ד"ר מלומד להרגעה והקלה




ד"ר מלומד זו מילה נרדפת עבורי ל"אלוורה".
כשהייתי ילדה היה לנו בגינה את צמח האלוורה וכשהיה לי גירוי בעור מעקיצת יתוש או נשיכת נמלה/זבוב (כן- הם נושכים!) הייתי הולכת לצמח, חותכת חתיכה ממנו ומורחת את הצד'ל שבתוכו על העור.
בחברת ד"ר מלומד
מפיקים מהצמח הנהדר הזה כ"כ הרבה דברים טובים. הנה כמה מהם:

שפתון אלו ורה
אני לא אוהבת לשים שפתונים ואודמים, התחושה תמיד מציקה לי על השפתיים.
גם כשתראו אותי מאופרת למשעי- השפתיים יהיו נטולות איפור.

דווקא שפתון האלוורה הרגיש לי קליל ולא מעיק.
כן, הרגשתי אותו, לא אגיד שלא, אבל הוא היה לי פחות כבד ושומני.

השפתון מכיל SPF15 והוא מיועד להגנה מפני נזקי הסביבה.


 19.90 ש"ח


ג`ל אלו ורה קלאסיק
ג'ל טבעי אלו ורה קלאסיק של ד"ר מלומד מותאם במיוחד לימי הקיץ החמים בישראל. מומלץ לשימוש במקרים של: כוויות קלות וגירויי עור: לאחר הסרת שיער בגילוח או בשעווה, עקיצות חרקים (יתושים, נמלים, צרעות וכו'), עקיצות מדוזות, כוויות קלות, ולאחר חשיפת יתר לשמש.

25.90 ש"ח

קרם רב תכליתי
קרם רב תכליתי לעור רגיל ויבש, בטכנולוגיית ההגנה הפעילה.
מסיע לשיפור מאזן הלחות בעור, בחידוש מראה העור ובהרגעת אדמומיות בעור הנוצרת כתוצאה מחשיפה לשמש וייבוש העור.
מכיל קומפלקס טבעי של רכיבים המסיעים במלחמה ברדיקלים חופשיים ובנזקי סביבה אחרים ומיועד לשמירה על מראה עור צעיר לאורך זמן.

המוצר מציב סטנדרטים חדשים להגנה לטיפוח ולטיפול בנזקי האקלים הישראלי.
לשמירה למראה עור צעיר, נמרץ ומלא חיים, בחוויית טיפוח יומית מהנה.
מצוין לשימוש בכל חלקי הגוף.

מסוג הקרמים שתמיד טב שיהיו בבית, בייחוד כשיש ילדים עם עור רגיש ועםאטופיק דרמטיטיס
.
 29.90 ש"ח



כל המוצרים מיוצרים ברישיון משרד הבריאות.
לא נוסו בבעלי חיים ואינם מכילים רכיבים מן החי.
החברה עושה שימוש בחומרים ובאריזות מתכלות..