בפתח תקווה



שגעון המיקמק שסחף את ילדי המדינה התחיל את דרכו לפני כ 4 שנים כאתר שהציע לילדים עולם ווירטואלי של משחקים וחוויות חברתיות.
על בסיס האתר ודמויות המיקמקים שבו, פותחה סדרה מצליחה בערוץ ניקולודיאון וב-VOD של yes, הושק ספר, אפליקציה סלולרית וכן מתחם מיקפה ברעננה שהינו העתק מדויק של מתחם הקפה באתר.




הילדים שלי וחבריהם מאוד אוהבים את האתר של מיקמק וכאמא שלא כ"כ נותנת לילדים שלה להיות באינטרנט- ידעתי ששם אפשר להיות רגועים: התכנים מסוננים וכל הזמן ישנה בקרה ובדיקה של המשתמשים וההודעות שהם כותבים.

החודש משיקה מיקמק 4 סניפי מיקפה וכן מיקסינמה- אולם קולנוע ייחודי לילדים.
מתחמי "מיקפה" החדשים משלבים פעילויות ומשחקים אינטראקטיביים מרתקים המיועדים לגילאי  5-13, וכן בית קפה מעוצב לילדים עם תפריט מתוק לילדים.
המתחמים כוללים אזור VIP המיועד למסיבות ימי הולדת, וכן חנות שבה יוכלו הילדים למצוא מוצרים ייחודיים מבית מיקמק.




לצד סניפי מיקפה הוקמו גם אולמות "מיקסינמה"- רשת הקולנוע הראשונה בישראל לילדים: המושבים הוגבהו לצפייה נוחה, הכיבוד במזנון מותאם לטעמם ומבואת הכניסה כוללת משחקים ומיצגים שמעצימים את החוויה וההנאה לילד.


ביקרתי עם ילדי בסניף המיקמק החדש שהוקם בקניון הגדול בפתח תקווה.
המקום רחב ידיים ויש בו מגוון גדול של פעילויות לילדים.
כל ילד המגיע למקום מקבל כרטיס מגנטי שבאמצעותו נצברות נקודות, בכל זמן השהייה במתחם.
את הנקודות ניתן להמיר ל"כסף" באתר המיקמק, לתועלת הדמות של הילדים.
מחיר כניסה לילד- 40 ש"ח.
מבוגרים- בחינם.
במקום ניתן לקנות ממתקים, שתיה, בובות, תיקי בית ספר ושאר אקססורייז במחירים לא זולים.
אין ספק שרווחי המקום נעשים באמצעות המכירות המשניות ולא באמצעות כרטיס הכניסה למקום.
לפני הכניסה למתחם- קחו בחשבון שתפרדו מסכום גבוה בהרבה מ-40 השקלים של כרטיס הכניסה או שוחחו לפני כן עם ילדיכם ותתאמו ציפיות...




המתחם עוצב בסגנון ה"ג'ונגל" המוכר לילדים מהעולם הווירטואלי וכולל: בית קפה לילדים עם תפריט מיוחד, מתחם משחקים אינטראקטיבי לילדים בגילאים 5-13 וחנות מוצרים לילדים בדמויות המיקמק.
בנוסף, ייפתח  במקום מתחם VIP המיועד למסיבות ימי הולדת ויציע חבילות הכוללות משחקים במתחם הפעילות החוויתי עם פעילויות שונות ועוד. המתחם רחב במיוחד ומשתרע על פני שטח של למעלה מ- 600 מ"ר בקומה מינוס 1.




 

במקביל לפתיחת המתחם החדש בפתח תקווה יפתח ביום חמישי ה- 18 לחודש מתחם מיקפה נוסף בקניון רחובות