איפור יוסי ביטון לקיץ 2013


    

מי שקוראים בבלוג באופן קבוע יודעים שאני מוזמנת ללא מעט השקות ומקבלת מוצרי איפור שונים מחברות שונות, אבל מי שמכיר אותי יודע שבינתיים אני נשארת נאמנה ליוסי ביטון.
המוצרים שלו שבתחילת דרכם יועדו למאפרים מקצועיים וכיום נמכרים גם לאנשים פרטיים, מלאי פיגמנטים ובעלי צבע עז.
אתן לדוגמה את עפרון העיניים- מספיק להעביר אותו פעם אחת ויש מיד צבע חזק שנשאר מהבוקר ועד הערב.
עפרון עיניים של חברה מוכרת אחרת- אני צריכה להעבירו כמה פעמים עד שנראה צבע וגם זה- חלש מאוד ואחרי פחות משעתיים- נעלם...


על כן הצעתי לחברה להגיע שוב לסקר את מוצריהם (אחרי שהייתי שם בספטמבר) ולבדוק את הטרנדים באיפור הקיץ.
את פני בסניף ת"א (שדרות בן גוריון פינת דזנגוף) קיבלו עדי טולדנו המקסימה (שהעבירה לי את הדרכת האיפור הקודמת) וענבר מנצור המקסימה לא פחות שסיפרה לי על המוצרים ועל הטרנדים הנוכחיים.

ענבר מספרת שהנטייה הקיץ היא לצבעי ברונזה עם נגיעות צבע שמחות בעיניים ובהברקות המדגישות ומאירות את איזור המצח, גשר האף ועצם הגבה.



מכיוון שאני מלאת פיגמנטציה לא מתאימה לי אופנת ההברקות והצבעים המטאליים ועל כן בחרנו באיפור סולידי המתאים ליומיום:
  • תחת הגבה הועבר עיפרון לבן ליצירת הארה.
  • להדגשה נוספת של עצם הגבה התווספה צללית בהירה מבהיקה.
  • ערבוב של כמה צלליות נמשחו על גלגל העין ובשקע העין.
    הצלליות של יוסי ביטון מכילות קמח תירס (כן- קמח תירס!) ומספיקה נגיעה אחת בהן, בין אם בשפשוף באמצעות באצבע או נטילה באמצעות מכחול- והפיגמנטים כאילו מתפרצים החוצה.

  • מעל קו הריסים שורטט קו בעזרת אייליינר אבן, שלאחר שהורטב מעט בעזרת המכחול הטבול במים נוצר מרקם ג'ל משחתי נוח לעבודה.
    הריסים טופלו והודגשו בעזרת מסקרת "ווליום" הנותנת אפקט של הדגשה וניפוח הריסים.

  • הגבות הודגשו בעזרת עפרון הגבות (21)

  • כמו כן השתמשנו בעפרון עיניים ירוק כהה (11)

  • תחת העפעף התחתון נמרח קונסילר נוזלי כתום (FC04) ליצירת מראה מואר


וזו התוצאה:



  • באיזור המצח הרקות וקו הלסת הונח קונסילר ירוק (NC05) להסתרת פיגמנטציה ופצעונים.

  • מייקאפ (FL03) על כל הפנים.

  • סומק פודרה אבן (CP03) מפעמון האוזן לכיוון תפוחי הלחיים.

  • לסיום- טפיחות פודרה המבוססת על קמח תירס ומונעת יבוש של הפנים.
וכך נראה המראה הכולל:


על השפתיים לא הנחנו כלום מאחר ואני אוהבת להשאיר אותן נקיות, אבל אני ממליצה על העפרון הכתום המהמם של יוסי ביטון+ הליפגלוס הכתום התואם שיקפיצו כל הופעה וייצרו טוויסט מעניין לאיפור הסולידי.

אם איכשהו נשאר ספק- אני ממליצה בחום על המוצרים של יוסי ביטון! (ולראייה- המוצרים הפרטיים שלי בבית- כולם מבית יוסי ביטון)




יוסי ביטון
www.ybmakeup.com
בן גוריון 47 פינת דיזינגוף תל אביב