שניצל אפוי של מאמא עוף

 



הילדים שלי אוהבים את השניצלים שאני מכינה, אבל פעם בכמה שבועות, מיד אחרי שאני עוברת במחלקת הבשר בסופר ולוקחת חזה עוף, אני עוברת באיזור הקפואים ומעמיסה על העגלה שקית של שניצל "תעשייתי", שיהיה במקפיא לערב של עצלות או ליום הזה בו המקרר ריק לחלוטין ורק למחרת אני אהיה שוב בסופר... (נכון שגם לכם יש יום כזה? נכון שזה לא קורה רק בבית שלי?).


אני משתדלת לא להתעצל הרבה בערבים ושהמקרר יהיה תמיד מלא אבל זה לא תמיד מצליח, וכשזה קורה והילדים אוכלים את השניצל הקנוי- יש לי קצת רגשי אשמה....
בשביל רגשי האשמה האלו שלי, ושל עוד כמה אמהות, עמלו בחברת מאמא עוף מבית תנובה ויצרו את השניצל האפוי-
 
 השניצל האפוי של מאמא עוף, מכיל פחות שומן מכל השניצלים (4% שומן) והוא עשוי מרכיבים טבעיים בלבד.
לדברי נציגי החברה- השניצל האפוי עדיף (מבחינת יחידות שומן) משניצל שטיגנו בבית מאחר ושניצל ביתי מטוגן נמצא בממוצע 6.5 דקות בתוך השמן בעוד השניצל האפוי נמצא 30 שניות בשמן (בשלב ההכנה במפעל).
 

למרות הפחתת השומן- השניצל טעים להפליא, גם לילדים וגם לנו המבוגרים.

קלוריות: 172 ליחידה
חלבון
: 16% ליחידה
שומן: 4% ליחידה
 


 40 ש"ח לאריזה של 650 גר'.

אודות מאמא עוף:


המותג "מאמא עוף" נולד בדצמבר 1999 בבית תנובה.
המותג כולל מוצרי עוף קפואים, טריים ומוכנים לאכילה, המיוצרים במפעל המתקדם "תנובה גליל" שבקרית שמונה.
מפעל "תנובה גליל" מייצר גם בעבור השוק המוסדי ובין לקוחותיו ניתן למצוא את מקדונלדס, בורגר ראנץ' ואת רשתות בתי הקפה המובילות.
פיתוח המוצרים ב"מאמא עוף" הינו תהליך ארוך ומורכב הכולל שלבי פיתוח מרובים בהם מבחני טעימה ובדיקה מול הצרכנים, עד להגעה למוצר הטוב ביותר בטעם ובאיכות תוך שמירה על תקני האיכות המחמירים ביותר בארץ ובעולם.
מוצרי "מאמא עוף" הם בכשרות מהדרין של הרב צפניה דרורי מקריית שמונה.

השניצלים של "מאמא עוף":

 עשויים מ-100% חזה עוף.
אינם מכילים חומרים משמרים, מונוסודיום גלוטומט וצבעי מאכל מלאכותיים.
עוברים תהליך מבוקר ועומדים תחת תנאים מחמירים.
ניתן לאכלם  גם כשהם קרים ולא רק לאחר חימום.